themicbanner

نوآوری برای آینده کاری مختلط

[ad_1]

تردیدها در مورد اینکه کارگران چگونه می توانند در صورت کار از خانه کارایی داشته باشند، از بین رفت. مطالعه آوریل 2021 از مؤسسه بکر فریدمن در دانشگاه شیکاگو، برنامه های تجاری طولانی مدت شرکت را پس از Covet مورد بررسی قرار داد و دریافت که انتظار می رود افزایش بهره وری 5 درصد برای اقتصاد ایالات متحده افزایش یابد. و یک نظرسنجی در دسامبر 2020 توسط PwC نشان داد که 34٪ از کارمندان گفتند که بهره وری بیشتری نسبت به قبل از شیوع بیماری دارند، در حالی که بیش از نیمی از مدیران گفتند که میانگین بهره وری کارکنان بهبود یافته است.

در حال حاضر، اختلال گسترده ای به شکل کار مختلط در حال وقوع است: در حالی که برخی از سازمان ها کارکنان را ملزم به بازگشت تمام وقت به دفتر می کنند، بسیاری در حال آماده شدن برای یک روال جدید هستند که در آن کارمندان چند روز را در دفتر و برخی از روزها را دور از کار می گذرانند. . با ترکیبی از جلسات و همکاری های مجازی و شخصی. نظرسنجی CNBC از مدیران منابع انسانی، مالی و فناوری نشان داد که تنها نیمی از شرکت‌ها رویکرد ترکیبی را در نیمه دوم سال 2021 اتخاذ خواهند کرد.

دنیز کاگلار، مدیر اجرایی پیاده‌سازی استراتژی شرکتی PwC در ایالات متحده، گفت: «من ترکیبی از چیزهایی را می‌بینم که شرکت‌ها باید به درستی انجام دهند.» “ما باید نحوه کار خود را با هم بهبود دهیم و اگر مدل ترکیبی درستی به دست نیاوریم، شرکت سازنده نخواهد بود. و در برخی از صنایع، حتی یک تا دو درصد تغییر بازده می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.”

همه اینها در یک چشم انداز تجاری اتفاق می افتد که در آن کارکنان به طور فزاینده ای خواستار انعطاف پذیری پس از یک بیماری همه گیر هستند. برای مثال، طبق Accenture Future Study of Work 2021، 83 درصد از کارمندان حالت کار مختلط را ترجیح می دهند. و شرکت‌ها گوش می‌دهند: آنها می‌دانند که انتخاب‌هایی که سازمان‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند مهم هستند، به‌ویژه که برای جذب و حفظ قابلیت‌ها در بازار رقابتی رقابت می‌کنند.

جف وونگ، رئیس نوآوری جهانی EY، گفت: «همانطور که شرکت‌ها آماده می‌شوند تا از مردم برای بازگشت به دفتر استقبال کنند، باید از نیازهای کارکنان و انگیزه کار و نحوه تغییر و توسعه آنها آگاه باشند. وانگ، رئیس نوآوری جهانی EY. این شرکت می‌خواهد بهترین افراد را جذب و حفظ کند، اما تقریباً همه می‌گویند که چیزی متفاوت از آنچه قبلاً وجود داشت می‌خواهند.»

سازمان‌ها در سرتاسر جهان به‌طور فزاینده‌ای با چالش‌هایی روبه‌رو هستند و برای ایجاد فرآیندهای مناسب، فناوری‌های نوآورانه و حمایت از رهبران برای کمک به آنها در مواجهه با این لحظه قدرتمند تلاش می‌کنند.

دانلود گزارش کامل.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما