themicbanner

نحوه تمیز کردن وسایل الکترونیکی از هدفون تا صفحه کلید

[ad_1]

. . . . .

. . .. . استفاده از هدفون در طول روز به بخشی از عادت زیاد از ما تبدیل شده است.

اگر هر کدام از این وسایل به طور مرتب نمی شوند، دستگاه های شما می توانند به میکروب گرم تبدیل شوند. .نابراین یک بار در هفته تادت به یزمیز کردن وسایل خود داشته باشید. در اینجا نحوه تمیز کردن آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

صفحه های خود را تمیز کنید

شرکت اپل در نحوه ساخت محصولات خود دستور عملی را منتشر کرده است. ی شرکت توصیه کرده است گشیوشی پت لپتاپ و رایانه های خود را از الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد یا دستمال ضدهون استفاده کنید.

شما مجاز به مشاهده این صفحه نیستید مگر اینکه مقصد خاصی داشته باشید.

یاکید این شرکت است که به هیچ عنوان سفیدکننده یا اصطلاح وایتکس برای تمیزکردن صفحه‌ها استفاده نمی‌شود، حتی محلول رقیق‌شده آن.

نحوه تمیز کردن وسایل الکترونیکی  از هدفون تا صفحه کلید

. . . . . آتن توصیه‌ها می‌تواند برای هر نوع صفحه از هر برندی قابل اجرا باشد.

ی‌تمچنین می‌توانید تمام صفحه‌ها را با پارچه‌های نرم یا میکروفایبر پاک کنید تا از لکه و ولودگی رها شوید. جهوجه داشته باشید که از پارچه های ساینده، ههوله ها، حوله های کاغذی یا سایر موادی که عثاث خراش روی سطح می شوند، خوددا باشید.

نکته مهم این است که محصولات تمیز کننده سنتی – حتی داروهای طبیعی مانند سرکه – به احتمال زیاد به پوشش دستگاه شما آسیب می‌رسانند، ننا بنا بنا

چگونه صفحه کلید خود را نگه دارید

اگر قصد تمیز کردن لپ‌تاپ صفحه یلید رایانه خود را دارید، ابتدا از ماموش بودن و قطع اتصال آداپتور مطمئن شوید.

لپتاپ یا کیبورد را وارونه کنید و نن را به ارامی تکان دهید تا از شر گرد و غبار و ذره‌های قیاقی مانده بین دکمه‌های صفحه لا.

از یک دستگاه هوای فشرده برای بین بردن گرد و غبار و دایره ذرات باقیمانده استفاده کنید. هما همچنین می‌توان از برس نرم‌افزار برای پاک کردن یک استفاده از آن استفاده کرد.

. . . . .

عفد عفونی کردن هدفون را فراموش نکنید

اهداف روی گوش را با پارچه های جنس میکروفایبر طده با آب تمیز کنید. . . . . .

اگر هدف شما چرمی است، از تمیزکننده مخصوص چرم استفاده کنید. در غیر این صورت، آن‌ها را با دستمال مخصوص کودکان پاک کنید. یرای رسیدن به بخش‌های سخت، می‌توان از گوش پاک‌کن استفاده کرد.

ه ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف ………………. ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن

ی‌تما می‌توان برای از بین بردن کثیفی و باقی مانده‌های موجود در هدف، .مچنین می‌توانید از گیره کاغذی استفاده کنید تا جرم قابل مشاهده را به آرامی بیرون بیاورید مشاهده کنید.

اما این کار را با احتیاط انجام دهید تا آسیبی نبینید. به خاطر داشته باشید که اگر هدفتان از مدل های مقاوم در برابر آب نیز باشد،

و بالاخره …

طمانطور که آداب قدیمی به ما گوش زد می‌کردند، فضای مرتب، نن را مرتب نگه می‌دارند. .نابراین فضای خود را همیشه تمیز و محیط را از آشفتگی ها دور کنید.

به طور منظم دستگاه‌ها و لوازم جانبی را با استفاده از روش‌های صحیح یزمیز نگه دارید. وقت رار این کار را انجام دهید؟ به شما بستگی دارد، اما حداقل یکبار در هفته وروری به نظر می‌آید.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما