هفت که باید در مرحله پیش انجام کاری انجام دهید



-رارو- . . . . .

به شارش فرارو به نقل از یاهونیوز ، گ ت ی ی مبتلا به این معنی نیست که ی نوع 2 می تواند به صوص برسد اگر برنامه درمانی را انجام دهد. انتخاب برای افراد مبتلا به پیش و ایجاد تغییرات متوسط ​​در سبک زندگی می تواند سطح قند خون را به درستی در محدوده طبیعی بازگرداند که این موضوع در آینده یا به زودی شروع به شروع نوع 2 کمک می کند.

. . . . .

۱- نصف (بیشتا بیشتر) باب خود را با سبزیجات غیر ناشاسته‌ای پر کنید

قتی این کار را انجام دهید متوجه میشید با خوردن میزان متوسط ​​از غذاهای ناشتا دار و غذاهای غنی .نشاسته‌ای کم غیر نقد، کم کربوهیدرات و بسیار رنده هستند.

۲- استرس خود را مدیریت کنید

استرس مزمن می‌تواند سلامت و ندرستی شما را ختا مختل کردن ایمنی‌تان به رند و شما را مستعد کنید به یاری از انواع نماری‌ها. علاوه بر این، رومون‌های استرس مانند کورتیزول می‌توانند به افزایش وزن و افزایش نن کمک نند. ی‌شنهاد می‌شود تمرینات کششی، مدیتیشن یا تمرینات تنفسی را به نرنامه روزانه خود اضافه کنید.

۳- به میزان کافی بخوابید

. . . . . بواب نامنظم و خم خوابی می‌توان پاسخ ندن به انسولین را مختل نند. کواب کوتاه باعث تغییر سطح رورمون رشد و کورتیزول می‌شود که خود باعث می‌شود در مقابل انسولین مقاوم‌تر شود. حتی یک شب خواب بد می‌توان روز بعد شما را نسبت به انسولین مقاوم‌تر ساخت. CDA توجه به توصیه مرکز کنترل و زمستان در آمریکا (CDC) در آمریکا، هر بزرگسال باید ۷ ساعت خواب در شبانه روز داشته باشد.

4- میوه و میوه بخورید

. . . . . من مواد غذایی سرشار از مواد مغذی و فیبر نن و کم‌تری دارند.

آنتی اکسیدانها و فیتوکمیکالهای (ترکیبات شیمیایی تولید شده در گیاهانی هستند که طعم، عطر، رنگ و سایر خصوصیات را برای غذاها به ارمغان میآورند) موجود در میوه ها و سبزیجات می توانند در بهبود مقاومت به انسولین نقش داشته باشند که می توانند بهتر قند خون را کنترل کنند. ند.

۵- از مصرف مشروبات الکلی خودداری می کنید

بار نوشیدن مشروبات الکلی بیش‌تر برای زنان و نوشیدن مشروبات الکلی یا بیش‌تر برای مردان در ۲ ساعت می‌تو مصرف مشروبات الکلی می‌تواند باعث ایجاد پانکراس و نادری در مصرف انسولین شود.

۶- تحرک داشته باشید

نن طول مدت، از جمله گذراندن ساعات طولانی تماشای تلویزیون یا رایانه، ممکن است برای انتخاب نوع ۲. ومبود ورزش عامل اصلی به این بیماری است. ایتالیت خونی گیاهی به انسولین را افزایش می‌دهد، نحوه استفاده از گلوکز (دند) را تقویت می‌کند و سطح مقاومت به انسول. انجام دست کم ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی در ۵ روز در هفته (هریبا هر روز) توصیه می‌شود. برای کمک به شما در حفظ یمرینات به یای نن که سعی کنید خود را مجبور به انجام کاری کنید که دوست دارید این سایت را انجام دهید. این حرکت می‌تواند یوگا، رقص، وزنه برداری، ننا، دوچرخه سواری یا دویدن باشد.

۷- باب خود را با گزینه‌های گیاهی پر کنید

گیاهانی مانند آجیل، دانه‌ها، میوه‌ها، غلات کامل، لوبیا و حبوبات حاوی مواد مغذی هستند که با عوامل بیماری‌زا مقابله می‌کنند که می‌توانند باعث کاهش کلسترول شما شوند. قلق و خوی شما را بهبود بخشید. رژيم غذايي گياهي در کاهش خطر ابتلا به درمان به نوع 2 درمان است، زيرا بر روي انسولين است. وهش‌ها نشان می‌دهند که یک نوع الگوی غذایی کاهش ۳۰ درصدی خطر مرتبط است.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم