چگونه به آینده‌، گیندگی را شادتر می‌کند؟


-رارو- لحظه های خود را در ۱۰ لال آینده کنید. بسته به سنی که ممکن است نن تار موی ود و نن و روک داشته باشید و شاید به امید تغییراتی در شرایط مادی شما هم باشد. اما آیا کسی هستید که شما را شبیه خود امروزی کنید؟ با خودِ آینده‌تان احساس غریبی می‌کنید؟ سرمنظور از مطالعات روانشناسی در دهه گذشته، پاسخ افراد به این پرسش‌ها معمولاً تفاوت‌های زیادی دارد و ششن می‌دهند یا.

به گزارش فرارو به نقل از بی بی سی ; خیرخی افراد نسبت به خودِ آینده‌شان حس روشنی دارند که بسیار نزدیک به یتویت فعلی آن‌ها است. این افراد نسبت به پول‌شان پذیرنده هستند و نسبت به رفتارشان با دیگران اخلاقی‌تر عمل می‌کنند. شتنها مشتاقند طوری رفتار کنند که ننگی در سالهای پیش رو برای آن ها آسان تر شود.

. . . . . این افراد نسبت به رفتارهایشان مسئولیت پذیری کمتری دارند. معمولاً این گونه است که ‌هن‌ها خودِ آینده را به ونوان یک فرد دیگر می‌بینند که ارتباط کمی با هویت امروزشان دارد، د،د.

تقریباً تقریباً می‌توانید به خودتان آینده‌تان بپردازید به رابطه‌ای که نباید فکر کنید. خوب، برای تقویت دمدلی و دلسوزی برای فردی که در آینده می تواند استراتژی های ساده ای وجود داشته باشد که تا به حال مثبت باشد.

ریشه های فلسفی

نن و الهامِ تحقیقات روانشناختی بعدی روی خودِ دن را می‌توان در نوشته‌های فیلسوفانی، نون جوزف تاتلِر (Joseph Butler) در قرن هجدهم. باتلر در سال 1736 نوشته شده است: «اگر خود یا فرد امروز با خود یا فرد فردا یکسان نباشند بلکه فقط مانند افراد دیگر باشند، خود امروز به واقع دیگر برایش مهم نیست چه بر سر خود فردایش خواهد آمد، درست مثل هر آن چه ممکن است. «ست بر سر یک غریبه بیاید».

Derek Parfit فیلسوف بریتانیایی گسترش یافت و از ن دفاع شد. هار پارفیت توجه محقق جوانی به نام هَل هِرشفیلد (Hal Hershfield) را به خود جلب کرد. هرشفیلد که استادیار بازاریابی، یمیم‌گیری رفتاری و روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس می‌گوید: «این یک ایده‌ی قانع است. هرشفیلد حدس می‌زد که ارتباط خوو آینده‌مان ممکن است روشنگر بسیاری از عناصر غیرمنطقی باشد.

هرشفیلد برای اطمینان از این حدس ناچار بود برای سنجش میزان او تصاویر ساده‌ای ترسیم می‌کند دو می‌دارد که هر یک نمایانگر خود در حال حاضر و خود آینده بود. دایره ها با درجات از همپوشانی ترسیم شده بودند و شرکت کنندگان باید تشخیص میدادند که کدامیک از دایره ها به بهترین شکل میزان شباهت دارند و آنها با خود آینده شان در 10 سال آینده احساس می کنند، توصیف می کند.
تصویر هرشفیلد از جفت‌های دیره‌ای است که نشانگر خود در آینده است. (از: هَل هرشفیلد، منتشر شده در روزنامه قضاوت و تصمیم گیری، ۲۰۰۹)

هرشفیلد پس از آن شرکت‌کنندگان را پاسخ‌دهنده برنامه‌ریزی‌های مختلف مالی مقایسه کرد. در یک آزمایش، نرناریو یک آزمایش در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که می‌توان آن‌ها را سریع‌تر یا پاد کرد. انتظار می‌رود شرکت‌کنندگانی که با آینده احساس می‌کنند ارتباط بیشتری داشته باشند، برای بزرگ‌تر کردن بیشتر صبر می‌کنند.

هرشفیلد برای بررسی این که یا آن را به برنامه ریزی مالی صحیح با رفتار ننا در زندگی انجام دهید انتظار می‌رود که هر قدر شرکت‌کنندگان را با خود به آینده برسانند.

زگشتازگشت به آینده

هرشفیلد در تحقیقات بعدی خود این پدیده را در سایر حوزه‌های ننگی بررسی کرد. یرای نمونه، در سال ۲۰۱۸ او را دریافت کرد که حس همخوانی با خودِ مردم آینده می‌تواند پیشگوی رفتارهای ورزشی و ندرستی کلی آن‌ها باشد. به این ترتیب که اگر شما آینده‌تان را قویاً تشخیص دهید، بهتر است بدن خود را تشخیص دهید، بهتر است در سال‌های پیش رو از سلامتی بهتری بهره ببرید.

آزمایش های دیگر نشان داد که بر اساس معیارهای همخوانی با خود آینده نمره ای بالاتری کسب کرده اند در قیاس با کسانی که در تشخیص خود آینده شان مشکل دارند از استانداردهای اخلاقی بالاتری دارند که احتمال تقلب کردن این افراد در آزمون ها کمتر است. به عقیده ای هرشفیلد: «اگه مردم با خود آیندهشون ارتباط بهتری باشن، تجربه اونا در تشخیص عواقب تصمیمات فعلی بر خود آیندهشون بیشتر میشه و این به اونا کمک میکنه روی رفتارهاشون کنترل کرده باشن.»

هرشفیل در سال 2020 یی کرد که یک فرد را نمی‌توان یا عدم‌توانایی در تشخیص خود آینده‌اش می‌توان دید روی سلامتی و. یافته های یک مطالعه طولی که بیش از 4000 شرکت کننده را به مدت یک دهه پیگیری کرد، حاکی از آن بود که میزان همخوانی با خود آینده یک فرد در آغاز مطالعه می تواند پیشگوی رضایت از زندگی در 10 سال آینده باشد.

از همه مهمتر، این نتیجه حتی زمانی که هرشفیلد سلامت اولیه شرکت‌ها را کنترل کرد نیز صادق بود. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید: ف ااا یودِ آینده‌شان احساس ارتباط می‌کردند صرفاً در عوض، نظر محتمل است که رضایت را در پایان این آزمایش انجام دهید

چشم‌انداز آینده

چگونه به آینده‌، گیندگی را شادتر می‌کند؟در این نتایج، تحقیقات علوم اعصاب شروع به بررسی دقیق پاسخ مغزی پشت این پدیده کرده و در پی یافتن این پرسش هستند که چرا همزادپنداری با خود برای بسیاری از افراد کار سختی است.

مِیِان مِیِر (Meghan Meyer) استادیار کالج دارتماوث در نیوهمپشایر، ایالات متحده دولت اخیراً از شرکت‌کنندگان در یکی از این آزمایش‌ها، شرکت‌کنندگان باید با کنترل همپوشانی دو دایره که بسیار شبیه به همایش‌های هرشفیلد بو د، هتاهت خو باشند. ین‌ها این کار را چند بار رار کردند در حالی که در ۳ ماه، ۶ ماه، ۹ ماه

گ گما با خود آینده‌تان قا قدرت همزادپنداری کنید، آشتیاق را بیشتر کنید

مطابق با نتایج هرشفیلد، میر نیز نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان از خود آینده‌شان به سرعت می‌آیند. یا این جالب اینجاست که این حال تغییر با نظر گرفتن نقاط بعدی به وضعیت ثابت رسید. . . . . . ِیِیِر اظهار می‌کند که دیدگاه‌های آن‌ها نسبت به خود آینده‌شان در حال «مبهم‌تر» بود و بسیار کمتری داشت.

اگر نمی دانید کجا را خط بکشید، پس اجازه ندارید بدون بالش وارد اتاق شوید. از شرکت‌کنندگان علاوه بر نظر گرفتن در مقاطع زمانی مختلف در مورد خواسته‌های متفاوتی که می‌خواهید به آن بپردازید.

پیشا پیش‌روی شرکت‌کنندگان در طول جدول زمانی – طراحی خاص در شش ماه ننه – . . . . . ی سئ سئ س ی ی ی ی ی ی زگ زگ زگ زگ زگ زگ »» »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
چگونه به آینده‌، گیندگی را شادتر می‌کند؟. . .. .

چیزهایی که ایکاش می‌دانستم

ا در نظر گرفتن بیش از حد برای امنیت مالی، سلامتی و شادی کلی ما، طبیعی است که ندانیم آیا می‌توانیم حس ارتباط خودمان را

تات هرشفیلد چند پیشنهاد می دهد. در یک سری آزمایشات، شرکت‌کنندگان یک محیط مجازی را با آواتارهای شخصی وارد کردند که زیازی هاهر ۷۰ گیالگی آن‌ها بود. همانگونه که انتظار میرفت، آنها را بیشتر با خود آینده قرار دادند و در بعد دیگری، مسئولیت پذیری مالی بیشتر از تصمیم گرفتند، برای مثال احتمال کنارن پول برای بازنشستگی بیشتر شد. هم اکنون اپلیکیشن های ویرایش عکس بسیاری هستند که به شما این امکان را می دهد که چهره ای پیری خود را نشان دهید و این نوع فناوری را می توانید در برنامه های آموزشی گنجانده شود تا افراد را به فکر کردن دقیق تر درباره سلامتی و تندرستی آینده شان ترغیب کند.

برای آزمودن این یافته می توانید یک تمرین ساده را در نظر بگیرید، به عنوان مثال برای 20 سال آینده خود نامهای خطاب به خودتان بنویسید و از چیزهایی که هم اکنون برای شما بسیار مهم است را داشته باشید و از برنامه هایتان برای دهه های آینده بنویسید. درست مانند منظره‌ای آواتارهای سالخورده، این ممرین ساده مردم را ترغیب می‌کند.

مطالعات هرشفیلد نشان داده است که این تمرین مقداری است که افراد مصرف می کنند در هفته های بعد از آن بالا برده می شوند، نشانه هایی از این تغییر مثبت است که آنها شروع به گرفتن سلامتی بلندمدت کرده اند. اگر شما هم برای انجام این تمرین هستید، هرفیلد پیشنهاد می دهد می توانید با نوشتن یک پاسخ از آینده، مثبت آن را تقویت کنید، زیرا این کار شما را به دیدگاه بلندمدت خواهد کرد.

تامان که ممکن است انتظار داشته باشید، هرشفیلد تحقیقاتش را در دن گیودش هم اعمال می‌کند. یرای مثلاً وقتی استا استرس‌ها و ناامیدی‌های فرزندپروری ممکن است سعی کند خودش را در آینده‌اش شاد کند. . . . . .

شاید شروع «گفتگو» با یک وجود خیالی عجیب به نظر برسد، اما وقتی خود آینده ای شما در ذهنتان زنده می شود، فداکاری های شخصی کوچکی که برای حفظ سلامت و سلامت شما نیاز دارید، بسیار آسان تر می شوند و در سال های پیش از خودتان به خاطر این می آیند. دوراندیشی تشکر کرد.

از: بی بی سی


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم