themicbanner

چگونه برنج تنظیم بازاریِ هندی، کستاکستانی، ایرانی و تایلندی بخریم؟

[ad_1]

-رارو- تمت هر کیلو برنج درجه یک ایرانی از نوع هاشمی و طارم به ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان رسیده است . . . . در این میان هر برنج پاکستانی و هندی نیز بین ۲۴ ۴۰ رار تومان قیمت خورده است.

به گزارش فرارو ، فزا افزایش قیمت برنج داخلی و خارجی، لالا وزارت جهاد کشاورزی فروش اینترنتی و توزیع برنج تنظیم بازاری را توسعه داده است. در حال حاضر سامانه بازرگام برنج ایرانی از نوع شیرودی، جرنج هندی، پاکستانی و تایلندی را به تورت اینترنتی به فر مما خبری از عرضه برنج هاشمی و طارم تنظیم بازاری نیست.

وزارت امور خارجه جهاد اورزی می‌گویند که امکان خرید برنج به بررسی‌ها نیز در حال ارائه است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که امکان خرید اقلام تنظیم بازاری فعلا در تهران فراهم شده است. اما سازوکار تعریف شده‌ای برای خرید دارد.

برنج ایرانی، هندی، پاکستانی و تایلندیِ تنظیم بازاری به صرفه است؟

کیسه برنج شیرودی ۵ گلوگرمی در این سامانه ۲۱۰ هزار تومانی به فروش می‌رسد، که حدود ۸۰ ۹۰ رار تومان از بازار ارزان‌تر است. اما اگر تنتان درگیر کیفیت این برنج است، حق دارید. کهرا که بسته بندی برنج شیرودی تنظیم بازاری سنتی است و هیچ رند مشخصی ندارد. به یمین دلیل نمی‌توان کیفیت را بررسی کرد. . . .. .

در این سامانه کیسه ده تومانی برنج تایلندی، ۱۲۵ رار به فروش می‌رسد که کیفیت متوسطی دارد. اگر در دهه‌های اخیر برنج تایلندی دولتی خریده باشید، حلا کار سختی مشکل و می‌دانید که چها چه رنج و چه‌ر رور.

جرنج هندی و پاکستانی تنظیم بازاری تحت برند GTC و کیسه‌های دهکده‌ای که در بازار عرضه می‌شوند. کیسه ده نفتی برنج هندی تنظیم بازاری برند GTC در سامانه بازرگام 185 هزار تومان قیمت خورده است، اما این برنج در فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای با قیمت 240 تا 260 هزار تومان به فروش می رسد. یا این حساب نزدیک ۵۵ رار تومان برای خریدار کمتر آب می‌خورد.

کیسه ده ساختمانی برنج پاکستانی تنظیم بازاری با برند GTC نیز ۲۰۵ رار تومان فروخته می‌شود. اما در حال حاضر این محصول یا این برند در بازار موجود نیست، اما برندهای دیگر کیسه جرنج ده درجه یک کستاکستان هستند. . . .. . اما همچنان اصل اصلی بر سر کیفیت است که باید مورد قضاوت قرار گیرد.

چگونه برنج تنظیم بازاریِ هندی، کستاکستانی، ایرانی و تایلندی بخریم؟

چگونه برنج تنظیم بازاری بخریم؟

در حال حاضر تنها یک روش فراگیر اینترنتی برای خرید برنج‌های تنظیم بازاری ایرانی یرا این کار شما باید به سایت بازرگام مراجعه کنید و کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید. در مرحله بعدی و رای پرداخت وجه و وارد کردن آدرس منزل تان،

یرای آن کار با بخش لالایی سایت ، تمت چپ مراجعه کنید و نام تان را با وارد کردن شماره تلفن خام و رم ثبت کنید. در مراحل بعد از منزل شما را وارد می‌کنید و پس از پرداخت وجه منتظر ارسال کالا از سوی سامانه می‌مانید.

. . . . . اما در مورد بقیه انواع برنج‌ها فعلا بازرگام تنها گزینه است.

. . . . . اما فعلا در گام اول این امکان برای ساکنان استان تهران فراهم شده است.

چگونه برنج تنظیم بازاریِ هندی، کستاکستانی، ایرانی و تایلندی بخریم؟

اما پس از اینکه این امکان را در سراسر کشور فراهم کنید، ابتدا باید به سایت «هست اینجا» مراجعه کنید و در این سامانه نام کن را ثبت کنید. در گام بعد باید استان محل سکونت را وارد کنید تا سامانه

در قدم بعدی اگر برنج و یا هر کالای دیگری که مدنظر شماست، موجود باشد، نزدیکترین فروشگاه را به شما اعلام می خواهد. در گام بعدی سامانه «هست اینجا» روز و ساعت مراجعه به شما را نن می‌کند تا در زمان مراجعه به فروشگاه مراجعه کنید.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما