themicbanner

یلالی: عملکرد اسکوچیچ فوق‌العاده بود :: ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812371 |
05 ان 1400 ساعت 13:11 |
1,296 |ازدید |

0
دیدگاه

کیفیت پایین لیگ غیرقابل کتمان است

مربی که کار فوتبال ایران با تمجیدنه عملکرد اسکوچیچ ، عملکرد را کاملاً قابل دفاع دانست.

به گزارش “ورزش سه”، مجید جلالی در حاشیه مراسم امروز کانون مربیان در تغییرات اخیر فدراسیون فوتبال گفت: ماهرا موضوعات درون فدراسیون بوده اند و آنهایی که بهتر می دانند و تصمیم می گیرند. اتفاقی که افتاد می تواند برای فوتبال خوب شاشد چون منتظر نمی ماندیم از بیرون بیاید و تصمیم بگیریم. مداقل موضوع این است که برای فوتبال ما خوب بود.

. . . . . این که او باشد یا نه را کسانی که نزدیک هستند تشخیص بدهند. نوع مدیریت، رفتار، مربیگری، ارتباط با بازیکنان و … را باید تحلیل نند. . . . . . تات را باید کسانی که تیا تیم زندگی می کنند تشخیص دهند.

این مربی باتجربه در مورد کم کار شدنش طی این نند همیشه گفت: خب ما را نمی‌خواهد! (هاخنده) فوتبال همین است. یکما یک موقعیت می آیی و تلاش می کنم که خدمت کنی. یک موقع هم هست جوان ها جای تو را می گیرند که. این یک چرخه طبیعی در فوتبال است.

جلالی در رابطه حواشی به دو بازیکن استقلال می‌گوید: یک تغییر بعدی در این قانون داشتیم که به تبوتبالیست فرصت می داد تا سی گیالگی هر موقع راحت ترند به تدمت بروند. این شرایط برای یک جوان عادی وجود ندارد. به هر حال قانون است و ما هم رفتیم. فوتبالیست ها باید تنظیم کنند و خدمت شان را بروند.

. . . . . . . .. . یکاید یک آسیب شناسی کلی شود. فود فدراسیون باید کارگروه هایی را تشکیل داده و این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما