themicbanner

چگونه من را به فروشنده بهتری تبدیل کرد

اتصال آنها در جهت مخالف باعث سوختن تراشه می شود، بنابراین آنها را در جهت مخالف وصل نکنید. شما باید از مقاومت استفاده کنید زیرا در غیر این صورت LED بلافاصله می سوزد. با این حال، استفاده از دستگاه‌های بزرگ‌تر اغلب راحت‌تر است، بنابراین لازم نیست 50 تراشه را برای ساختن چیزی به سادگی خرید آی سی ALU ترکیب کنید. در تئوری، شما در حال حاضر دانش اولیه مورد نیاز برای ساخت هر دستگاه دیجیتالی را دارید.

شش راه‌هایی که IC می‌تواند شما را ورشکست کند – سریع!

IC شما باید یک LED و یک مقاومت را به صورت سری وصل کنید – کاری که انجام آن بر روی برد شما آسان است. اگر به تراشه نگاه کنید، معمولاً یک نقطه روی پایه 1، یا یک فرورفتگی در انتهای پایه 1 روی تراشه، یا علامت دیگری وجود دارد که نشان دهنده پایه 1 است. کانال مرکز

بالا 10 Websites برای جستجوی IC

گیت های دیگر را با اتصال آنها روی برد تست کنید و بررسی کنید که همه آنها مطابق جداول منطقی در مقاله منطق بولی رفتار می کنند. هنگامی که دیدید 5 ولت از رگولاتور خارج می شود، می توانید آن را بیشتر تست کنید و با اتصال یک LED به آن، روشن بودن آن را مشاهده کنید. یک لحظه ترانسفورماتور را دوباره روشن کنید و ببینید آیا این تفاوتی ایجاد می کند یا خیر. مطمئن شوید که زمین و خطوط مثبت ترانسفورماتور معکوس نشده باشند (اگر اینطور باشد، احتمالاً 7805 بسیار داغ است و احتمالاً سرخ شده است).

اکنون یک LED و یک مقاومت را بین پایه 3 تراشه و زمین وصل کنید. اکنون می توانیم با گیت های بولی آزمایش کنیم! اکنون می‌توانیم با انجام رمزگشایی آزمایشی کل ستون با استفاده از سزار برای هر یک از ۲۶ احتمال حروف کلیدی A تا Z و انتخاب حرف کلیدی که بیشترین همبستگی را بین بسامد حروف ستون رمزگشایی شده و بسامد حروف نسبی برای متن عادی انگلیسی.

با این حال، این آخرین بخش از کل فرآیند ساخت است. با این حال، آنها فقط دستورالعمل‌هایی برای همه نهادهای دیگر هستند: عموماً توسط نهادهای دولتی و محلی دنبال می‌شوند و توسط مشاغل خصوصی و شهروندان تشویق می‌شوند. Read after send – این گزینه هر زمان که ورودی‌های آن تغییر کند، پین‌های آی‌سی را به‌طور خودکار می‌خواند و نتیجه را در نقشه آی‌سی در پنجره اصلی نمایش می‌دهد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما