themicbanner

یای کیهانی تا کجا ادامه دارد؟

[ad_1]

-رارو- . . .. . به یک منطقه «ماورای جو» نیز گفته می‌شود که برای متمایز کردن کره زمین با فضای بالاتر از استفن استفاده می‌شود. اما یک اوال کوچک آن فضا تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش فرارو ، درست بالای سر ما آسمان یا به لول دانش «»و» رر دارد که حدود ۲۰ مایل (۳۲ کیلومتر) از سطح ایمان امتداد دارد. در این اتمسفر مخلوطی از مولکول‌ها یا تکه‌های کوچک هوای شناور نن که با هر باری که نفس می‌کشد، میلیون‌ها از ننا را می‌آورند. یالای، و است و به آن دلیل این نام را گرفته است که مولکول‌های بسیار کمتری دارد و فضای یالی زیادی آن وجود دارد. تا به حال به این فکر کرده اید که سفر به یای بیرونی و سپس ادامه دادن آن چگونه خواهد بود؟ چه چیزهایی را می‌بینند پیدا می‌کنند و کج یا می‌رسیم؟ دانشمندان می‌توانند از آنچه می‌بینند توضیح دهند، اما هنوز بسیای زیادی وجود دارد که ما درباره آن اطلاعاتی نمی‌دانیم.

تارات، ستاره‌ها و کهکشان‌ها

بیایید یک سفر تفسیر را برای یافتن پاسخ این سوال آغاز کنیم. در سفر خود در فضا، ممکن است برخی از مناظر ابتدایی کاملاً برای ما آشنا باشند. بخشی از گروهی از سیارات است که همگی به دور خورشید می‌چرخند و با برخی از سیارک‌ها و دنباله‌دارها در حال چرخش‌ها نیز هستند. باید بدانید که شیورشید در واقع فقط یک هاره متوسط ​​است و بزرگتر و درخشانتر از ستاره‌های دیگر به نظر می‌رسد فقط به دلیلی که به ما می‌رسد. . . .. . گ ی ت ا ا ا ا ا ا ا ا ا ……………………

قتن وقت متوجه شد که اگر ستاره‌ها مانند یک خانه در نظر بگیریم، کهکشان‌ها نیز مانند شهر‌هایی از خانه هستند. تخمین می‌زنند که صد میلیارد ستاره در کهکشان ما وجود دارد. حالا اگر میستیم بسیار فراتر از کهکشان خودمان برویم، آن 100 میلیارد ستاره با هم ترکیب میشوند و همان منظرها را که نورهای ساختمانهای شهر هنگام مشاهده هواپیما منعکس میکنند، به ما میدادند. اخیراً اختراع‌شناسان دریافته‌اند که بسیار از ستارگان یا حتی بیشتر ستارگان سیاره‌های خود را دارند که دور آن‌ها می‌چرخند. حتی مانند زمین هستند، بنابراین این امکان وجود دارد که آن‌ها خانه‌های موجودات دیگری باشند که احتمالاً بیشتر حیر ی‌کر می‌کند.

یای کیهانی تا کجا ادامه دارد؟

. . . . یر این فضا تقریباً به طور کامل خالی است و تنها نن مولکول سرگردان و ذرات مرموز کوچک است که آن را “ماده تار” می کند. هاره شناسان با استفاده از تلسکوپهای بزرگ، میلیونهاها کهکشان را در این محدوده مشاهده می‌کنند و می‌کنند که جهت‌ها یای در حال حاضر هستند.

گالا اگر قادر می‌بودیم یا میلیون‌ها سال دیگر را در این سفر طی کنیم، به جاهایی می‌رسید که احتمالاً این فضا است. شرش را نند در یک یای تاریکی رار که نزدیکترین کهکشان است اما میلیونها سال با شما فاصله دارد و شما کهکشانهاست.

پایان پایانی وجود دارد؟

بیوب بیایید تخیلات خود را توسعه دهید و فرض کنید می توانیم این را تا بی انتها در این فضا انجام دهیم. برای همیشه سفر ما از میان کهکشان ها ادامه خواهد داشت؟ بیا بی نهایت کهکشان در هر جهت وجود دارد؟ در نهایت همه چیز به پایان می‌رسد؟ و اگر تمام می‌شود، به چه چیزی خاتمه می‌یابد؟ ی ی ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خیلی‌ها فکر می‌کنند این احتمال وجود دارد که همیشه از میان کهکشان‌ها در هر جهت عبور کنیم. در نن صورت، بیان بی نهایت و بدون پایان خواهد بود.

اگر فکر می کنم ممکن است جهان در نهایت به خود بپیچد، بنابراین اگر می توانم بی ورون رفتن ادامه د،ر یتر یتر . . . . . . . . . . اگر این شرایط برای کیهان نیز صادق باشد، به این معنی خواهد بود که بی‌نهایت بزرگ نیست، هنوز هم بزرگ‌تر از آن چیزی است که م.

در هر صورت، هرگز نمی‌توانیم به انتهای جهان یا فضا برسیم. محققان در حال حاضر حاضر بعید می‌دانند که پان پایانی داشته باشد. . . . . . کهرا که در غیر این صورت خود این فضا نیز باید در فضایی قرار گرفته باشد. . . .. . روی م ر فته هیچکس در حال حاضر قادر به ارائه قاسخی قابل قبول برای

نوشته شده توسط سی گنگال ، دانش فیزیک دانشگاه ریچموند در ایالات متحده آمریکا.

از: گفتگو

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما