themicbanner

پودروی اپل به نزدیک می‌شود!

[ad_1]

-رارو-ماشین چهودروی خودران Apple Car هنوز معرفی نشده است، اما شایعات زیادی در خصوص گوشی می‌رسد. احتمال عرضه این محصول در سال آینده وجود ندارد، اما ممکن است هرگز عرضه نشود.

به گزارش فرارو ، به نظر می‌رسد تراشه خلبان خودکار اپل یک قدم به احتمال نزدیک شده است. استرا طبق گزارش‌ها اپل ن را به یک ر کتره‌ای سفارش داده است. اگر در مشاهده تصویر مشکل دارید، برای شنیدن نسخه صوتی روی آن کلیک کنید.

.ودرو

. . . . . طبق گزارشات این شرکت که نام آن مشخص نیست روی یک تراشه خلبان خودکار کار می‌کند. تراشه‌ای که عملکرد خلبان خودکار را مانند تراشه‌های مورد استفاده در اجرا می‌کند. تن تراشه‌ها بر محاسبات هوش مصنوعی نظارت دارند. معمولاً، واحد پردازشگر، CPU، GPU ح فظهافظه و حتی ر بطن دوربین را در میان سایر عملکردها یکپارچه می‌کنند.

اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید. شما در حال مرور آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید. همچنین با وجود اینکه خبر ررارداد بین دو شرکت به زگیازگی منتشر دش

به نظر می‌رسد این روند مشابه کاری است که اپلیکیشن برای توسعه تراشه M1 انجام شده است. . . . . .

.ودرو

کارا این حال، برنامه‌ی دقیق اپل برای Apple Car هنوز مشخص نیست. بهترین راه برای از بین بردن جای جوش روی صورت چیست؟

Carabحال شایعات زیادی در خصوص Apple Car نارنجی شده است. . . . . X از پیشرفت‌های بعدی این پروژه مربوط به یامین‌کننده اپلیکیشن Luxshare می‌باشد. شرکت Cher شارشات که مسئولیت ساخت AirPods را بر عهده دارد با یک شرکت سازنده خودروهای برقی چینی The Chert Group همکاری می‌کند.

در حال حاضر رنامه ریزی برای توسعه و تولید خودروهای الکتریکی هستند. این سرمایه گذاری ظرف سه ماه آینده آغاز می شود، این پروژه نیاز به سرمایه گذاری در حدود 1.7 میلیارد دلار (تقریبا حدود 267 میلیون دلار) دارد و برای اجرای این پروژه اپل نیاز به احداث یک کارخانه جدید دارد.

Car Sharsh فرارو، یکی دیگر از شایعاتی است که ماه پیش منتشر شد، این است که اپل با خودروسازان کره‌ای برای دراه استروژه Apple Car ملا. سر اساس این گزارش انتظار می‌رود اپل تا پایان سال شریک اصلی خود را برای خودروی خود انتخاب و معرفی کند.

از: phonearena

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما