واید نوشیدن آب داغ چیست؟



نوشیدن آب سرد یا گرم، بدن افراد را سالم و هیدراته نگه می‌دارد. خیرخی ادعا می‌کند که آب رر در مقایسه با نوشیدن آب سرد به بهبود م، رفع احتقان و تقلیل آرامش کمک می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، تحقیقات علمی مم در مورد فواید آب رم وجود دارند. یا این حال، بسیاری از مردم این درمان را احساس می‌کنند. مووصاً اول صبح ا درست قبل از خواب.

. . .. .

بالاتر از این می‌تواند باعث سوختگی شود. یرای تقویت بیشتر سلامتی، مقداری ویتامین C بهم به ضن اضافه کنید. سعی کنید کمی لیمو را به آب داغ اضافه کنید تا آب لیمو درست شود.

ممکن است گرفتگی بینی را قطع کند

یک جنجان آب داغ ایجاد می‌کند. نگه داشتن یک فنجان آب داغ و استنشاق رار ملایم آن به شل شدن سینوس‌های مسدود و حتی ن سردرد سینوسی کمک می‌کند.

ما در سراسر سینوس‌ها و گلوی خود غشاهای مخاطی را دارید. نوشیدن آب داغ ممکن است به مرم کردن منطقه و ن للودرد ناشی از تجمع مخاط کمک نن.

. . . . . نوشیدنی داغ از نوشیدنی برابر یک اتاق ارزیابی تر بود.

ممکن است به هضم کمک کند

نوشیدن آب به حرکت دستگاه کمک می‌کند. تامان که آب در معده و روده شما حرکت می‌کند، بدن بهتر می‌تواند مواد زائد را دفع کند.

برخی بر این باورند که نوشیدن آب گرم به ویژه رای فعال کردن دستگاه درمان است. یوری این است که آب داغ است، می‌تواند غذایی را که رُرده‌شده و در مواقعی مشکل می‌کند، حل کند و از بین برد.

. . . . در عین حال، اگر احساس می‌کنید آب داغ را به مام غذای کمک می‌کنید، از آن به عنوان یک درمان ضرری استفاده نمی‌کنید.

دریافت نکردن آب کافی، چه مرم و چه تاثیری بر عملکرد من عصبی دارد

. . . . یک تحقیق نشان داد که آب، یتالیت مغز شرکت کنندگان را در طول فعالیت های سخت افزایش و کاهش می دهد.

برخی از شواهد نشان می‌دهند که آب کنک برای آبرسانی مجدد بهترین است. رای آب در حال حاضری هیدراته داشتن شما کمک می‌کند.

تان توصیه می‌کنند ز نان روزانه ۷۸ اونس (۲.۳ لیتر) آب و مردان روزانه ۱۱۲ اونس (۳.۳ لیتر) آب نند. ق آن نقام شامل آب از مواد غذایی مانند میوه، تات و هر چیزی است که ذوب می‌شود.

. . . . سعی کنید روز را با یک وعده آب مرم شروع کنید و با یک وعده آب رم به پایان برسانید. شدن شما برای انجام هر کار اساسی به آب نیاز دارد. بنابراین ارزش نن را نمی‌توانم اغراق آمیز بخوانم.

مطالعه در سال 2017 نشان داد که واکنش طبیعی ندن در شرایط سرد لرزیدن است. نوشیدنی‌های گرم می‌تواند به کاهش کمک کند. افراد نظرسنجی، لباس‌هایی که مشخص می‌شوند و شامل یک درجه بالاتر از جماد، می‌نوشیدند.

سپس در دماهای مختلف از جمله تا ۱۲۶ درجه فارنهایت آب می‌نوشیدند. نوشیدن آب داغ به سرعت به این افراد کمک می کند تا کار کمتری برای حفظ سلامت بدن خود انجام دهند. ینی برای این نوشیدنی آب داغ می‌تواند در شرایط سرد مانند کار یا ورزش مفید باشد.

خریان خون سالم بر همه چیز از فشار خون گرفته تا خطر به اماری‌های بیماریی تأثیر می‌گذارد. . . . . .

نوشیدن آب داغ ممکن است اثر مشابه داشته باشد. یا این حال تحقیق تات کمی مبنی بر وجود این موضوع وجود دارد. به ونوان یک امتیاز، گرمای ناشی از نوشیدن آب داغ حامم کردن در شب ممکن است به آرامش شما کمک کنید و شما را برای خوابی

از آن جایی که آب داغ را بنوشید به دود عملکرد مم عصبی مرکزی کمک می‌کند. اگر نن را بنوشید، ممکن است کمتر احساس کنید.

بر اساس مطالعه در سال ۲۰۱۴، نوشیدن آب کمتر باعث کاهش آرامش، لذت و احساس مثبت می‌شود. .نابراین هیدراته ماندن ممکن است خلق و خو و سطح رامش شما را بهبود بخشد.

در حالی که هیچ مدرکی وجود ندارد که آب رر فواید خاصی در این زمینه داشته باشد. مطالعه سال 2020 که آب را بیشتر می‌نوشید، می‌توان از کلیه‌ها و رقیق مواد زائد در خون کمک کند و با توجه به بنیاد آرتریت، نوشیدن آب برای شستوشوی بدن مفید است و می‌توان با درمان با کمک کمک کند، مفاصل را روان نگه داشت. دارد و از نقرس جلوگیری کند.

زیالازی وضعیتی است که در طی نن مری شما در انتقال غذا به معده مشکل دارد. افراد مبتلا به آشالازی در بلع مشکل دارند. من‌ها ممکن است احساس نکنند که غذاها به جای حرکت به سمت معده در مری آن‌ها گیر می‌کنند.

به حالت دیسفاژی می‌گویند. یک مطالعه قدیمی لا ۲۰۱۲ نشان داد که نوشیدن آب گرم ممکن است

نوشیدن آب یا داغ می‌تواند به فتافت مری آسیب برساند، جوانه‌های چشایی شما را بسوزاند و زبان شما را داغ نند. هنگام نوشیدن آب مرم بسیار مراقب باشید. نوشیدن آب ولرم نه خنک، نه داغ بهت یرین گزینه برای آبرسانی مجدد است.

. . . . . . نوشیدن آب مرم بی خطر تلقی می‌شود و می‌توان راه خوبی برای اطمینان از هیدراته ماندن در طول روز باشد.

کدت کردن به نوشیدن آب گرم آسان است. سعی کنید روز خود را یکا یک فنجان آب شیوشیده شروع کنید و خنک کنید. اگر اهل چای یا قهوه نیستید، آب مرم با لیمو را امتحان کنید.

ج جلسه حرکات کششی سبک را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. انرژي بيشتري را نشان مي دهد و مي تواند با روز مجهزتر باشد.

. . . . نوشیدن آب مرم قبل از خواب یک راه عالی برای آرام کردن بدن، پس از یک روز پرمشغله است. پس آب گرم را فراموش نکنید.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم