themicbanner

کشف طیروتین طول عمر!

[ad_1]

-رارو- . . . . . . .. . اکنون یک مطالعه جدید به رهبر دانشگاه ل، یک کتاب کلیدی را شناسایی کردند که می‌توانم از بن برای

به گزارش فرارو ، تحقیق بر اساس نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی ارزیابی میزان مصرف انرژی (CALERIE)، اولین مطالعه کنتر یرای این کارآزمایی، بیشتر میزان میزان دریافتی پایه را در نن بیش از ۲۰۰ شرکت ننده در مطالعه نکردند. سپس بررسی از شن شرکت‌کنندگان خواستند که لالری خود را 14 درصد کاهش دهند. در ادامه طول مدت طولانی مدت هزینه بر سلامتی را در دو سال بعد تجزیه و تحلیل کردند.

ویشوا دیپ دیکسیت، پروفسور آسیب شناسی، ایمونوبیولوژی و طب مقایسه ای و نویسنده ارشد این مطالعه، گفت: هدف کلی این کارآزمایی بالینی بود که ببینیم آیا مقدار مصرفی برای انسانها به همان اندازه است که برای طول عمر بیماران آزمایشگاهی مفید بود، نتیجه دارد و اگر باشد. بنین باشد، مقدار با بدن چه می‌کند که باعث بهبود سلامت می‌شود. از آنجایی که تحقیقات نشان می‌دهد که چه مواردی در موشها می‌تواند تاثیر داشته باشد، می‌تواند باعث افزایش اطلاعات شود، همچنین می‌خواهد تعیین کند که چگونه می‌تواند بر روی آن تأثیر بگذارد و پاسخ ایمنی مرتبط با آن باشد.

دیکسیت که چمچنین مدیر مرکز تحقیقات در دانشگاه یل است، می‌گوید: در حال حاضر در اینجا این سوال مطرح می‌شود که چگونه با سیستم ایمنی و متابولیک چه می‌کند و واقعاً اگر مفید باشد، چگونه می‌توانیم از مسیرهای درون‌زایی که آن را در انسان تقلید می‌کنند، بهره ببریم؟»

. . . . . . . . . . فزا افزایش سن، سلول‌های سمس T کمتری تولید می‌کند. دیکسیت می‌گوید: «فزای افزایش سن، فقدان سلول‌های جدید را احساس می‌کنیم، زیرا سلول‌هایی. این یکی از شهرهایی است که افراد مسن در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری هستند.

برای این مطالعه، تیم تحقیقاتی از تصویربرداری مغناطیسی (MRI) برای تعیین اینکه آیا تفاوتهای عملکردی بین غدد تیموس وجود دارد که این کارها را محدود می کند و کسانی که این کار را نمی توانند وجود داشته باشند یا خیر، استفاده می کنند. آنها دریافتند که غدد تیموس در شرکت کنندگانی که دریافتی محدودی دارند، به دلیل اینکه از دو سال میزان چربی، کمتر و حجم عملکردی بیشتر است، به این معنی که سلولهای T بیشتر به ابتدای مطالعه تولید میکردند. . . . . .

. . . . . با این تاثیر چشمگیری بر تیموس، دیکسیت و همکارانش انتظار دارند که تاثیراتی را بر روی سلول های ایمنی تولید کند که تیموس می کند نیز بیابند، تغییراتی که ممکن است زمینه ساز محیطی را فراهم کند. . . . . . ی ش ظ ظ ظ ی ل ل ل ل ل ل فتی فتی فتی فتی فتی فتی فتی .

کشف طیروتین طول عمر!

. . . . . دیکسیت گفت بدن بدن بسیار مهم است، زیرا نگهدارنده یک ایمنی قوی است. . . . . . وی افزود: « می . .. . این نشان داد که برخی از ژنهایی که در طول عمر در حیوانات نقش دارند، همچنین باید برای تقلید میزان مصرفی که ممکن است پاسخ متابولیک و ضد ضدی را در انسان بهبود بخشد، داشته باشد.

این موضوع را بفهمید، شروع کنید و سپس به این موضوع بپردازید که هر کدام از ژن‌هایی که در تجزیه و تحلیل و یلیل خود کر نسترند. PLن‌ها PLن PLA2G7 – گا روه VII A فعامل فعال ننده پلاکت استیل هیدرولاز – را که یکی ز PLA2G7 پرورشی است که توسط سلول‌های ایمنی به نام ماکروفاژها تولید می‌شود.

این ر در بیان PLN PLA2G7 مشاهده شده در شرکت‌کنندگان بهتر است بدانید که PLA2G7 باعث ایجاد برخی از مواردی می‌شود که با توجه به محدودیت‌ها مشاهده می‌شود، خیلی مهم است که در یک آزمایش آزمایشگاهی اتفاق افتاد که در موشها کاهش می‌یابد. شما در حال مشاهده آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید . . . . .

به گفته‌ی گفته‌ها، این نتیجه به این دلیل نشان می‌دهد که PLA2G7 مکانیسم ویژگی‌های رخ‌داده به نام NLRP3 را هدف قرار می‌دهد. Aahsh PLA2G7 موش‌های مسن را از آسیب می‌کند. دیکسیت گفت: «این یافته‌ها نشان می‌دهد که PLA2G7 یکی از محرک‌های تاثیرات روی آن است. شناسایی این محتویات به ما کمک می‌کند بفهمیم که سیستم متابولیک و سیستم ایمنی چگونه با یکپارچگی ارتباط برقرار می‌کند، عملکرد ایمنی را بهبود می‌بخشد، خطر را کاهش می‌دهد و به طور بالقوه حتی طول عمر سالم را افزایش می‌دهد. » او گفت رای، به عنوان مثال ممکن است PLA2G7 را دستکاری کرد و با استفاده از روش های درمانی نیاز به استفاده از کم کردن استفاده از ستفاده ستفاده ستفاده ستفاده ستفاده است.

. . . . . اما CALERIE یک مطالعه بسیار کنترل‌شده است که نشان می‌دهد یک کاهش سریع، و بدون رژیم غذایی خاص، تأثیر قابل‌توجهی از نظر زیست‌شناسی و تغییر وضعیت سلامت متابولیک به سمتی است که از سلامت انسان محافظت می‌کند. » نتایج این پژوهش در ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ در نشریه معتبر علوم پایه منتشر شده است.

از: scitechdaily

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما