themicbanner

ناگلزمن منتظر سوت پایان بازی ژاپن است!

[ad_1]

کد خبر: 1964058
18 سپتامبر 1402 در 08:45
25.9 هزار بازدید |

7
چشم انداز

180 دقیقه تا خروج احتمالی تلنگر

فلیک باید عملکرد ضعیف تیمش را بهبود بخشد و باخت به ژاپن فرصت خوبی برای او است.

ناگلزمن منتظر سوت پایان بازی ژاپن است!

به گزارش “ورزش سه”، هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد که دو بازی دوستانه بین المللی مقابل ژاپن و فرانسه نقطه عطفی برای بازگشت مانشافت به مسیرهای پیروزی باشد. خاموش کردن صدای منتقدان تنها در 9 ماه. آلمان میزبان یورو 2024 خواهد بود.

آلمان روز شنبه در وولفسبورگ به مصاف ژاپن می رود که با شکست 2-1 آلمان در افتتاحیه جام جهانی قطر، خروج مانشافت از جام جهانی را آغاز کرد.

ناکامی در راهیابی به جام های جهانی 2018 و 2022 و قهرمانی اروپا 2020 در سال 2021 باعث شد تا شهرت آلمان به عنوان “تیم مسابقات” کاهش یابد.

تیم ملی آلمان پس از حذف در دور اول جام جهانی قطر با بحرانی جدی روبه رو است اما تنها مشکل مانشافت نیست. همچنین بازی های دوستانه در ماه های مارس و ژوئن که تعداد زیادی از بازیکنان مورد آزمایش قرار گرفتند نتایج خوبی را نشان نداد. زیرا آنها فقط یک برد را به دست آوردند که آن هم برابر پرو (1-0) بود. تساوی با اوکراین (3-3) و شکست مقابل بلژیک (3-2)، لهستان (0-1) و کلمبیا (0-2) نتایج دیگر آلمان را رقم زد.

فلک امیدوار است فشار روی او قبل از این دو بازی “به هدایت تیم به پیروزی کمک کند.” وی در این خصوص افزود: مقدمات جام ملت های اروپا از هم اکنون آغاز می شود و کار از هم اکنون آغاز می شود.

1922386

مصدومیت ها مشکلات فلیک را تشدید کرده است. جمال موسیالا، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، روز پنجشنبه از ترکیب خارج شد، در حالی که غیبت مهاجم جدید بوروسیا دورتموند، نیکلاس ولکروگ، شاهد بازگشت توماس مولر کهنه کار بود.

یکی دیگر از مشکلات فلیک این است که مردی که او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ جایگزین او شد، جولیان ناگلزمن، از مارس گذشته بیکار شده است. ناگلزمن که فقط 36 سال دارد، با وجود اخراج ناگهانی سرمربیگری غول باواریایی، در آلمان بسیار مورد احترام است.

از جنبه های مثبت فلیک این است که اتحادیه فوتبال آلمان از لحاظ تاریخی به دلیل عدم تمایل خود به اخراج مربیان شناخته شده است و به آنها زمان زیادی برای انجام وظایف خود می دهد، اما طبیعی است که اگر تیم او نتواند عملکرد رضایت بخشی مقابل ژاپن و فرانسه داشته باشد، تصمیم گیری خواهد شد. ساخته شده است. جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما