themicbanner

پلیس آخرین معترضان باقی مانده را از پل کلیدی بین ایالات متحده و کانادا پاکسازی می کند

[ad_1]


پلیس لندن، انتاریو، روز شنبه معترضان را از پل سفیر مسدود کرد.

جف کوالسکی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جف کوالسکی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


پلیس لندن، انتاریو، روز شنبه معترضان را از پل سفیر مسدود کرد.

جف کوالسکی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

پل سفیر، شلوغ ترین گذرگاه مرزی بین ایالات متحده و کانادا، پس از پاکسازی و دستگیری یک گروه معترض از سوی پلیس که علیه دستورات واکسن کووید-19 تظاهرات می کردند، یک گام مهم به بازگشایی نزدیکتر شده است.

پلیس در ویندزور، انتاریو، شهرداری کانادا درست در آن سوی پل از دیترویت، اوایل یکشنبه گفت که «دستگیران [were] در حال ساخت “و” وسایل نقلیه [were] آنها از مردم خواستند از محدوده پل خودداری کنند.

این پل که حدود یک چهارم تجارت بین ایالات متحده و کانادا را انجام می دهد، نزدیک به یک هفته است که توسط معترضان مسدود شده است، برخی خودروهای نیمه کامیون، برخی دیگر با وسایل نقلیه شخصی و بسیاری پیاده. این اعتراض باعث اختلال در فعالیت های اقتصادی و تعطیلی کارخانه های خودروسازی در دو سوی مرز شده است.

پس از اینکه دادگاه دستور داد معترضان تا ساعت 7 بعد از ظهر جمعه به محاصره خود پایان دهند، همه آنها را ترک نکردند. مقامات هشدار دادند که معترضان باقی مانده در معرض دستگیری قرار خواهند گرفت.

روز شنبه پلیس بلیت گرفت و خودروها را یدک کشید و حداقل یک نفر را دستگیر کرد، مردی 27 ساله

در اوایل روز یکشنبه، اعتراضات به حدود 12 معترض کاهش یافت. به نظر می‌رسد فیلم‌ها و ویدئوهای تلویزیونی در رسانه‌های اجتماعی، افسران را نشان می‌دهد که معترضان را بازداشت می‌کنند و همچنان به سد کردن پل ادامه می‌دهند. مشخص نیست پل چه زمانی بازگشایی می شود.

“اجرا در منطقه تظاهرات ادامه خواهد داشت و تحمل فعالیت های غیرقانونی صفر خواهد بود.” پلیس ویندزور در توییتر گفت.

این پل دروازه بزرگی برای تجارت است

پل سفیر با چهار خط و بیش از یک مایل طول، یک مسیر اقتصادی اصلی است. حدود 8000 کامیون هر روز از روی پل عبور می کنند که مجموعاً صدها میلیون دلار کالا حمل می کنند.

اتاق بازرگانی ایالات متحده هشدار داده بود که این محاصره به “سویه های قابل توجه زنجیره تامین” اضافه می کند.

این صنعت خودروسازی را شامل می‌شود، با ده‌ها کارخانه تولیدی در سراسر میشیگان، اوهایو و کانادا که متکی به قطعات خودرو هستند که از روی پل عبور می‌کنند. شیفت حداقل شش کارخانه در هفته گذشته لغو شد، از جمله فورد، تویوتا، جنرال موتورز و استلانتیس.

معترضان همچنین گذرگاه های مرزی استان های مانیتوبا و آلبرت را به همراه پل دیگری در انتاریو در 60 مایلی شمال پل سفیر مسدود کرده اند.

خیابان‌ها در اتاوا همچنان مسدود است

در اتاوا، مرکز اعتراضات، هزاران کامیون دار و راننده در تظاهراتی که اکنون هفته ها به طول انجامیده است، خیابان های مرکز شهر را مسدود کرده اند.

روز جمعه، نخست‌وزیر انتاریو، داگ فورد، وضعیت اضطراری اعلام کرد و تهدید کرد که برای هر کسی که به‌طور غیرقانونی جاده‌ها یا زیرساخت‌های حیاتی را مسدود کند، 100000 دلار کانادا جریمه و تا یک سال زندان خواهد داشت.

فورد گفت که اتاوا “در مسیر برداشتن تقریباً همه محدودیت‌ها برای مشاغل به زودی” است، از جمله سیستم پاسپورت واکسن که افراد را ملزم می‌کند هنگام ورود به مشاغل خاص، مدرک واکسیناسیون را نشان دهند.

“این خبر بسیار خوبی است و نشان می دهد که ما تا چه حد در این مبارزه کنار هم آمده ایم.” او گفتبا بیان اینکه این اطلاعیه ارتباطی با اعتراض کاروان کامیون داران ندارد.



[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما