پیشند پیشنهاد برای حل بزرگترین مشکل گیاهخواران



من موجود در غذاهای گوشتی بهتر جذب دن می‌شود که در سبزیجات و غذاهای گیاهی وجود دارد. جاي وجود آن گياهخواران مي‌تواند از سبزي‌هاي خاص بهره‌برداري كند و راه‌هايي را به رار ننند تا بهتر جذب نكنند.

به شارش دویچه وله، نن موجود در سبزیجات معمولاً در بدن با کل و فسفات‌ها ترکیب می‌شود و ترکیبات نیز مانع از آن می‌شوند که یت ی ی ی ی د ن ر جذب ر جذب ر و ر نوشیدن شیر چ یای سیاه و قهوه نیز اثری بازدارنده در جذب نن دارند و بهتر است که رمراه غذای غذای پرآهن رر نشوند.

کم کدو

کم کدو از جمله مواد خوراکی است که زین زیادی دارند. هر صد گرم تخم کدو حاوی نیم میلیون گرم است. یت ب، ث، یای و یتمچنین اسیدهای چرب اشباع شده اند

کنجد

یکسر یکصد گرم کنجد حاوی ۱۰ میلی‌گرم است و از این رو می‌توانم به یکی از مواد سرشار از نن یاد کنم. . . . . .

تمارانت

آمارهای این دانه‌ها نیز از این مقدار زیاد است و در هر صد گرم از این دانه‌ها 9 میلی‌گرم وجود ندارد. . . .. . تمارانت از محصولات گیاهی، اسیدهای چرب اشباع شده است. کلسیم، روی و همچنین اسید آمینه لی (سازنده پرورش دهنده بدن)

سدس

عده ای که انواع گوناگونی از آن وجود دارد از جمله خوراکی های گیاهی سرشار از این است. هر صد گرم عدس حاوی ۸ میلی‌گرم است. افزون بر این، عدس بسیار مغذی و رر از تئیروتین است.

پسته

پسته نیز از مواد خوارکی است که زین زیادی دارد. در هر یکصد پست گرم ۳/۷ میلی‌گرم موجود است. . . . . .

سوی دوسر پرک

در هر یکصدگرم جوی دوسر کوبیده شده ۵/۴ میلی‌گرم وجود دارد. . . .. . تات علمی نشان می‌دهد که جوی دوسر کوبیده را در کاهش کلسترول در دن نیز مدیریت می‌کند.

سفناج

مدت‌ها تصور بر این بود که اسفناج از ستن است. پژ نابر پژوهش‌های علمی هر یکصد گرم اسفناج حاوی ۱/۴ میلی‌گرم است که مقدار کمی نیست،


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم