themicbanner

هیوندای سوناتا N Line Night Edition معرفی شد. نسخه محدود با چهره های خاص

[ad_1]

هیوندای از نسخه Night Sonata N Line رونمایی کرد. این نسخه که تنها 1000 نسخه آن در ایالات متحده موجود خواهد بود ، مشکی است و اجزای داخلی و خارجی آن تیره است. از نظر فنی ، این نسخه مشابه سوناتا N Line استاندارد است و تفاوت چندانی با آن ندارد. علاقه مندان به نسخه شبانه 34750 دلار (بدون احتساب حمل و نقل 1025 دلار) می پردازند.

از نظر ویژگی ها ، چرخ دنده کوچک روی صندوق عقب و لبه مرکزی لبه باید از ویژگی های متمایز نسخه شبانه از استاندارد N Line باشد. این دو قطعه جنسی از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده است. علاوه بر این ، حاشیه مشکی 19 اینچی ، لوگوی کروم تیره و ترمزهای قرمز از دیگر تفاوت های بصری بین Night Edition و سوناتا N Line استاندارد است.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition مجهز به همان موتور 2.5 لیتری توربوشارژ است. این موتور 290 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با کمک هشت سرعته دو دنده ، چرخ ها را به حرکت در می آورد.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition را در دو رنگ مشکی فانتوم و سفید کوارتز عرضه می کند

به گفته هیوندای ، دیسک این مدل 13.6 اینچ در جلو و 12.8 اینچ در پشت است ، در حالی که در سایر مدل ها ، دیسک های آن به ترتیب 12 و 11.2 اینچ است. از نظر نسبت فرمان ، این نسخه پس از 2.44 دور قفل می شود ، اما این ضریب برای نسخه های دیگر 2.6 دور است.

در داخل کابین Sonata N Line Night Edition ، شاهد استفاده گسترده از چرم ناپا و حرکات میکروفیبر هستیم. دوخت صندلی قرمز رنگ مانند پدال ترمز است و نماد N در قسمت های مختلف دیده می شود. در این نسخه ، یک صفحه نمایش 12.3 اینچی در پشت فرمان نصب شده و سیستم سرگرمی از طریق یک صفحه نمایش 10.25 اینچی مدیریت می شود. سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و پنجره های پانوراما از دیگر ویژگی های استاندارد این نسل است.

ناگفته نماند که هیوندای سوناتا N Line 2022 بدون احتساب حمل و نقل و حمل 3300 دلار قیمت دارد که 1300 دلار ارزان تر از نسخه شب است.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما