themicbanner

گزرگز این کارها را با معده خالی انجام می دهد

[ad_1]

متخصصان حوزه بهداشت می‌گویند در اولین صبح مکانیسم بدن کند، بنابراین بهتر است مواد غذایی مصرف شوند و سبک شوند. یرای این منظور هم باید بدانیم چه موادی را نباید صبح‌ها عا معده خالی از مصرف کرد.

به شارش همشهری آنلاین به نقل از hidoctor، یک افراد دوست دارند روز خود را به فنجان قهوه چای دا، شرن عند. خوب بر اساس نتایج مطالعات این یک عادت است که باید آن را برای فردایی سالم‌تر ر داد.

سر اساس اظهارات یا موضوعات حوزه در ساعات اولیه صبح مکانیسم بدن کند، بنابراین مواد غذایی یی یا ط لا طلا. اگر نتوان ابتدا مواردی را در نظر گرفت که بهتر است صبح ها را مصرف کنند. . . . .

. . . . .

گازرگز داروهای ضد مصرف مصرف کنید

. . . . در ورت وجود توصیه‌های غذایی قبلی با پزشک درباره این موضوع بخواهید.

گزرگز نخوابید

بین آخرین وعده غذایی خود و زمان خواب باید دو تا سه ساعت فاصله داشته باشید، اما این معنی نیست که احساس گرسنگی را در حالت چرت زدن قرار دهید، اما می توانم قبل از خواب یک لیوان شیر یا یک عدد سیب میل کنید.

گزرگز الکل مصرف کنید

مصرف الکل به طور کلی آسیب و باید آن را به طاطر سلامتی خود کنار اشت ؛ . . . . .

تصرگز تصمیمی نگیرید

.میم‌گیری با شکم خالی ممکن است عملکرد را تغییر دهد که بعدها باعث پشیمانی شود.

گزرز تمرینات شدید انجام می دهد

ورزش با معده خالی ممکن است بر عملکرد شما تأثیر بگذارد به گونه ای که نمی توانید به بدن پتانسیل خود برسید، زیرا انرژی کمتری احساس می کند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به باشگاه میوه و آجیل بخورید.

گزرگز بحث نکنید

هنگام عصبانیت ذهنیت درستی فکر می‌کند که می‌توان ذها ذهن و قوه تفکر تداخل داشته باشد و باعث تشدید آن شود.

گزرگز جلوگیری کنید

اگر از نظر سوخت‌رسانی به ندن کم کار می‌کنید، نمی‌توانید مدیریت را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

گزرگز مواد غذایی نخرید

مرید مواد غذایی عا معده خالی یک اشتباه بزرگ است. آن کار باعث خرید بیش از نیاز می‌شود و می‌توان دید که در میان وعده‌های ناسال یای مواد غذایی سالم نیز به اشتباه می‌افتد. در نهایت مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و نن لالا را انتخاب کنید.

آرگز آدامس نجوید

غا در زمان جویدن آدامس مرتکب اشتباه می‌شوید؟ آیا را با معده خالی می‌جوید؟ اگر پاسخ شما بله است باید گفت که این کار می‌تواند منجر به نتیجه در معده شود، بنابراین هرگز در این زمان بیش از ۱۰ تا نیست.

گزرگ قهوه مصرف کنید

نوشیدن قهوه عا معده توصیه نمی‌شود. ی کار نه تنها باعث سوزش بلب می‌شود. اکثر افراد حتی بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه صبحانه خود را حذف می‌کنند که این امر باعث تشدید شرایط می‌شود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما