themicbanner

نحوه تماشای رویداد Unleashed اپل در 17 اکتبر – زومیت

[ad_1]

پس از گمانه زنی های زیاد ، اپل هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دومین رویداد کاهش خود را امسال در 18 اکتبر برگزار کند. رویدادهایی که ممکن است برای دوستداران Mac مهم و چشم نواز باشد. انتظار می رود غول فناوری نسل بعدی مک بوک پرو را در کنار طراحی مک مینی در این رویداد رونمایی کند. از سوی دیگر ، اکثر ما شاهد عرضه تراشه جدید سری M خواهیم بود که انتظار می رود قدرت پردازشی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

مانند بسیاری از رویدادهای قبلی اپل ، رویداد کنار آب نیز واقعیت مجازی خواهد بود و به صورت آنلاین پخش می شود. بنابراین ما باید انتظار داشته باشیم که یک ویدئو از قبل ضبط شده از منطقه پارک اپل داشته باشیم ، جایی که ، تیم آشپزی و سایر مدیران اپل محصولات و ویژگی های جدید خود را معرفی می کنند.

چگونه می توان وقایع Unleashed را از طریق Zomit مشاهده کرد؟

gif لوگوی اپل

طبق معمول ، Zummit رویدادهای مهم فناوری را پوشش می دهد و البته بزرگترین رویداد ، رویداد Apple ، از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در نتیجه ، کاربران می توانند دوشنبه 17 اکتبر ، نیم ساعت قبل از شروع رویداد ، یک جریان مستقیم را در سایت داشته باشند و پخش زنده Zomit را دنبال کنند. علاوه بر این ، دفتر تحریریه Zomit تلاش می کند تا پوشش مناسب اخبار و چارچوب های محصول ارائه شده در طول رویداد را ارائه دهد. بنابراین ، افرادی که مایل به دیدن فیلم رویداد نیستند می توانند اخبار سایت را دنبال کنند.

به وب سایت رسمی اپل نگاهی بیندازید

یکی از راه های تماشای رویدادهای اپل مراجعه به وب سایت رسمی شرکت و تماشای فیلم های بارگذاری شده روی دیوار رویداد است. با استفاده از همه مرورگرها ، کاربران می توانند به صفحه “رویدادهای Apple” مراجعه کرده و رویدادها را در رایانه های شخصی ، iPads و موارد دیگر مشاهده کنند.

برای دسترسی به رویدادهای Apple ، می توانید در زمان مناسب از www.apple.com/apple-events/ دیدن کنید. همچنین می توانید با مراجعه به این صفحه و کلیک روی گزینه “Add your Callendar” ، تقویم پیش رویداد خود را به یادآوری رویداد اضافه کنید.

نحوه تماشای در یوتیوب

یوتیوب

اپل همچنین رویداد خود را به طور زنده در YouTube پخش می کند ، که در واقع ساده ترین راه برای تماشا است. از آنجا که YouTube زنده را می توان در هر پلتفرمی با YouTube مشاهده کرد ، از تلفن های هوشمند گرفته تا رایانه های شخصی و تلویزیون های هوشمند.

برنامه زمانبندی رویداد اپل اکنون در YouTube ایجاد شده است و می توانید با دنبال کردن این پیوند اعلان های رویداد را تنظیم کنید.

نحوه تماشای برنامه Apple TV

تلویزیون اپل

علاوه بر رویدادهای رسمی اپل و یوتیوب ، رویدادهای Unleashed را می توان مستقیماً در دستگاه های سازگار از طریق برنامه Apple TV مشاهده کرد. در روز رویداد ، اپل بخش بسیار برجسته ای به نام “Apple Events” را به برنامه Apple TV اضافه کرد و با ضربه زدن روی آن ، رویداد پخش می شود. برنامه Apple TV همچنین در همه دستگاه های اپل ، پخش کننده محتوا Roku و برخی از تلویزیون های هوشمند موجود است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، تمرکز اپل بر رویدادهای آینده ممکن است بر روی مکینتاش باشد. MacBook Pro ممکن است در اندازه های 14 و 16 اینچی موجود باشد و به نظر می رسد زبان طراحی تغییرات زیادی خواهد داشت. گفته می شود لپ تاپ جدید اپل دارای حاشیه تخت مشابه محصول قبلی این شرکت است و اپل منحنی سینی را در زیر قاب تنظیم می کند. از دیگر مشخصات MacBook Pro می توان به صفحه نمایش مینی LED پیشرفته با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز ، تراشه قدرتمند M1X ، 512 گیگابایت RAM ، 16 گیگابایت رم ، پشتیبانی از درگاه زیبا ، HDMI و در نهایت کارت خوان SD اشاره کرد.

البته نباید از ایرپاد نسل سوم غافل شد. زیرا این هدفون می تواند بسیار خوش شانس باشد که در این رویداد شرکت کند. مدتهاست که شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی هدست بی سیم نسل بعدی (TWS) برای ایرپاد است. این هدفون ممکن است AirPod 3 نامیده شود و بر اساس زبان طراحی ایرپاد پرو طراحی شده است. شواهد نشان می دهد که ایرپاد بعدی برخی ویژگی های پیشرفته مانند حذف نویز را نخواهد داشت و این می تواند شارژ آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما