themicbanner

ودرو و خربین علیه نوراللهی و قایدی – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1813688 |
13 14 1400 ساعت 22:02 |
14,999 |ازدید |

11
دیدگاه

باب الاهلی از قهرمانی فاصله گرفت.

باب الاهلی با وجود بازیکن دو بازیکن ایرانی در مقابل الوحده شکست خورد.

به «زش سه»، در مهمترین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الهی که احمد نوراللهی را برای هفتمین بازی پیاپی در ترکیب و خط میانی داشت و مهدی قایدی را گزارش دیدار آخرش روی نیمکت میدید، از ساعت 17:15. امروز در ورزشگاه لل راشد مقابل الوحده رده دومی قرار گرفت.

الوحده که سه روز قبل در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی امارات مقابل یاران نوراللهی و قایدی شکست خورده بود، در دیدار امروز برای جبران نتیجه تلاش میکرد که شروع توفانی داشت و در دقیقه 4 با شوت روی پای ژوآئو پدرو از پشت جریمه بود. دروازه شباب الهی را باز کند.

شباب الاهلی پس از دریافت این گل یود آرایش هجومی گرفت و در دقیقه ۱۰ روی ارسال زیبای احمد نوراللهی ز بی م م من م

نوراللهی که اولین پاس گلاش بعد از پیوستن به شباب الاهلی را داشت، در نیمه دوم با انگیزه بیشتر کارش را دنبال کرد و در دقیقه 60 خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و از میانه زمین تا پشت جریمه الوحده پیشروی کرد، اما شوت. محکم این بازیکن به گوشه سمت راست دروازه با واکنش محمد الشامسی به کرنر رفت.

شباب الهی که بهتر از الوحده داشت و یک گل مردود هم توسط کارتابیا به ثمر رسیده و فرصتهای گلزنی بیشتر هم خلق کرده بود، از دقیقه 77 مهدی قایدی را به ترکیب خود اضافه کرد تا حمله خطرناکتر و همراه با گل شود.

مهدی قایدی زمینهایی پس از ورود به زمین روی یک توپ بلند از زمین خودی و ضربه پشت سر کارتابیا در سمت چپ زمین موقعیت خوبی را به دست آورد، اما پس از اینکه با سرعت بالای خود وارد جریمه شد و یک مدافع را جای گذاشت، شوت کرد. نهایی خود را به رور ننر دروازه الوحده ود و در زدن گل بدشانسی بود.

الوحده که روی ضدحملات در این دیدار برنامه داشت، در دقیقه 85 روی دفع اشتباه مدافع شباب الاهلی و فرصتطلبی عمر خربین، با شوت تماشایی این بازیکن سوریهای از پشت جریمه گل دوم را به ثمر رساند و درآستانه برتری مقابل یاران نوراللهی و قایدی قرار گرفت. .

در لحظات پایانی که شباب الاهلی سراسر حمله شده بود، الوحده در دقیقه 3 + 90 روی یک پاس بلند به میانه زمین و حرکتی که پدرو تا محوطه جریمه داشت، با شوت زمینی و دقیق این بازیکن برزیلی برای سومین بار گلزنی کرد تا برتری خود را. قطعی دند و بازیکنان و کادر فنی این تیم شادی دیوانه‌واری در ورزشگاه راشد انجام دادند.

شباب الاهلی که در هفته گذشته لیگ برتر امارات بازی در مقابل شارجه را انجام داده بود، امروز هم یک مسابقه مهم دیگر را با شکست 3 در یک خانواده پشت سر گذاشت تا 30 امتیازی باقی بماند و در حالی که به رتبه پنجم جدول سقوط می کند، فاصله می گیرد. العین صدرنشین به ۱۳ امتیاز و الوحده رده دوم به ۹ امتیاز می رسد.

احمد نوراللهی که پیش از این سه گل با پیراهن شباب الاهلی به ثمر رسید، امروز در شانزدهمین بازی خود در فصل 22-2021 لیگ برتر امارات، اولین پاس گل خود را داد و حضور کامل در زمین داشت.

مهدی قایدی که اولین مسابقه در جام حذفی مقابل الوحده، حضور تعویضی در دیدار امشب داشت، در شانزدهمین بازی فصل خود آمار چهار گل زده را بهتر کند و یک ضربه خطرناک او و یک موقعیتی که ساخت، تبدیل به گل نشد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما