themicbanner

(ویدئو) انتخاب آزادی برای افغانها . ز روی دیوار زا از طریق صحرا

[ad_1]

در زرنج، یک رر مرزی در جنوب غرب افغانستان، مردم قاچاقچیان می‌گویند که جریان تبعیدیان احتمالی به هزار نفر در رو می‌رسد. بار بیشتر از قبل از بازگشت طالبان به تدرت در ماه اوت.

به گزارش فرارو، در میان شرش موتورها و گرد و غبار، رار امیری به همسر و پسر شیرخوارش در یک ر دورافتاد ر. او نیز مانند هزاران مهاجر ناامید اطرافش، تنها یک هدف دارد: رسیدن به ایران.

۲۵ار ۲۵ ساله می‌گوید: چاره‌ای ندارم. هیچ هنده‌ای در افغانستان وجود ندارد.

جا وجود خطر شب تیراندازی از سوی مرزبانان، تورترین‌ها گنگام . . . . .

. . . . . بسیاری از افغان‌ها در جست‌وجوی کار برای آوردن پول به خانواده‌هایشان در جستجو هستند تا کشورشان به مقصد ایران تا فراتر از.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست.

شغار شغل خود را به ونوان مکانیک ارتش از دست داد که ارتش افغانستان شش ماه پیش سقوط کرد و از آن زمان می‌گوید که حتی 1000 افغانی را نمی‌توانست.

. . . . .

OMR اساس گزارش بعدی سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) ، نزدیک به یک میلیون افغانی در ماه اوت و دسامبر سال گذشته در تلاش برای انجام کار

این مهاجرت زرنج را به لانه بدبختی قاچاق مردم تبدیل کرده است. . . . . .

م،مد، یک پلیس سابق، از دوبار ضرب و شتم توسط طالبان، می‌خواهد خود را به ایران پس بزند. اجن جوان ۲۵ ساله از ولایت دایکندی که از افشای نام کامل خودداری می‌کند، می‌گوید:

مازمان ملل می‌گوید که بیش از صد نفر از رژیم‌های سابق مرتبط نیستند – توسط طالبان کشته‌شده‌اند.

یمیدالله پشت مرمان وانت ۴ × ۴ خود، تمت را برای راندن مهاجران در بیابان دو برابر کرده است. ۲۲ و ۲۲ هاله خندان می‌گوید: سه میلیون تومان (حدود ۱۲۰ دلار) می‌گرفتیم، حالا شش میلیون شده است.

ر روز صدها راننده خودروهای خود می‌کشند و مردان از عنان و کودکان را سوار می‌کنند. یک گردهمایی در دید کامل طالبان انجام می‌شود که برای هر وسیله نقلیه ۱۰۰۰ افغانی (۱۰ دلار) می‌شود.

خبرگزاری فرانسه یک روز در ماه ح حدود 300 دودرو را در این منطقه شمارش کرد که هر کدام حدود ۲۰ مهاجر در روز ر یشر می‌شد.

خالبان خروج افراد یا این شماره‌ها را تکذیب می‌کنند و چنین گزارش‌هایی را «تبلیغات» می‌خوانند.

مهاجران افغان وقتی به مرز پاکستان می‌رسند به دست قاچاقچیان از طرف دیگر تحویل می‌شوند و سفری مشکل با پای پیاده به تمت مرز ایران..

یرای میهن رضایی، سفر غیر قابل تصور است. ع ونوان عضوی از گروه قومی شیعه هاره، این دانشجوی ۲۰ هاله طعمه آسانی برای جنگجویان جندالله خواهد بو هر هر هر. او می‌گوید: لاً مردم را گردن می‌زدند، اما اکنون مردم را نگه می‌دارند و باج می‌خواهند. .نابراین هدف رضایی و دوستانش بالا رفتن از دیوار مرزی است که از زرنج تا آنجا چش کم کار می کند امتداد دارد. این یک مانع مهیب است، یک دیوار بتنی جنج متری (16 فوتی)

قاچاقچیانی که بهترین مکان را برای عبور می‌شناسند، قرار است به نگهبانان رشوه بدهند برای کسانی که از دیوارها بالا می‌روند. میهن که چند بار تلاش ناموفق داشت، می‌گوید: قاچاقچی‌ها به ما دروغ می‌گویند.

. . . . . حیرادر وحید در ژانویه موفق شد – یکی از معدود 8 نفری بود که در آن شب تلاش کردند – و از ایران تلفن زد تا از موفقیت خود بگوید. اجن جوان ۳۰ ساله در حالی که می‌لرزد گفت: همه اینها به خاطر گرسنگی است…

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما