themicbanner

چگونه می‌توانید (یک) لوستر شگفت‌انگیز را با سرمایه‌های کم به دست آورید

یک لوستر با کریستال در اتاق خواب، راهرو، اتاق مسکونی و اتاق غذاخوری باورنکردنی به نظر می رسد. برای یافتن بهترین قطر جومار در اتاق نشیمن خود، طول و عرض (بر حسب فوت) اتاق اقامت خود را اضافه کنید. پیدا کردن تجهیزاتی که به تم روستایی خانه خصوصی شما بیافزاید مطمئناً قوی است! چه به دنبال نورپردازی برای اتاق خواب، حمام، اتاق سکونت یا راهروی ورودی خود باشید، طرح های جلب توجه لوسترهای طراح ما حس مجلل و تجمل را در هر قسمت نشیمن خانه تداعی می کند. چه چیزی بیشتر از یک لوستر بزرگ که سالن ورودی، اتاق غذاخوری و حتی اتاق خواب شما را روشن می کند، مجلل تر باشد؟ شما حتی می‌توانید لوسترهای کوچکی را کشف کنید که می‌توانند حتی به کوچک‌ترین اتاق‌ها نیز یک اثر باورنکردنی اضافه کنند. اتاق خواب ها، کمدها و فضاهای کوچک مختلف نور زیادی از یک لامپ ملایم 4 لامپ دریافت می کنند. سپس دوباره، یک مینی لوستر برای فضاهای بزرگتر مانند اتاق های مسکونی کار زیادی نمی کند.

پیدا کردن اقلام متناسب با فضاهای شما با نگاهی ساده به فیلم هنگام خرید آنلاین لوستر، همیشه آسان نیست. شما حتی می توانید اندازه گیری ها و مشخصات دقیق را کشف کنید تا دقیقاً بدانید که چه چیزی به دست می آورید. گرفتن چراغ سقفی که داستان قبلی برای گفتن از طریق طراحی خود دارد چیزی است که به سختی می خواهید در فضای داخلی خانه استاندارد خود از آن چشم پوشی کنید. طیف کاملی از نورپردازی های زیبای ما را برای خانه خود با نورپردازی های غالب ما، از جمله جا شمع ها و لامپ های رومیزی تکمیل کننده برای ارائه آرامش بیشتر به خانه خود، کشف کنید. با این حال، ممکن است بخواهید عرض لوستر خود را بر اساس اندازه میز زیر آن نیز تعیین کنید. و اگر می خواهید هر قسمت را از سایه تا پایان شخصی سازی کنید، فروشگاه Custom Lighting به شما امکان می دهد آن سفارشی سازی ها را انجام دهید. لوسترهای مد روز و ارزان قیمتی را که با همه سلیقه ها و بودجه ها مطابقت دارد، انتخاب کنید.

The Price Of The Chandelier

در صورتی که شما قطعات متمایز می خواهید، این فروشگاه ممکن است جایی در نیاز شما نباشد. با یک پنکه سقفی، برخی از اقلام حصیری که به درستی انتخاب شده اند، و برخی گیاهان غول پیکر، ممکن است با صرف هزینه های زیاد، همین محیط را تداعی کنید. بسیاری از مردم به گزینه های سازگار با محیط زیست مانند سوئیچ های دیمر نیز توجه می کنند. با این حال، برای ایجاد حالت ماندگاری و ماندگاری، استفاده از یک کم نور معقول است. در بسیاری از موقعیت‌های دیگر، می‌توانید چراغ‌های سقفی را روی یک سوئیچ دیمر قرار دهید تا نور خورشید را به وضعیت شما تغییر دهد. لوسترها دسته‌ای از اتصالات نور هستند که ممکن است از یک سری آویزان شوند یا نزدیک‌تر به سقف نصب شوند. آنها از اتصالات ملایم بسیار کوچک گرفته تا لوسترهای بسیار بزرگ که همه ما آنها را می شناسیم متفاوت هستند. یک لوستر کره ای، چون از نامش پیداست، از یک نور کروی بزرگ، مجموعه ای از کره های کوچک یا ترکیبی از هر دو کره کوچک و بزرگ تشکیل شده است. اگر در یک قلعه اسکاتلندی زندگی می کنید، در واقع باید مجموعه لوسترهای شاخ ما را بررسی کنید. هر قطعه با هر قسمت کریستالی در زیر مجموعه کریستال فهرست شده است، و یک مجموعه دیگر به لوسترهای LED اختصاص داده شده است.

مجموعه نورپردازی بیرونی آن بسیار فشرده است. شما ممکن است تحویل آستانه یا تحویل در خانه را انتخاب کنید، که شامل باز کردن بسته بندی کالا می شود، اما Frontgate وسایل روشنایی نصب نمی کند. Pottery Barn شامل یک پنجره تحویل تخمینی قبل از تعیین است تا بدانید روی چه چیزی باید حساب کنید. وسایل از Pottery Barn گران هستند، با این حال انواع بی انتها را تداعی می کنند که در طول زمان مقاومت می کنند. و مهمتر از آن، احتمالاً می توانید به آن نگاهی بیندازید، در داخل آن برقصید، و بهترین روش جریان آن را ببینید. بسیاری از آنها شرکت های کوچک هستند و توانایی های تبلیغاتی را به روش سیستماتیک توسعه نداده اند. لوسترهای گلوب دارای بدنه بیرونی کروی هستند که معمولاً به صورت فلزی باز ساخته می شوند، در حالی که لوسترهای اسپوتنیک دارای بازوهای نورگیر متعددی هستند که از یک کره مرکزی کوچک ساخته شده از فلز بیرون زده اند. گزینه های آب داشته باشیدیک فواره کوچک یا دستگاه بخور اضافه کنید. داشتن یک لوستر زرق و برق دار می تواند به هر اتاقی با سقف بهتر شخصیت و کلاس اضافه کند. وقتی مربی برای چیزی به او اشاره کرد، کل کلاس یک بار دیگر برگشتند. هیچ چیز مانند قرار دادن یک مدل لوستر جدید در خانه خود، کلاس و ظرافت را بیان نمی کند. این نیز اولین قسمتی است که از مواد برای ساختن طراحی زیبا و مجلل تلاش برای اقامتگاه استفاده می شود، اما ارزان ترین لامپ ها در بازار روشن می شوند.

با این حال، حجم عظیمی از مواد از اینترنت جهانی در نهایت پس از پردازش به کوانگ‌میونگ ختم می‌شود. درست است که لوسترهای غول‌پیکر گران‌قیمت هستند و برای خواص دوره غول‌پیکر مناسب‌تر هستند. برای صرفه جویی مالی بیشتر، به معاملات Wayfair Lightning نگاهی بیندازید و در صورت دسترسی، فروش فصلی را مرور کنید و یکی از بهترین وسایل را فیلتر کنید. اگر آماده صبر هستید، می توانید پیشنهادهای عالی پیدا کنید. هر قطعه در مجموعه ما به طور ماهرانه توسط طراحان حرفه ای با استفاده از بهترین لوازم با کیفیت بالا ساخته شده است و به شما کمک می کند طرح های متمایز و نفیس را با جزئیات و گزینه های بیانی مزین پیدا کنید. جان بارنز، کارشناس طراحی در Lamps Plus. لوسترهای کریستالی می توانند هر نوع طراحی داشته باشند. آنها در درجه اول بر اساس استفاده از کریستال در هر طرح لوستر طبقه بندی می شوند. عکس گرفتن. از جستجوی قابل مشاهده ما استفاده کنید و نزدیکترین تطابق را کشف کنید. همچنین می توانید بر اساس اقلام موجودی جستجو کنید تا چیزی را در عرض چند روز به دست آورید. محصولات موجود در انبار، معادل لامپ‌های ملایم و برخی از بهترین لوازم جانبی آن‌ها، از طریق حمل و نقل زمینی استاندارد سریع‌تر ارسال می‌شوند. اگر اتاقی که در آن لوستر قرار می‌دهید می‌تواند بسیار امروزی باشد، یک لوستر مدرن و آسان برای اتصال ملایم کار می‌کند. قطعات علاوه بر طرح‌های سنتی با انواع در حال توسعه کار می‌کنند و همچنین بسیار مؤثر ساخته می‌شوند، با لوازم باکیفیت مشابه مهره‌های آهن، فولاد و دست‌بافت.

Buy A Chandelier

با این حال، اگر سقف های بلندی دارید، یک طرح دو یا سه طبقه می تواند عالی عمل کند. با گذشتن از یک لوستر زرق و برق دار، صاحبان لامپ های دیواری هدفمند را انتخاب کرده اند. اگر توصیه می‌شود یک لوستر واقعا کثیف را مرتب کنید، روش خشک کردن قطره‌ای و روش دستکش وجود دارد، هر دو باید بدون نیاز به برداشتن کل اتصالات قابل انجام باشند. اگر بخواهیم مقداری از لوستر شما را قطع کنیم، همه ما تعدادی خرده فروش لوستر را می شناسیم که می توانند قطعات را سفارش دهند. حمل و نقل روز بعد و عرضه دستکش سفید نیز می تواند با تکیه بر مکان شما قابل دریافت باشد و نرخ به کل سفارش شما و فاصله از انبار بستگی دارد. فرقی نمی‌کند درگیر عرضه دستکش‌های سفید باشید یا یافته‌های مناسب برای سرمایه، موارد دلخواه ما، همراه با Wayfair، Pottery Barn، و Lamps Plus با معیارهای اصلی ما مطابقت دارند. چه سبک شما روستیک باشد، چه پر زرق و برق یا سنتی، لوسترهایی وجود دارند که با حال و هوای شما مطابقت دارند. یک لوستر باید با مد دکوراسیونی که از قبل در اتاق وجود دارد و سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد، مطابقت داشته باشد. طبق یک مطالعه، دکوراسیون داخلی ممکن است باعث ایجاد حس بهبود خود و ابزاری برای داشتن یک تجربه نورپردازی سالم شود. در مورد حمل و نقل، احتمالاً می توانید برخی از وسایل را ارسال کنید، اگرچه انتخاب ممکن است محدود باشد.

پنجره بازگشت برای اشیاء واجد شرایط 30 روز است و شما جزئیات فرآیند را در صفحه خرید خواهید دید. هنگامی که به دنبال خرید قطعات لوستر کریستالی هستید، باید به مسائل مختلفی توجه کنید. در زیر لیستی از اجزای این لوستر آورده شده است. حمل و نقل همچنین می تواند زمان زیادی را ببرد و احتمالاً به حداقل مقدار خرید نیاز دارد. حداقل و حداکثر افت در اطلاعات فنی هر محصول ثابت شده است. می‌خواهید لوسترهای آویزان کوچک‌تری را انتخاب کنید یا با یک افت کوتاه، فلاش و نیمه فلاش را انتخاب کنید. لوسترها یکی از انواع چراغ های آویزان هستند. در واقع به نظر می رسد که آسمان حد طراحی این اتصالات نور غیرمحتمل است و علاوه بر این آنها در هر نوع انتهایی که شما می توانید در نظر بگیرید نیز موجود هستند. اساساً شدیدترین نوع ظرافت قابل مشاهده توسط این پرتوهای رنگارنگ ملایم آشکار می شود. به زبان ساده، چراغ های لوستر این وسایل ملایمی هستند که از سقف آویزان می شوند. ما اکنون لوسترهایی داریم که از 70 پوند برای یک لوستر آهنی سیاه و سفید ساده اما موثر تا 10500 پوند برای یک قطعه کریستالی با روکش طلا شروع می شود. اگر شما نیز مانند بزرگ‌ترین دکوراتورهای جهان به دنبال اصالتی هستید که در فضای داخلی شما وجود ندارد، ما این چراغ آویز معتبر را برای شما انتخاب کرده‌ایم که ممکن است فضای زندگی شما را به کلی تغییر دهد.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما