themicbanner

هونه در بزرگ‌سالی دوستان را وارد زندگی خود کنیم؟

[ad_1]

به خاطر دارید چقدر پیدا کردن دوست در کودکی برایمان راحت بود؟ مهم نبود کجا مدرسه دوست، در پارک ما همیشه پیدا کردن راحت بود. .رخی از ما با بچه‌هایی صمیمی می‌شدیم که مادر و پدرشان با خانواده ما آشنا و دوست بودند.

. . .. . آیا مطمئن هستید که میخواهید ادامه دهید؟

برخی از ما خواهر یا فامیل‌های هم نمی‌دانستیم که می‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم تا نیاز به پیدا کردن دوست در هیچ‌گاه جدی نداشته باشیم.

. . . . .

ه یت گت گت كتی كتی كتی »!

شا شنیدن این جمله از بزرگترها، «نه »ن» به لذت بازی، ناخواسته در ما تقویت شد. اما حالا که بزرگ‌تر شده‌ایم چه؟ انسان موجود در ذات اجتماعی است و به یاد خاطر سبک رهای زیستن را انتخاب کرد و از مرز دهکده و روستا عبور کرد به کلان شهرها.

گالا اگر در این کلان شهر‌هایی که میلیون‌ها نفر زندگی می‌کنند ما را دوست ندارند، حق داریم تنهایی و ناراحتی‌ای را تجر می‌کنیم.

وهش‌ها نشان می‌دهند، افراد بعد از ۲۵ گیالگی به دنبال تغییر و تحولات در ننگی گیود نند. تغییراتی از جمله ازدواج، تغییر شغل، مهاجرت و حتی بچه دار شدن.

در ما راستا این ربحن نداشتن دوستان صمیمی ر به ما فشار می‌آورد و گاهی به تصمیمات اشتباهی را می‌گیرم که ریشه در گروهی د ندارد.

در ادامه راه زندگی، دقیقاً متوجه اشتباه خود می‌شویم که ننز زم خلایی را در وجودمان احساس می‌کنیم.

هونه در بزرگ‌سالی دوستان را وارد زندگی خود کنیم؟

رشته هایی که این نتیجه تحقیق را به مبحث ما مرتبط می کند نتیجه پژوهشی دیگر در این باره است: وضعیت خارج از کشور وضعیت (مجرد، متاهل یا مطعلقه)، کسانی که در دوران 45 سالگی بیش از 10 یا 15 دوست دارند، در 50 سال وضعیت جسمانی بهتری دارند. را گزارش داد. در حالی که روابط دوستان بیشتری بر روابط دیگرشان اثر مثبت دارد.

در ادامه به بررسی پیدا کردن دوستان مناسب به روش بزرگسالان می‌پردازیم:

۱. .اختار فکری نسبتا درستی داشته باشید

رفتارها و گفته های ما برگرفته از افکار و ارزش هاییست که در سر داریم. او گفت،

ستر است برای خود این شرایط را روشن کنیم که به دنبال دوستی‌های طولانی مدت باشیم. مون ما نمی‌توانیم در دوستی تاریخ انقضا در نظر بگیریم.

۲. دور خود قلعه آهنی نسازید

حواسمان باشد از دور چه شکلی به نظر می‌رسیم. اگر رفتارهایی داریم که دیگران را ناخواسته از ما دور می‌کنند بهتر است در آن‌ها نظر بدهند. ث ا لند بلند صحبت کردن یا استفاده از کلمات ناشایست. می‌توانم از اطرافمان این موضوع را جویا بگیرم.

۳. از کسانی که دوست دارند با آن‌ها دوست شوید لیستی تهیه کنید

ط ف د د د د سی سی سی سی سی د ا ش .. ش ……………… دوستی که هم صحبتی با ایشان برای شما جذاب باشد. اسم آن‌ها را یادداشت کنید و بیشتر به آن‌ها توجه کنید.

۴. در تقویم خود برای دوستانتان وقت بگذارید

مشخص کردن روزی در هفته برای دوستانتان به ۳ دلیل دارد:

۱) ود روحیه و امید به هنده در شما

۲) گذاشتن صفات خوب در ذهن دوستانتان می‌شود:

۳) استیحداوم دوستی‌ها

۵. دعوت دوستانتان را قبول کنید

یشهمیشه بر این باور نباشید که باید برنامه ریزی کنید و بقیه اجرا کنید. هیاهی خارج از برنامه خود برای حرف دوستان ارزش شایل شوید و دعوتشان را قبول کنید.

۶. تاانت جدید را امتحان کنید

یشهمیشه روتین و طبق معمول عمل نکنید. ستارگان به مکان‌های جدید مراجعه کنید، ‌ها‌ها و بازی‌های جدید را امتحان کنید. اولین‌ها همیشه در خاطرمان می‌مانند و چه بهتر که دوستانمان به ما خوش گذشته شاشد.

۷. به عِهمعهایی که به روحیه شما میخورند، وارد شوید

برخی از اجتماعات از تشکیل شده اند که برای شما جذاب هستند. مثلا اگر به شعر علاقه دارید در شب شعرها شرکت کنید. اگر اهل سفر هستید به هورهای گروهی بپیوندید و غیره.

۸. ها همکاران خود ارتباط برقرار کنید

. . . . . به یک نکته توجه کنید به کیفیت و کمیت کارتان آسیب نرسد.

۹. در گروه‌های کتابخوانی عضو شوید

برخی از گروه‌های کتابخوانی هستند که هم یک کتاب را شروع می‌کنند و به یایان می‌رسانند. هیاهی در هفته 1 روز ملاقات حضوری دارند و درباره کتاب بحث می‌کنند. اگر به کتابخوانی علاقه دارید این اجتماع را از دست ندهید.

۱۰. در ورزش های گروهی شرکت می کنند

ورزش‌های باعث نشاط است و ورزش‌های گروهی آن نشاط را می‌توانند برابر کنند. اگر به ورزش های گروهی علاقه دارید در این باشگاه ها ثبت نام کنید.

۱۱. کارهای داوطلبانه در مدرسه فرزندتان را قبول کنید

به مدرسه‌های آشنا شدن با والدین‌ دوستان فرزندان را به همراه و باز کردن ر صحبت خیلی راحت است. درباره فرزندان، یکای گفتگوی گرم می‌شوید.

هله آخر: برای روابط دوستانه ای که ختمی را جستجو کنید

در همه این مراحل شما تلاش‌هایی انجام می‌دهند که آرزو نمی‌کنند، اما پایداری دوستی‌ها به این پله آخر است. ستها دوستان خود در تماس باشید و یگمدیگر را ملاقات کنید.

فقط به شبکه های اجتماعی بسنده کنید و از دیدارهای واقعی فافل نشوید. . . . .

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما