themicbanner

همه چیز در مورد قرص فلوکستین ۲۰

یکی از گزینه های جذابی که امروزه کسانی که دنبال لاغری می باشند به آن ها می شود مصرف فلوکستین می باشد. دارو را دقیقا طبق نسخه ی پزشک مصرف کنید. اگر یک دوز دارو را فراموش کردید یا دارو را طبق برنامه مصرف نکردید: دارو ممکن است به خوبی کار نکند یا اثربخشی آن به طور کامل از کار بیفتد. برای اینکه این دارو به خوبی کار کند باید مقدار مشخصی همیشه در بدن باشد. برای افراد سالخورده: خطر بروز عوارض جانبی در افراد سالمند زیادتر است، بنابراین پزشک به احتمال زیاد دوز دارو را کاهش می دهد یا اینکه دارو باید دفعات کمتری مصرف شود. MAOI مصرف فلوکستین مجاز به مصرف تیرودیزین یاهمچنین در صورت تجویز این دارو توسط پزشک، اگر دچار هر نوع آلرژی به دارو هستید یا مبتلا به سیروز کبدی، بیماری کلیوی، دیابت، صرع، افسردگی خفیف و یا سابقه سوء مصرف دارو هستید به پزشک اطلاع دهید. با این حال، اگر مصرف داروهای ضد افسردگی خود را متوقف کنید، این احتمال وجود دارد که دچار عود افسردگی شوید.

قرص فلوکستین ۱۰برای چیه

آیا داروی فلووکسامین در افراد مختلف قابل مصرف است؟ آیا داروی فلووکسامین در شیر مادر ترشح می شود؟ مهمترین تداخلات داروی فلووکسامین کدامند؟ 2. مصرف همزمان در بیماران تحت درمان با یک داروی مهار کننده منو آمینو اکسیداز و یا در طی ۱۴ روز از قطع مصرف یک داروی منو آمین اکسیداز، از قطع مصرف فلوکستین و شروع درمان با یک داروی منوآمین اکسیداز باید حداقل ۵ هفته فاصله در نظر گرفته شود. نیز اختلال دارد و مصرف آنها در یک بازه زمانی به شدت خطر آفرین میباشد. این احتمال در مادرانی که فلوکستین مصرف میکنند افزایش میابد. قرص فلوکستین یک مخدر است و استفاده بیش از حد و بدون تجویز پزشک میتواند افکاری همچون خودکشی را در همه افراد در هر سنی افزایش دهد. سعی کنید در این مورد با یک دوست یا یکی از وابستگان صحبت کنید. اگر رانندگی میکنید یا هرکاری که نیازمند هوشیاری و وضوح دید است انجام می دهید، مراقب باشید.

فلوکستین چیست

تا معلوم شدن پاسخ CNS به دارو ، از انجام فعالیتهای نیازمند به هوشیاری خودداری کنید. داروهای ضدافسردگی میتوانند بر فعالیتهای روزمره تاثیرگذار باشند. همچنین داروهایی مانند پروپرانولول (اگر به دلیلی منع مصرف در این بیمار نداشته باشند) میتوانند این بیقراری دارویی را کم کنند. برخی از قرص های افسردگی میتوانند باعث ایجاد واکنشهای خطرناک با سایر داروها شوند. کلردیازپوکساید به عنوان یک ضعیف کننده سیستم عصبی مرکزی عمل می کند و برای همه سطوح افسردگی کاربرد دارد، از این دارو به عنوان آرام بخش خفیف تا هیپنوتیزم و یا بیهوشی را بسته به دوز تولید می کند. برای افراد مبتلا به اختلال دو قطبی I: این دارو را نباید به تنهایی برای درمان افسردگی مرتبط با اختلال دو قطبی I مصرف کرد زیرا می تواند خطر ابتلا به یک دوره مختلط یا دیوانگی را افزایش دهد. این ماده برای درمان علائم افسردگی، وسواس، بولیما و حملات پنیک اتک که باعث افزایش وحشت میشود مناسب است. قرص فلوکستین (Prozac) برای درمان افسردگی، وسواس فکری (افکار آزاردهندهای که برطرف نمیشوند و نیاز به انجام اقدامات خاص دارند)، برخی از اختلالات خوردن و حملات وحشت (حملات ناگهانی و غیرمنتظره از ترس شدید) استفاده میشود. این به معنای دو چیز است: تحقیقات انجام شده روی حیوانات اثرات نامطلوبی را برای مادر هنگام مصرف دارو نشان داده است.

6 – در صورتیكه دارو دارای بوی سرکه مانند باشد از مصرف آن پرهیز شود. در زمان مصرف فلوکستین اگر هرگونه علائمی نظیر تغییرات روحی و رفتاری ، اضطراب ، حملات هراس ، مشکل در خواب ، یا اگر احساس تحریک ، تحریک پذیر ، آشفتگی ، پرخاشگری ، بی قراری ، بیش فعالی شده اید به پزشک خود تماس بگیرید. کپسول خوراکی فلوکستین برای درمان کوتاه و طولانی مدت پرخوری عصبی، افسردگی اساسی و وسواس فکری عملی استفاده می شود، همچنین برای درمان کوتاه مدت حملات وحشت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول خوراکی آن نیز یک داروی عمومی میباشد . با توجه به این که قرص فلوکستین یک نوع مخدر میباشد دسترسی به این دارو آسان نیست. برای مثال نباید گرسنگی خود را با خوردن خوراکی هایی نظیر کیک و شیرینی جات ارضا کنند وبهتر است برای رفع گرسنگی به جای شیرینی جات، از میوه هایی مانند موزاستفاده کنند؛ چرا که موز منبع خوبی از یُد است و یُد یک عنصر کلیدی در ساخت هورمون های تیروئیدی در غده تیروئید است. مصرف هر یک از این داروهای ضد افسردگی (مانند سیتالوپرام، اسکلیتوپام، فلوکستین (اینجا نگاه کن) (پروزاک)، فلووکسامین، پاروکستین، سرترالین (Zoloft)، ترازودون و یا ویلازودون)، با این دارو می تواند به راحتی باعث خونریزی داخلی شود.

کپسول فلوکستین ۲۰

مصرف همزمان باعث افزایش فشارخون و پارگی رگ میشود. این دارو می تواند باعث افزایش فشارخون و پارگی رگ شود. اگر صرفاً برای کمتر کردن دارو در اجرای دستورات درمانی کوتاهی کنیم، ممکن است به تشدید سیر بیماری و عود بیشتر آن و در نهایت به افت کیفیت زندگی خود در درازمدت کمک کرده باشیم. توصیه ما به شما این است که هرگز از این قرص برای درمان افسردگی استفاده نکنید زیرا عوارض آن بسیار بیشتر از فوایدش خواهد بود. آنچه اهمیت دارد این است که مهم ترین و شایع ترین عارضه ممکن برای هر دارو را بشناسیم تا در صورت بروز با پزشک خود مشورت کنیم. اگر شما نیاز به مصرف هر کدام از این داروها دارید بهترین کار مشورت با یک پزشک است که سابقه بیماریهای شما را بداند. اندوه جوانان این دیار در برخی شهرها و استانها چون استان مرکزی که استانی صنعتی است و روحیه اغلب ساکنان به واسطه دود و آلودگی و سختی کار روحیه ای خشک ، سرد و خشن دارند.

در این بیماران بهتر است که در ابتدا ۱۰ میلیگرم یا کمتر در روز تجویز شود و این مقدار درصورت نیاز و تحمل بیمار، بهتدریج افزایش پیدا کند. این دارو باعث کاهش قند خون شما میشود و بعد از قطع این دارو قند شما به شدت افزایش مییابد. همچنین MAOIs را می توانید بعد از گذشت 5 هفته از مصرف فلوکستین استفاده کنید. این دارو را می توان صبح ها ناشتا (تا فراموش نشود) یا شب ها قبل از خواب مصرف كرد. • حساسیت به داروهای دیگر: قبل از مصرف لووتیروکسین ، در صورت حساسیت به پزشک یا داروساز خود. برای افراد مبتلا به دیابت: این دارو باعث کاهش سطح قند خون می شود، بنابراین با قطع مصرف این دارو ممکن است سطح قند خون افزایش یابد. این امر می تواند سطح این دارو را در بدن افزایش دهد و عوارض جانبی بیشتری ایجاد کند. باید توجه داشت که عوارض این دارو در هر فردی می تواند متفاوت باشد و این امر بستگی به شرایط بدنی، سن و سال، نژاد و… درمان باید مطابق برنامه ادامه یابد. به گزارش وری ول مایند، در ادامه زمان مناسب مصرف داروی ضدافسردگی بر اساس عوارض جانبی آنها توضیح داده می شود.

مصرف این دارو و قرص فلوکستین اصلا توصیه نمیشود زیرا باعث تغیر ریتم ضربان قلب میشود و می تواند باعث مرگ شود. حتی اگر از آخرین مصرف این دارو 2 هفته نگذشته مصرف فلوکستین اصلا توصیه نمیشود. دارد. پس حتما قبل از مصرف این دارو با یک پزشک که سابقه بیماری شما را میشناسد مشورت کنید. حتی اگر یک بار بعد از مصرف این دارو بدن شما به آن واکنش نشان داد، از مصرف مجدد آن خود داری کنید زیرا می تواند مرگ بار باشد. متاسفانه اکثر جوانانی که داروی ضد افسردگی مصرف می کنند دچار اختلالات فکری و رفتاری و حتی احساس خودکشی هم در آن ها دیده می شود.پس در زمان مصرف این دارو حتما به تغییرات رفتاری خود دقت داشته باشید. اگر حین مصرف این دارو دچار عوارض جانبی نادر ولی جدی این بیماری از قبیل مدفوع خونی و سیاه،استفراغی که شبیه دانه های قهوه هست، تپش قلب، غش، تشنج، راش های پوستی و تغییر در مقدار ادرار شما رخ داد، سریعا به بیمارستان و یا پزشک خود مراجعه نمایید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما