themicbanner

کوه کبدی 2 – 2 منطقه ؛ مهم نیست باشگاه چه کار می کند ، پپ پاسخ می دهد!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، لیورپول در شبی که در نیمه دوم دو بار منچسترسیتی را شکست داد نتوانست برتری خود را حفظ کند تا این دیدار هیجان انگیز در آنفیلد با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در دقیقه اول هیچ اتفاق خاصی برای گل های هر دو تیم رخ نداد و پاس بازیکنان هر دو تیم لیورپول و منچسترسیتی نادرست بود ، آنها توسط مدافعان حریف اجتناب کردند. در دقیقه 17 تحت تأثیر ژائو کانسپسیون از سمت چپ ، گابریل ژسوس توانست گل اول را به ثمر برساند اما اندرو روبرتسون اجازه نداد این اتفاق با وقت او رخ دهد.

در دقیقه 20 ، برناردو سیلوا با یک حرکت فوق العاده تک پا ، فیل فودن را پیش انداخت و توپ را به چپ محوطه جریمه ارسال کرد ، اما خروج آلیسون بکر اجازه نداد ستاره تیرانداز شود. اهداف

در دقیقه 32 ، فیل فودن با یک حرکت از سمت چپ و راست موقعیت خوبی برای گلزنی به این شهر داد اما سر کوین دی بروین بدون تعویض ضعیف بود و از روی دروازه لیورپول عبور کرد.

در آخرین ثانیه های نیمه اول ، فیل فودن توانست با گل لیورپول خودش را به ثمر برساند که آلیسون از کنار گذاشتن او امتناع کرد و نیمه اول با وجود برتری آشکار شهر با گل به پایان رسید.

لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه اول دیه گو جوتا فرصت گلزنی داشت اما ضربه کرنر نبود و ادرسون توپ را دفع کرد.

اما در دقیقه 60 لیورپول اولین گل را به ثمر رساند. محمد صلاح که از خانه به خانه بازگشته است با شروع خوب از راست حرکت کرد و در نهایت با پاس عمقی به سادیو مانه فرصت داد. ستاره سنگالی در موقعیت تک به تک با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد و لیورپول را صاحب موقعیت کرد.

اما منچسترسیتی در دقیقه 69 تلاش کرد دروازه خود را بیابد.گابریل ژس یک حرکت فنی از راست به چپ انجام داد و با عبور از زمین فرصتی به فیل فودن داد. ستاره ضربه ای به گوشه زمین زد و با یک ضربه تمام شد.

اما در دقیقه 75 ، لیورپول دوباره گل زد. محمد صلاح ستاره مصری از طریق برناردو سیلوا و امریک لاپورت از سمت راست از سد عبور کرد و توانست با ضربه ای دقیق در کرنر گل دوم را به ثمر برساند.

اما سیتی نمی خواست زمین را ترک کند و در دقیقه 81 دوباره گلزنی کند. کوین دی بروین در انتهای محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد و ضربه فنی بعد از برخورد با جوئل ماتیپ و تغییر دروازه لیورپول تغییر کرد تا بازی 2 شود. -2

در دقیقه 86 ، به اشتباه ادرسون ، فابینیو در بازی مقابل سیتی سیتی صاحب موقعیت شد اما تعویق این بازیکن در نهایت دروازه تیمش را نجات داد. اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما