themicbanner

چلسی 3 – 1 ساوتهمپتون ؛ آبسه های بحران زیر باران

[ad_1]

چلسی که هفته گذشته دو شکست مقابل منچسترسیتی و یوونتوس متحمل شد ، در آخرین لحظه از بحران خارج شد و توانست با نتیجه 1-3 از ساوتهمپتون عبور کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و شانس این را داشت که در بازی قبلی با ضربه سزار آزپلیکوتا اولین گل را به ثمر برساند ، اما ضربه تیمو ورنر راهی برای ساوتهمپتون پیدا نکرد.

اما در دقیقه 16 چلسی اولین گل را به ثمر رساند. بازرسی لوفتوس از سمت راست از بین جمعیت بازیکنان منطقه گذشت و در دهانه این دروازه چالابا بود که او با یک چشم خوب و یک سر آب دروازه حریف را باز کرد.

ساوتهمپتون برای یافتن دروازه به سختی تلاش کرد و به زودی فرصتی توسط جیمز وارد پراوس ایجاد شد ، اما توپ و ضربه از دروازه ادوارد مندی فراتر رفت.

در دقیقه 26 ، چلسی هنوز فرصت گلزنی داشت و ماتئو کواچیچ در موقعیت سخت در موقعیت تک به تک توانست گل دوم را به ثمر برساند ، اما مک کارتی توانست مانع از باز شدن دروازه ساوتهمپتون شود.

در پایان نیمه اول ، واکر پیترز از چپ حرکت کرد و از سد مدافع چلسی عبور کرد و موقعیت خوبی برای به تساوی کشاندن تیمش فراهم کرد ، اما ضربه سر والکوت اشتباه بود و تا نیمه اول راهی به دروازه چلسی پیدا نکرد. نصف با 0-همان امتیاز.

در دقیقه اول نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 58 این ساوتهمپتون بود که با متوقف کردن لیوارمنتو توسط بن چیلول پنالتی را به دست آورد. وارد پراوس پشت توپ بود و با فریب مندی نتیجه را به دست آورد.

دقایقی بعد با ضربه برگشت رومولو لوکاکو ، تیمو ورنر با نفوذ به محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او توسط مک کارتی با واکنش و موقعیت زیبا مهار شد. از دست دادن.

در دقیقه 77 ، او با ضربه ای شدید علیه جورجینیو وارد پرواس شد و پس از مرور صحنه مستقیما مورد اصابت گلوله قرار گرفت. در دقیقه 82 ، این پاس بن چیلول بود که میسون مونته در گوشه محوطه جریمه ساوتهمپتون ضربه زد ، اما مک کارتی با گل مقابل برخورد کرد.

اما در دقیقه 85 چلسی گل دوم را به ثمر رساند. آسپلیکوتا از سد واکر پیترز عبور کرد و توپ را شش مرحله قبل از تیمو ورنر باز کرد تا دروازه تیم ساوتهمپتون ارسال شود. اما در دقیقه 89 چلسی گل سوم را به ثمر رساند. ضربه لوکاکو توسط مک کارتی مهار شد و در بازیابی آسپلیکوتا به نقطه برخورد کرد ، اما ضربه چیلول از سمت چپ به ثمر رسید تا چلسی با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما