themicbanner

پذیرش یکپارچه ابر نیاز به دیدگاه امنیت اینترنت یکپارچه دارد

[ad_1]

این دومین مقاله از سری سوم است. اولین مورد بر اهمیت آماده سازی مشاغل برای آینده و نحوه کار از طریق موانع مشترک در مسیر دیجیتالی شدن متمرکز بود. ما همچنین درباره نحوه مدرن‌سازی زیرساخت‌های موجود در محل به عنوان بخشی از نحوه مدیریت بهتر گوش دادن ترکیبی از طریق زیرساخت‌های hyperconverged (HCI) بحث کردیم که بهترین ترکیب ممکن از قدیمی و جدید را به ارمغان می‌آورد.

در این مقاله چالش هایی را که شرکت ها باید در توسعه و حفظ استراتژی در نظر بگیرند، بررسی خواهیم کرد.امنیت یکپارچه در یک محیط ترکیبی.

طلال القیناوی مدیر ارشد بازاریابی محصول Azure است.

امنیت قبل از حمله آغاز می شود

بدون استثنا، مسائل امنیت سایبری در اولویت قرار دارد و تهدیدی واقعی برای سازمان است. نقض قابل توجه داده‌های مشتریان اخیر از سوی شرکت‌های نام خانوادگی فقط برای تأکید بر اهمیت امنیت است. داده ها هک شده و منابع داده از محل کار، مانند دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا (IoT)، همراه با نیروی کار تازه جدا شده و دور افتاده در نتیجه کووید-19 مورد نقض قرار گرفت و چشم انداز تهدیدها را تغییر داد. در واقع، الزامات جدید برای امنیت، به ویژه مدیریت هویت و دسترسی برای محافظت از کارمندان از راه دور و داده های حیاتی شرکت، باعث رشد قابل توجهی در HCI در سال های اخیر شده است.

اکثر کسب و کارها داده های محافظت نشده زیادی را نگه می دارند. نقض امنیت این قدرت را دارد که کل تجارت را مختل کند، حتی قوی ترین سازمان ها را متوقف کند. رشد مدل‌های مبتنی بر ابر سطح جدیدی از نگرانی را برای بسیاری از سازمان‌ها، به‌ویژه در میان سازمان‌هایی که به تازگی ابر مهاجرت خود را آغاز کرده‌اند، به ارمغان می‌آورد.

همه اینها به یک نتیجه منتهی می شود: نیاز به یک استراتژی امنیتی جامع برای هر کسب و کاری با در نظر گرفتن پذیرش ابر ترکیبی.

استراتژی امنیتی چند لایه

تغییر محیط کسب و کار، استفاده از اطلاعات اضافی، تهدیدهای نوظهور این گذار همچنین مستلزم اتخاذ رویکردی فعالانه تر برای امنیت به منظور افزایش امنیت است.تداوم، نوآوری و رشد. شرکت ها باید به روشی یکپارچه ایجاد شوند، همراه با محافظت از تهدیدات هوشمند برای کار در حال اجرا در یک محیط ابری به لبه. اینتل و مایکروسافت با هم کار می کنند تا زنجیره ای از اعتماد را در میان فناوری های نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد کنند تا به محافظت از داده ها و برنامه های سازمانی کمک کنند، صرف نظر از اینکه کجا در یک محیط پیچیده هستند.

این استراتژی امنیتی چند لایه، نرم افزار Azure Stack HCI را با سخت افزار اینتل ادغام می کند، جایی که سرورهای هسته ای امن، امنیت پیشرفته ای را بر اساس سخت افزارهای ریشه ای به عنوان سازنده کلیدی ارائه می کنند. نرم افزار Secured-core قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد که منعکس کننده استانداردهای دستگاهی است که هنگام انتخاب سخت افزار HCI به دنبال آن هستید، از جمله سیستم عامل سندباکس و مجازی سازی مبتنی بر امنیت (VBS).

امنیت جامع به زوایای زیادی نیاز دارد، از جمله سهولت در فرآیند، قابلیت‌های حفاظت پیشرفته و حالت محافظ. VBS به شما این امکان را می دهد که بخش های مهم سیستم خود را ایزوله کنید، حتی از شما در برابر بدافزارهای ممتاز محافظت می کند. با سرورهای هسته ای امن مایکروسافت، همه این قابلیت ها فعال می شوند و به تیم های فناوری اطلاعات و امنیت اجازه می دهند توجه خود را به جایی که بیشتر مورد نیاز است اختصاص دهند.

با بهبود لایه نرم افزار امنیتی، مهاجمان و افراد مخرب به دنبال آسیب پذیری برای سوء استفاده می گردند. مایکروسافت به سرمایه گذاری در فناوری کاهش بهره برداری که می تواند از مزایای امنیتی پیشرفته سخت افزار پیشرفته بهره ببرد، ادامه می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، اینتل معتقد است که امنیت باید از پایین ترین سطح ممکن شروع شود: در داخل سیلیکون. اینتل به ایجاد زنجیره‌ای از اعتماد برای محافظت از داده‌ها در تمام مراحل چرخه زندگی خود کمک می‌کند، چه داده‌ها در تعطیلات، در حال پرواز یا در حال استفاده باشند. این مبتنی بر نوآوری های فناوری در نسل سوم پردازنده های Intel Xeon Scalable با طیف گسترده ای از قابلیت ها، از ایجاد یک محیط عملیاتی قابل اعتماد و مبتنی بر سخت افزار گرفته تا رمزگذاری و محافظت از حافظه و ماشین های مجازی و برنامه های کاربردی به صورت مجزا، تا شتاب ارز دیجیتال کارآمد است. کدگذاری متقابل را در ابر یا در لبه فعال کنید.

متخصصان امنیتی نیاز به توانایی شناسایی و رسیدگی مستقیم به تهدیدات دارند که در عملیات روزمره در سراسر سازمان رخ می دهند. در اینجا، Azure Defender جامع‌ترین فناوری مدیریت منابع (XDR) را در بازار امروز ارائه می‌کند که کاربران، دستگاه‌ها، برنامه‌ها، ماشین‌های مجازی، پایگاه‌های داده SQL، IoT و موارد دیگر را گسترش می‌دهد – همه از یک فروشنده واحد.

Azure Defender از محیط Azure و ترکیبی محافظت می‌کند و تضمین می‌کند که منابع زیرساخت ابری شما در برابر تهدیدات رایج مانند ماشین‌های آلوده به جانوران، مخازن یا حملات تزریق SQL یا حتی کاهش تهدیدات برای سرور فناوری اطلاعات محافظت می‌شوند. Azure Defender مستقیماً از تمام این منابع در تجربه Azure محافظت می کند و با استفاده از Azure Arc حفاظت را به ماشین های مجازی مجازی و چند ابری و پایگاه داده های SQL گسترش می دهد.

ابزارهایی برای پشتیبانی از ماموریت شما

رهبران آینده نگر توافق دارند که پیاده سازی یک زیرساخت واحد در نرم افزار و سخت افزار می تواند به سرعت امنیت سازمانی را تقویت کند. با این حال، به منظور تحقق کامل مزایای یک رویکرد ایمن برای ابر هیبریدی، شرکت‌ها باید از ابزارهایی برای ارزیابی موقعیت‌های امنیتی شبکه، محافظت از مشاغل، افزایش هشدارهای امنیتی و ارائه توصیه‌هایی برای مقابله با حملات و تهدیدات آینده – با سرعت بالا استفاده کنند. ابرها، بدون عمل بالای سر.

مرکز امنیتی Azure یک سیستم مدیریت امنیت زیرساخت یکپارچه را ارائه می دهد که امنیت مرکز داده شما را افزایش می دهد و محافظت از تهدیدات پیشرفته را در سراسر محیط شما فراهم می کند. سازمان‌ها همچنین می‌توانند از خدمات ابری Azure برای پشتیبان‌گیری و امنیت، بدون نیاز به زیرساخت‌های اضافی در منطقه استفاده کنند.

در آینده به شرکت پایه و اساس بدهید

ادغام زیرساخت های ابری مدیریت شده توسط Cloud به سازمان ها این امکان را می دهد که سرمایه گذاری های مدرن و مبتنی بر شواهد خود را در آینده با در نظر گرفتن زیرساخت ابری ایمن اصلاح کنند. اگر سازمان شما آماده اتخاذ یک استراتژی امنیتی جامع برای محیط های مختلط است، امروز درباره Azure Stack HCI بیشتر بدانید.

آخرین سیستم Azure Stack HCI و ویژگی های جدید اینتل را در Azure.com/HCI بررسی کنید. در آنجا، نرم افزاری را که مایکروسافت به صورت آزمایشی رایگان 60 روزه ارائه می کند، دانلود کنید.

بیوگرافی: طلال القیناوی، مدیر ارشد بازاریابی محصول برای بازاریابی Azure در مایکروسافت است، جایی که اشتیاق او به اینکه چگونه ابر و هوش مصنوعی تحول دیجیتال را هدایت می کنند، استراتژی بازاریابی ابری و محصول شرکت را نشان می دهد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما