themicbanner

نحوه انتقال نوار وظیفه ویندوز 11 به بالای صفحه – Zomit

[ad_1]

بر خلاف نسخه های قبلی ، ویندوز 11 به شما اجازه نمی دهد نوار وظیفه را با تنظیمات رسمی به بالای صفحه منتقل کنید. با این حال ، امروز ما به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید این کار را با ویرایش بخش رجیستری انجام دهید. برای انجام این کار ، کافی است مسیری را که در این مقاله توضیح داده شده دنبال کنید.

خودتان رجیستری را ویرایش کنید

برای انتقال نوار وظیفه ویندوز 11 به بالای صفحه ، می توانید رجیستری ویندوز خود را به صورت دستی ویرایش کنید یا از یک کلیک استفاده کنید که فایل آن به این مقاله ضمیمه شده است. ابتدا ، ما نحوه انجام این کار را خودتان نشان می دهیم.

هشدار: ویرایشگر رجیستری یک ابزار قدرتمند است و استفاده نادرست از آن می تواند باعث بی ثباتی یا حتی خاموش شدن سیستم شما شود. با این حال ، این یک هک ساده است و اگر دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید ، مشکلی وجود ندارد. اگر قبلاً از ویرایشگر رجیستری استفاده نکرده اید ، برای شروع به ادامه مطلب بروید. ما همچنین توصیه می کنیم که قبل از هرگونه تغییر ، از رجیستری و اطلاعات رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای انتقال دستی نوار وظیفه به بالای نوار وظیفه ، ابتدا ویرایشگر رجیستری را باز کنید. برای این کار روی دکمه Start کلیک کنید و regedit را تایپ کنید. بعد ، رفع رجیستری را در نتایج انتخاب کنید.

هنگامی که ویرایشگر رجیستری باز است ، از نوار کناری برای حرکت به مسیر ذکر شده در زیر استفاده کنید یا آن را در برگه نزدیک بالای پنجره قرار دهید:

کامپیوتر HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer StuckRects3

پس از ورود به StuckRects3 ، روی Settings ضربه بزنید دوبار کلیک کنید.

وقتی پنجره مقدار دوگانه را حل می کند وقتی آن را باز می کنید ، نمودار ارزش را مشاهده می کنید. این بخش کاملاً مشکل است. ردیف دوم مقادیر را از بالا بیابید و سپس تا مقدار پنجم از سمت چپ بشمارید. به طور پیش فرض ، این مقدار روی “03” تنظیم شده است. مکان نما را در سمت راست “03” (کلیک ماوس) قرار دهید ، یکبار backspace را فشار دهید ، سپس 01 را تایپ کنید. به طور خلاصه ، شما مقدار 03 را که به معنی نوار وظیفه در پایین است ، با 01 جایگزین کرده اید که به معنی نوار وظیفه در بالا است. پس از اتمام کار ، روی تأیید ضربه بزنید کلیک.

مقالات مرتبط:

نوار وظیفه ویندوز

ویرایشگر رجیستری را ببندید ، سپس رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید ، یا از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید ، یا Windows Explorer را راه اندازی مجدد کنید.

برای راه اندازی مجدد Explorer ، Ctrl + Shift + Esc را فشار دهید تا Task Manager باز شود. پس از باز شدن ، روی More Details (جزئیات بیشتر) کلیک کنید تا در صورت نیاز ، رابط کاربری کامل و سپس تب Processes (فرآیندها) را مشاهده کنید انتخاب کنید. Windows Explorer آن را در لیست پیدا کرده و روی آن راست کلیک کنید راه اندازی مجدد انتخاب کنید.

پس از این مرحله ، نوار وظیفه در بالای صفحه قرار می گیرد. اگر نماد نوار وظیفه شما در مرکز قرار دارد و روی Start کلیک می کنید ، متوجه خواهید شد که منوی Start در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود نه مرکز.

اگر می خواهید مکان دکمه راه اندازی خود را با موقعیت منوی شروع در بالای صفحه مطابقت دهید ، تنظیمات (ترکیب کلیدهای Windows + i) را باز کرده و به قسمت Personalization> Taskbar> Taskbar> رفتار Taskbar و تراز برگه در سمت چپ بروید. چسباندن

اگر نظر خود را تغییر داده اید و می خواهید نوار وظیفه سیستم خود را به انتهای صفحه برگردانید ، به تنظیمات بروید و به صفحه ای که در ابتدای مقاله ذکر کردیم بروید. سپس مقدار “01” را به “03” تغییر دهید یا از فایل win win__taskbar_bottom.reg استفاده کنید. که در ادامه مقاله آمده است.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد: آیا می توان نوار وظیفه ویندوز 11 را به چپ یا راست صفحه منتقل کرد؟ بله ، تغییر شماره به “00” نوار وظیفه را به چپ و “02” را به راست منتقل می کند. متأسفانه ، این دیگر نمی تواند از نوار وظیفه استفاده کند. زیرا نماد آن به درستی نمایش داده نمی شود.

هک ثبت نام با یک کلیک

اگر نمی خواهید رجیستری خود را به صورت دستی اصلاح کنید ، می توانید فایل هک رجیستری را بارگیری کنید. در فایل فشرده زیر ، دو فایل پیدا خواهید کرد که نوار وظیفه ویندوز 11 را در بالا یا پایین صفحه (پس از بسته شدن) قرار می دهند.

بارگیری فایل هک مکان هک برگه Windows 11

پس از بارگیری فایل ، آن را از حالت فشرده خارج کنید. دو فایل را مشاهده خواهید کرد:

  • win11_taskbar_top.reg: این فایل نوار وظیفه را به بالای صفحه منتقل می کند.
  • win11_taskbar_bottom.reg: این فایل نوار وظیفه را به انتهای صفحه منتقل می کند.

معمولاً نباید به فایل istry ثبت شده در اینترنت اعتماد کنید. اما این فایل ها از وب سایت howtogeek است تهیه و تولید. در صورت تمایل می توانید از محتوای آن با استفاده از دفترچه یادداشت را تأیید کنید. روی فایل R REG راست کلیک کرده و گزینه های بیشتری را نمایش دهید را انتخاب کرده و سپس ضربه بزنید ویرایش کنید کلیک.

برای استفاده از یک فایل REG ، روی موردی که می خواهید دوبار کلیک کنید. این به شما در مورد افزودن اطلاعات به رجیستری یادآوری می کند. بله را کلیک کنید کلیک.

سپس در پنجره تأیید ، روی OK کلیک کنید کلیک. در مرحله بعد ، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید ، یا از سیستم خارج شوید و دوباره وارد سیستم شوید Explorer را راه اندازی مجدد کنید. وقتی دوباره وارد سیستم می شوید ، بسته به اینکه از کدام فایل REG استفاده می کنید ، نوار وظیفه شما در بالا یا پایین صفحه قرار می گیرد.

هشدار: به خاطر داشته باشید که مایکروسافت به طور رسمی از این رجیستری هک پشتیبان گیری نکرده است و ممکن است در به روزرسانی بعدی ویندوز 11 آن را غیرفعال کند یا ممکن است روی هر رایانه ای کار نکند.

درست است که ما اکنون باید از هک های رجیستری برای حرکت نوار وظیفه استفاده کنیم. اما ما امیدواریم که مایکروسافت در نهایت این گزینه را به طور رسمی در برنامه پیکربندی اضافه کند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما