یرای مبارزه با این هشت ماده غذایی کمک بگیرید!



برای هر کسی پوشیده است که قوی نگه داشتن سیستم ایمنی بدن به مبارزه مداوم با بیماری ها کمک می کند، اما با ورود به سال سوم همه گیری کوید -19، سیستم ایمنی بدن ما نیاز به دریافت مواد مغذی زیادی دارد. . . . . .

به گزارش فارس، اما با مصرف روزانه برخی از مواد غذایی و رعایت نکاتی که می تواند به ایمن حفظ شود در برابر ویروس و مبارزه با کووید -19 و تبعات بدنی شدید به آن مییابد. در این گزارش به آنچه در این مسیر به شما کمک می‌کند اشاره می‌کنیم:

۱. مصرف سبزیجات رنگی

تنها یک نوع میوه یا سبزی نمی‌تواند تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کند به همین دلیل تغذیه مصرف سبزی‌ها در رنگ‌های مختلف و سبزی‌ها در رنگ‌های مختلف و سبزی‌ها می‌تواند در سلامت و تندرستی جسمی باشد و سلامتی داشته باشد. ایمنی بدن کمک کند. . . . . . تحقیقات جدید رنگ‌های خوراکی در طبقه‌بندی ننی یواصان آنها نقشی در مصرف این خوراکی‌های رنگ‌های متنوع برای سلامت توصیه می‌کنند.

۲. مصرف سبزی های برگ دار

تات برگ سبز از محبوب‌ترین‌ها و ر ر مصرف‌ترین سبزیجاتی که مصرف می‌کنند این سبزیجات پرت از یک طرف همین ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند و از طرفی دیگر مصرف می کنند در خود گنجاندهاند، به دلیل استفاده از آنها در رژیم غذایی روزانه فواید زیادی برای بدن دارد. . . . . .

۳. مصرف انواع میوه

توصیه تغذیه، برای تقویت ایمنی بدن باید روزانه حداقل دو عدد میوه بخورد. یکی از بهترین راه‌ها برای مصرف میوه‌های سالم و مفید است که از جمله آن‌ها می‌توان به آنا، نانس، مزز، مزز، مزز اشاره کرد.

یوی

قسمت سبز رنگ و دانه های سیاه و حتی پوست قهوه ای کیوی سرشار از مواد مغذی سالم هستند و منبع خوبی از ویتامین ث، ویتامین کا، فولات، آنتی اکسیدان و فیبر است و 273 درصد ویتامین مورد نیاز بدن در طول روز را تامین می کند.

تریپ فروت

. . . . .مچنین ویتامین ب ، زینک ، مس و ن در نه وجود دارد که همگی باعث می شود

۴. .رما

خرما حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و یکی از غذاهای گیاهی مفید است. . . .. . قمچنین مقدار کافی ویتامین آ، ک، راروتن، لوتین و زیخانتین دارد. . . . . .

۵. مام مرغ

تغذیه می‌گویند، برای تقویت ایمنی بدن افراد می‌توانند یک دو تخم مرغ را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنند. یک تخم مرغ بزرگ می‌تواند ۲۲ درصد از مقدار توصیه شده مصرف روزانه سلنیوم را تامین کند. در زرده تخم مـــرغ، کلسترول، نن، سیلسیم، فسفر، روی، ید، اسیدفولیک و ویتامین‌های A، D، E، K و B12 به وفور یا. ارزش‌های تغذیه‌ای زرده آن بالاتر از سفیده، اما پرورش دهنده، سدیم، سیاسیم و منیزیم سفیده بیشتر از زرده است. سفیده مانع رشد باکتری های مضر دستگاه گوارش و زرده به دلیل دارا بودن مواد آنتی اکسیدانی خاصیت ضدسرطانی است و به دلیل برخی از ایمنوگلبولین ها باعث افزایش قدرت ایمنی بدن می شود و این همان مزیت چشمگیر تخم مرغ و تخم بلدرچین در مقایسه با تخم مرغ های دیگر است.

۶. ماست یونانی

ماست یونانی دو برابر ماستهای معمولی دارد و از عناصر مغذی مانند کلسیم، پروبیوتیک ها، ویتامین B12 و پتاسیم است که همه آنها در عملکرد اصلی بدن نقش اصلی دارند. شارشناس تاکید می‌کنند، برای حفظ سلامت بدن، خوردن ماست یونانی را شروع نمی‌کنند. . . . . باکتری‌های سالم در ماست و مواد تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن را از بین می‌برند. . . . . . آن دو عامل در تقویت سیستم ایمنی بدن مهم هستند.

۷. ول و خشکبار

منا مانند گردو، دادام و پسته شرشار از رفتارهای سالم و مواد معدنی مانند زینک، مس و یلنیوم نند. دانه های ک، تخمه آفتابگردان و تخمه هندوانه دارای آنتی اکسیدان ها هستند ولها و مغزها یک میان وعده بسیار سالم است که به دلیل ارزش بالاتری است که می‌توان آن‌ها را به لالاد نیز اضافه کرد. به‌طان به‌طورکلی مصرف‌های متنوع همه مغزها را توصیه می‌کنند تا همه مواد مغذی به‌دنبال رسیده و ایمنی بدن را تقویت کنند.

۸. .ر

یکی دیگر از منابع مهم آنتی‌اکسیدان به‌حساب می‌آید که می‌توانم برای مقابله با میکرب‌ها استفاده کنم. عر افزون بر تقویت بدن ایمنی، به جذب مواد معدنی نیز کمک می‌کند. دریکی تحقیقات انجام شده در این رابطه مشخص می‌شود که مصرف سیر می‌تواند کمتر از سرما میخورند و 70 درصد آنهایی که سرما می‌خورند دوره کوتاهتری در بیماری نسبت به مصرف سیر مصرف نمی‌کنند، طی می‌کنند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم