themicbanner

کومان: من از دفاع شخصی خسته شده ام

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، بارسلونا فردا شب در حساس ترین و مهمترین دیدار هفته هشتم لالیگا مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. بر اساس نتایج بازی اخیر ، بارسا رونالد کومان به عنوان کاپیتان اخراج می شود و به نظر می رسد هر مسابقه ای غیر از پیروزی مقابل اتلتیکو حکم آزادی او را امضا کند.

رونالد کومان ، سرمربی هلندی بارسلونا قبل از بازی با اتلتیکو مادرید در یک کنفرانس خبری گفت: “تیم در حال حاضر نامتعادل است. مهاجمان در حال بازیابی هستند. ما کارآیی لازم را نداشتیم. اتلتیکو توانست گل بزند و آن را به گل تبدیل کند.” مهم نیست ، بازی فردا ممکن است متفاوت باشد. “

بهترین زمان در بارسلونا“آیا من باید به این سال پاسخ دهم؟ در حال حاضر به نظر می رسد که من طلاق گرفته ام. با این حال ، بهترین لحظه من خرید بارسلونا بود و بدترین چیز رفتن لیونل مسی بود.”

من به شهرت شما احترام نمی گذارم“نیازی به پاسخگویی نیست. آیا شما اینطور فکر می کنید؟ ربطی به خوب یا بد بودن من ندارد و به رفتار من مربوط می شود. من نمی دانم که باید با مربی دیگری صحبت کنم یا نه؟” با بازیکنان دیگری که می توانند به من کمک کنند. “

نمره شما در بارسلونا است“من از دفاع شخصی خسته شده ام. همه می توانند وضعیت باشگاه و تیم را تحلیل کنند. ما تغییر باشگاه را پیش بینی کرده ایم.”

بازی مهم مقابل اتلتیکو“این س forالی برای فردا است. همه می دانند که من به عشق این باشگاه اینجا هستم. من در شرایط سختی به اینجا آمدم و هرکس نظر خود را دارد.”

آخرین بازی: “هیچ کس به من چیزی نگفت. درست است که رئیس امروز صبح اینجا بود ، اما ما صحبت نکردیم زیرا او برای بازی آماده می شد. او به من چیزی نگفت ، اما در عین حال من چشم خود را داشتم و گوش. “و من فهمیدم چه چیزی نشت می کند.”

مشکلات اتلتیکو“فردا دو سبک مختلف با هم روبرو خواهند شد. اتلتیکو سال گذشته به خاطر شایستگی آن قهرمان شد. دادن فرصت به آنها کار را دشوار می کند. اتلتیکو توپ زیادی در اختیار ندارد اما در عین حال تیم بزرگی است.” ما سعی می کنیم. برای عملکرد خوب در فینال و خلق موقعیت ، باید گل بزنیم. “

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما