themicbanner

ناپولی 2-4 بارسا ; آن تیم شبیه ژاوی است :: ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812436 |
06 آن 1400 ساعت 01:28 |
8,470 |ازدید |

0
دیدگاه

بارسلونا با ارائه یک زیازی وا و جسورانه با حساب 4 بر 2 ناپولی را شکست داد و به مرحله بعد از لیگ اروپا صعود کرد.

به گزارش “ورزش سه” ب سارسلونا در دیدار رفت لیگ اروپا مقابل ناپولی در دیداری که امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شروع د. شاگردان ژاوی بعد از برد مقتدرانه چهار بر یک مقابل والنسیا با روحیه‌ای بالا راهی ایتالیا شده بودند تا عیا یکی از سه عل.

دو مم دقایق نخست را به اعتبار تعیین اختصاص داده تا اینکه بارسا با یک حد حمله برق آسا در دقیقه 8 دروازه ناپولی را با. اوبامیانگ در داخل محوطه جریمه خودی صاحب توپ شد و پس از عبور از یک بازیکن و طی مسیری کوتاه با توپ به آداما ترائوره ​​ر. وینگر پرت و سریع بارسا با فراری دیدنی، یک بازیکن حریف را در میانه میدان گذاشت و با طی مسیری چند 10 متری، با یک پاس در عرض توپ را به آلبا داد که از سمت چپ خود را به جریمه رسانده بود; . . . . .

چند دقیقه از این گل فرانکی دی یونگ در پشت جریمه صاحب توپ شد و بعد از اینکه چند قدم رو به جلو حرکت کرد با ضربهای کات دار و غیرقابل، در حالیکه دروازه ناپولی فقط یک تماشاگر بود، توپ را به تور دروازه دوخت. .

شاگردان ژاوی بعد از این دو گل به لملات خود ادامه دادند و اگر ما بیشتر دقت کنیم به خرج می‌دادند می‌توان به هل‌های بعدی م. ناپولی به 10 دقیقه زمان نیاز داشت که از شوک این دو گل خارج شود. در دقیقه 23 برشتگن با بی احتیاطی، تشخیص اوسیمن را به داوری که به کمک VAR ننه را پنالتی داد. اینسینیه پشت ضربه به دقیقه و با گل کردن در 23 اختلاف را به حداقل رساند.

در ادامه کارهم بارسلونا به لملات خود ادامه داد تا هوادارانش را حسابی هیجان باز زده نند. یکی از بهترین موقعیت‌ها را اوبامیانگ در دقیقه ۲۸ از دست داد. بهربه سر بی دقت آن بازیکن در دهانه دروازه در حالی که به بیرون رفت که فرصتی طلایی در اختیارش قرار گرفته بود. . . . . . در دقیقه 45 آلبا در سمت چپ با یک ساس رو به ورون، توپ را روانه منطقه جریمه کرد. این پاسخ پس از برخورد به یک بازیکن در اختیار پیکه قرار گرفت. . . . . . (4-2 در مجموع)

میزبان برای جبران نتیجه، ه‌اره‌ای جز یک روع تهاجمی در نیمه دوم نداشت. بارسا اما آماده این شروع شد و به‌خوبی برنامه‌های حریف را برای رسیدن به ققیق آماده کرد. زد از کاستن از فشار اولیه حریف، شا ژاوی آرام آرام عمل خود را شروع کرد و در دقیقه 59 به چهل چهارم دست یا. ترائوره ​​با یک پاس در عرض توپ را به داخل محوطه جریم هوشه، دی یانگ با روی توپ پرید و اوبامیانگ با یک شوت سر ضرب و کات دار گل چهارم را وارد دروازه حریف کرد. (5-2 در مجموع)

. . .. . اینسین گل بد در دقیقه 66 موفق شد برای بار دوم دروازه بارسلونا در این دیدار را باز کند ولی کمک داور این را افساد ا. د، اوسیمن در دقیقه تک به تک می‌رفت بعد از دروازه بارسا را ​​باز کند ولی شوت

. . . . . پولتانو که در نیمه دوم راهی زمین شده بود با یک حرکت در عرض و شوت زمینی از داخل محوطه جریمه توپ را در حالیکه ترشتگن هیچ واکنشی نشان نداده بود وارد دروازه کرد تا نتیجه 4-2 (5-3 در مجموع) شود. حمله هند بی اثر در دقایق قیاقی مانده، آخرین جستجوهای ناپلی در این دیدار بود که در پی نداشت. به این ترتیب شاگردان ژاوی آرا ارائه ب زیازی رورانه و جبران نتیجه بازی رفت با پیروزی 5 3ر 3 در مجموع، راهی مرحله د ددد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما