themicbanner

یرنلی ۱-۱ یونایتد: ن نامیدکننده تکمیل شد

[ad_1]

خبر خبر: 1809704/58

امان: 01:32
1400/11/20

:ازید: 2076

چند روز بعد از حذف ناباورانه از اف‌ای کاپ

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

به گزارش “ورزش سه” تی مم منچستریونایتد طی جنج هفته گذشته عملکرد پرنوسانی در لیگ رجزی داشته است. شاگردان رالف رانگنیک روز مم در میان ناباوری هوادارانشان مغلوب میدلزبورو در مرحله

نند روز پس از شکستی که انتقادات بسیار زیادی از منچستری ها به همراه داشت، آنها امشب از ساعت 23:30 میهمان برنلی بودند. یک دیدار در هفته، و دوم لیگ برتر در ورزشگاه تارف مور آغاز شد. . . . . .

رنگنیک مم را در آن دیدار بدون رونالدو به میدان فرستاد و ستاره پرتغالی، روی نیمکت سرخ پوشان حضور داشت. در غیاب کریس، این پوگبا بود که رای منچستر گلزنی کرد. ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که 384 روز از آخرین گلش در لیگ برتر می گذشت، روی پاس شاو در د قیقهره ببه. بته واوانی در این نیمه فرصتی طلایی برای دو برابر اختلاف ولی ن را از دست داد.

ننا دو دقیقه از نیمه دوم گذشته که روی اشتباه مگوایر، دروازه منچستر شاز شد. رودریگز در دقیقه 47 با یک استارت سریع وارد محوطه جریمه منچستر شد و در حالی که تصور می کنم مگوایر توپ او را از پست برباید اما حرکت عجیب این مدافع، بازیکن حریف را در موقعیت تک به تک با ده خیا قرار داد تا رودریگز با یک. ضربه دقیق توپ را به رور دروازه بچسباند و بازی مساوی شود. این صدمین گل برنلی در تاریخ لیگ برتر بود.

برنلی بعد از زدن گل تساوی در میان هوادارانش به کار خود ادامه داد و چند موقعیت بسیار خوب تا دقیقه 60 داشت که مهم آن شوتی زیبا که ده خیا با واکنشی به آن را انجام داد. در ادامه شاهد به میدان آمدن رونالدو هم بودیم تا قدرت تهاجمی منچستر برای زدن گل برتری بیشتر شود ولی این اتفاق رخ نداد و بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هوای منچستر همچنان ابری و تیره باشد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما