themicbanner

«نقشه گنج» ۳۰۰ هزار شهاب سنگ در قطب ننوب! (لینک نقشه)

[ad_1]

-رارو- بیشتر گفتن زن از نقشه گنج بیشتر به سرگرمی برای کودکان و یا دست مایه های برای داستان ها و فیلم ها تبدیل می شود ه کها هن. شاید جالب باشد که در میان دانشمندان چینی وجود دارد و اکنون می‌شود گروهی از آنها نقشه گنجی در اختیار دارند که می‌توانند آنها را به مخفیگاهی از 300 هزار شهاب سنگ در قطب جنوب می‌گویند.

به گزارش فرارو ، گ چه بس بس بس بس بس بس بس بس ت ت ت ت ت.. و و و و و و و و و و و و و و و و و . . . . اما اگر «نقشه گنج» وجود داشته باشد که محتمل‌ترین مکان‌ها برای یافتن شهاب‌سنگ‌ها در قطب جنوب را نشان می‌داد، بسیاری از می‌توانستند از او بیابند.

هر یک از پژوهشگران دانشگاه صنعتی دلفت هلند برای ایجاد یک نوع نقشه بنا به سایتی مناطق شهاب سنگها سنگها ورونیکا تولنار، پرپرست این مطالعه که در نشریه پیشرفت علم . . . . . هر همان ما نقشه گنج خود را طراحی کنیم و انتظار داریم تا ۸۰ درصد دقیق باشد ».

«نقشه گنج» ۳۰۰ هزار شهاب سنگ در قطب ننوب!  (لینک نقشه)

سر مقدمه این مطالعه، محاسبه محاسبه شده است که بیش از 3000 شهاب سنگ در مناطق جنوب وجود دارد که منتظر پید شده است، وجود ندارد و این است. استف لرمیت به همراه استادیار تکس از دانشگاه TU Delft در این مطالعه شرکت، گفت: «ما منطقه غنی از شهاب سنگ را پیدا کرده‌ایم که هرگز نمی‌توان اکتشاف کرد و جالب اینجاست که نسبتاً نزدیک به ایستگاه‌های تحقیقاتی هستند.»

سنگ‌های فضا برای هزاران سال در قطب ننوب جمع می‌شوند و در آب، هوای سرد و بیابانی این قاره حفظ شده است. سقاب‌سنگ‌ها سقوط می‌کنند و در لایه‌های یخی درون قره فرو می‌روند. طمانطور که یخچال‌ها به آرامی جریان می‌یابند، شهاب سنگ‌ها را نیز با خود حمل می‌کنند. اگر یک یخچال طبیعی ما مانع از برخورد بزرگی شود، در نقاطی مانند کوه‌های ماورای جنوب شرقی، با بالا می‌آیند و شهاب‌سنگ‌ها نیز سطح آن را افزایش می‌دهند. .لاوه بر این، ‌هادهای خشک قطب ننوب به یجدریج یخ‌ها را فرسایش می‌دهند و شهاب سنگ‌ها را در معرض دید قرار می‌دهند. . . . .

شهاب‌ها بسیار کوچک هستند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را به صورت ظاهری از فضای شناسایی کرد، اما اندازه‌گیری‌های غیرمستقیم ماهواره‌ای مانند دما، سرعت جریانیخ، سطح شیب و نحوه انعکاس امواج رادار توسط یخ، ترکیب همه آن‌ها و استفاده از ماشین‌ها، می‌گویند. که می‌توان محل تجمع شهاب سنگ‌ها در سطح را پیش اینین کنند. یکی از مناطقی که تعداد زیادی شهاب سنگ است، در مناطق یخی آبی این قره قرار دارد. . . . .

«نقشه گنج» ۳۰۰ هزار شهاب سنگ در قطب ننوب!  (لینک نقشه)

. . . . علاوه بر این، ش‌هارش‌های مربوط به موفقیت ماموریت‌های بازیابی شهاب‌سنگ‌های قبلی مبهم و نه بسیار دقیق هستند، که باعث بمب‌گذاری می‌شوند. دورای دور زدن این مشکل، ما به ر ش و شدید با یک زمینه در حال ظهور، یعنی هوش مصنوعی تکیه ردیم. در روش می‌توان نقشه‌های دقیقی یرا جستجوی قره ج بنوب و کشف مکان‌هایی با پتانسیل بالا برای یافتن شهاب سنگ ها، می‌توان نقشه گنج را در آن یافت. ا .نجا ببینید.

از: universetoday

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما