themicbanner

کنکور 1400 ، آخرین و جدیدترین اخبار نحوه برگزاری کنکور سراسری 1400

برادر ارجمند، جناب آقای شاهچراغی، صمیمانه انتصاب حضرتعالی بهعنوان استاندار قم در دولت سیزدهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و در این مسئولیت نیز همچون سوابق ارزشمند و اثرگذار جنابعالی آرزوی توفیق و موفقیت دارم. با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و با آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان ، به اطلاع میرساند بر اساس نظر کمیته آزمون دانشگاه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ،آزمون استخدام بهورزی ۱۴۰۰ در زمان مقرر برگزار نخواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۳۰ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. به گزارش مرکز خبر حوزه وی به اهمیت جایگاه و تاریخچه قم در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: شهر قم منشا و آغازگر قیام علیه نظام ستمشاهی و شهر انقلاب است و اسلام و انقلاب از قم آغاز شده و ضروری است که مسئولان با انجام وظایف و مسئولیت های خود با رفع کاستیها، قم را به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل کنند. این خبر را عصر روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس در جمعی غیر رسمی در فضای مجازی مطرح کرده بود و از احتمال قریب الوقوع این مساله در جلسه امروز خبرداده بود.

اخبار جدید پلی استیشن 5

در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، هیات وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه های سردار شاهچراغی به عنوان استاندار قم رای اعتماد دادند. پیام تبریک دکتر بهرام سرمست به سردار شاهچراغی استاندار جدید قم به این شرح است: برادر ارجمند جناب آقای شاهچراغی سلام علیکم با کمال مسرت, اخبار جدید توانیر – روش های بیشتر – بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار قم را تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما را در خدمت به زائران و مجاوران بارگاه نورانی و مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسألت دارم. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قم گفت: دشمنان در انجام کارها مانع تراشی میکنند اما با همکاری مسئولان و خانواده شهدا رزمندگان اسلام و اصحاب فرهنگ این موانع برداشته میشود تا این نظام به عنوان امانت به حضرت ولی عصر ارواحنا فدا تحویل داده شود. استاندار قم در این بازدید مهمترین راه کنترل کرونا در سطح استان را رعایت شیوه نامه ها و همچنین واکسیناسیون همگانی عنوان کرد و گفت: با شروع بیماری در سطح استان و کشور مردم به میدان آمدند و حضور ارزشمند مردم در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، بخش بزرگی از مشکلات را مرتفع کرد.

در این مقاله میخواهیم در خصوص اخبار جانبازان برای شما همراهان مطالبی بنویسیم لذا درباه اشتغال باید بگیم که تا میزان 25 درصد از سهیمه اشتغال دستگاه ها به خانواده شهدا و 5 درصد به رزمندگان اختصاص می یابد و قرار شد تا سازمان امور اداری و استخدامی ساز و کار لازم را برای اجرای این موضوع تهیه کرده و گزارشی از اقدامات 5 سال گذشته در مورد اشتغال رزمندگان ارائه دهد. آفریقای جنونی ۸.۲ میلیون فرد مبتلا به اچآیوی دارد که بیشترین مورد ابتلایی این بیماری در جهان است. اخبار زیادی در خصوص افزایش مبلغ یارانه نقدی در چند وقت اخیر شنیده شده است اما این مبلغ قطعی یارانه نقدی از طرف دولت و یا مجلس هنوز اعلام نشده است.یارانه نقدی دی ماه با شرایط جدید در 20 ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.مرحله یکصد و سی و یکم یارانه نقدی مربوط به دی ماه، روز دوشنبه (۲۰ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. آیات سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسوولان کشوری و لشگری نیز در این آیین حضور داشتند.

اخبار جدید طرح ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیتالله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه تقوا باعث امیدواری به رحمت خدا میشود، اظهار کرد: از امام صادق علیه السلام سؤال شد که افرادی هستند که گناه میکنند و میگویند ما به رحمت و بخشش خدا امیدواریم؛ امام صادق علیه السلام فرمودند آنها دروغ میگویند زیرا کسی که به چیزی امید دارد در راه رسیدن به آن تلاش میکند. محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. ۲۷ نفر دیگر در اقلیم کردستان براثر ابتلا بە ویروس کرونا جان باختند فصل 2: شکفتن. جزئیات جدیدی از عملیات ترور قاسم سلیمانی را رد کرد فارسی Videos سد استِل، منطقه قَرَداغ اقلیم.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما