themicbanner

یک رهبر روس به دلیل روابطش با پوتین توسط یک شرکت مدیریت برکنار شد

[ad_1]


شرکت مدیریت رهبر ارکستر والری گرگیف تصمیم گرفته است او را به دلیل روابط نزدیکش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه کنار بگذارد.

دیمیتری لاوتسکی / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

دیمیتری لاوتسکی / AP


شرکت مدیریت رهبر ارکستر والری گرگیف تصمیم گرفته است او را به دلیل روابط نزدیکش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه کنار بگذارد.

دیمیتری لاوتسکی / AP

مونیخ – والری گرگیف، رهبر ارکستر روسی، روز یکشنبه به دلیل روابطش با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، از سوی شرکت مدیریتش برکنار شد.

این مرد 68 ساله روسی از دسامبر 2020 توسط مارکوس فلسنر مستقر در مونیخ، که در آن سال پس از ترک Opus3، شرکت مدیریت خود را راه اندازی کرد، نمایندگی می کرد.

«در پرتو جنگ جنایتکارانه‌ای که رژیم روسیه علیه ملت دموکراتیک و مستقل اوکراین و علیه جامعه باز اروپا به‌طور کلی به راه انداخته است، دفاع از منافع استاد گرگیف برای ما غیرممکن و آشکارا ناخواسته شده است. “فلزنر در بیانیه ای گفت.

گرگیف مدیر موسیقی تئاتر مارینسکی در سن پترزبورگ است. سن پترزبورگ، روسیه، و جشنواره شب های سفید آن، و همچنین رهبر ارکستر فیلارمونیک مونیخ. قهرمان کار فدراسیون روسیه نزدیک به پوتین است و از الحاق کریمه به روسیه در سال 2014 حمایت کرد.

فلسنر گرگیف را «بزرگترین رهبر ارکستر زنده و انسانی خارق‌العاده با احساس عمیق نجابت» خواند، اما از گرگیف انتقاد کرد زیرا «نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به حمایت طولانی مدت خود از رژیمی که مرتکب چنین جنایاتی شده است، پایان دهد. “

این اقدام مدیریت گرگیف درست پیش از ضرب الاجل روز دوشنبه، دیتر رایتر، شهردار مونیخ برای محکوم کردن علنا ​​تهاجم به گرگیف انجام می شود. اگر گرگیف به این موضوع پایبند نباشد، رایتر گفته است که او را از سمت رهبر ارکستر فیلارمونیک مونیخ برکنار خواهد کرد.

ارکستر فیلارمونیک روتردام – که جشنواره سالانه گرگیف را در سال 1996 آغاز کرد – همچنین اعلام کرد که اگر حمایت از پوتین را متوقف نکند، جشنواره برنامه ریزی شده روسیه را در سپتامبر امسال در آنجا کنار خواهد گذاشت.

کارگردان موسیقی اپرای متروپولیتن یانیک نزت-سگوین جایگزین گرگیف برای سه اجرای آخر هفته توسط فیلارمونیک وین در سالن کارنگی نیویورک شد. گرگیف این هفته دو اجرا با آن ارکستر در سالن هایس در ناپل، فلوریدا اجرا نخواهد کرد. و کارنگی روز جمعه دو اجرای ارکستر ماریینسکی را که قرار بود توسط گرگیف رهبری شود لغو کرد.

فلسنر قطع رابطه را “غم انگیزترین روز زندگی حرفه ای من” خواند.

گرگیف و نماینده ایالات متحده، داگ شلدون از هنرمندان شلدون، هر دو به متن‌هایی که خواستار اظهار نظر بودند، پاسخ ندادند.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما