themicbanner

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

[ad_1]

-رارو- درست مانند هر ماه، ما با لیست گوشی‌های هوشمندی که قرار است در یک ماه آینده عرضه شود، بازگشته ایم. در ماه پیش رو ما شاهد عرضه گوشی های هوشمند از برندهایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، وان پلاس و دیگران هستیم، اما برای اولین بار حضور یک تازه وارد به نام Nothing را نیز تجربه می کند که در این اولین گوشی هوشمند هوشمند است. ود را روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش فرارو ، ما پیش از این از طریق کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022 که در 28 فوریه آغاز شد، با برخی از گوشی های هوشمند که در ماه مارس عرضه می شوند، آشنا شده اند، با وجود این، هنوز لیست بلندبالایی از گوشی هایی داریم که داریم. ستاره است در این ماه روانه بازار می شوند. آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ . . . .

۱. هوشی Realoshmend Realme V25

ریلمی قرار است گوشی هوشمند Realme V25 را در تاریخ 3 مارس در عرضه کند. گفته می شود که این دستگاه یک گوشی وان پلاس تغییر نام یافته است. گفته می شود که این یک نسخه از گوشی Realme 9 Pro 5G موجود است. اکراً این گوشی از گواهینامه Geekbench عبور کرده و مشخصات آن نیز توسط این شرکت منتشر شده است.

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

این مشخصات با طراحی گوشی Realme V25 مشابه گوشی‌های OnePlus Nord CE 22 Lite و Realme 9 Pro 5G آینده عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی با سیستم دوربین سه‌گانه در عقب مامل دو سنسور به صورت عمودی یکی از دیگری و لنز سوم افست شده،،. این گوشی دارای دوربین ۶۴ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی در پشت شاشد است. گفته‌مچنین گفته می‌شود این دستگاه تا تراشه اسنپدرا گون ۶۹۵ همراه حا حجم ۱۲ ماهی رم و ۲۵۶ بابایت دافظه داخلی عرضه می‌شود. .لاوه بر این، یک باتری 50 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی دارد.

۲. هوشی آیفونوشمند iPhone SE 3 5G

اپل قرار است یک رویداد را در 8 مارس راه اندازی کند و انتظار می رود که این شرکت گوشی هوشمند آیفون SE 3 را در این روال معرفی کند. 3 گزارش، آیفون SE 3 قیمت جذاب 300 دلار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود آیفون SE 3 همان طراحی SEون SE 2 را ارائه دهد، اما نمایشگر ناچ، پشتیبانی از 5G و عمر باتری را به همراه می‌خواهد مشخصات این گوشی هوشمند کمیاب است، اما احتمالاً از آخرین چیپست A15 Bionic بهره می‌برد. یراهای کسانی که نمی‌دانند باید گفت این همان چیپستی است که در سری آیفون ۱۳ مورد استفاده قرار گرفته است.

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

۳. میوشی‌های سری Redmi Note 11 Pro

. . . . . نناار می‌رود این سری شامل نوت پ رو 4G و نوت 11 رر پلاس 5G باشد. . . . . .

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

در دو وو با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED ضا نمایش + FHD و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. نتظار می‌رود Note 11 Pro 4G دوربین چهارگانه ۱۰۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود، در حالی که Note 11 Pro + 5G دارای دوربین سه‌گانه ۱۰۸ + ۸ + است. ددرای زراشه MediaTek Helio G96 بهره خواهد برد در حالی که Note 11 Pro + 5G دارای تراشه Snapdragon 695 خواهد بود. .منین این سری یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی دارد.

۴. آیوشی‌های سری Xiaomi 12

Xiaomi پ ستوستر رسمی از سری Xiaomi 12 months ago در حال حاضر مشخص نیست که هر سه شیوشی آن سری وارد بازار جهانی شود یا فقط چند مدل منتخب عرضه کند. صفحه نمایش OLED و دارای دوربین 50 مگاپیکسلی نند. . . . . . . . .. .

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

۵. هوشی وانوشمند OnePlus 10 Pro

پ تظ د د د د ی چ چ چ چ تأسف تاریخ دقیق عرضه شده هنوز مشخص نیست، اما گفته می شود که در طول تعطیلات این ماه خواهد بود، بنابراین تظر آر آن. وانوشی وانوشمند OnePlus 10 Pro با طراحی جدید و نمایش 6.7 اینچی 2K LTPO 2.0 AMOLED عرضه می‌شود که دارای نرخ نوسازی در 1 ساعت تا. اگن گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین سه‌گانه ۴۸ + ۵۰ + ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گن گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ همراه ا رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS ۳.۱ پشتیبانی می‌کند. . . . .

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

۶. هوشی موشمند Moto G22

موشی هوشمند Moto G22 موتورولا آخریناً شاهد اطلاعات زیادی بوده است و در واقع، ر ندرهای رسمی نن دیز یر اینترنتی م. این شایعات هوشمند و همچنین راه اندازی این گوشی در اوایل ماه مارس اشاره دارد و انتظار می رود این دستگاه در بازارها باشد. صفحه نمایش شیوشی Moto G22 صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی OLED سا سوراخ پانچ و نمای اچ پلاس ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل عرضه خواهد شد. یک دستگاه دارای نرخ تازه سازی ه ره و طراحی با حاشیه نازک است. شیوشی Moto G22 مجهز به یک دوربین چهارگانه پشتی ۵۰ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است که در یک ماژول دوربین به فرد قرار گرفته است. تظم بله بله بله بله .اتری 500 میلیون آمپر ساعتی دارد و با سیستم عامل اندروید 12 کار می کند.

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

۷. هوشی هوشمند Huawei Nova 9 SE

انتظار می‌رود نوا ۹ اس‌ای هواوی در ماه جاری در بازار جهانی عرضه می‌شود. گفته می‌شود این گوشی هوشمند با حاشیه‌های بسیار باریک و طراحی بهبود پیشنهاد می‌شود. گفته می شود که این دستگاه همان اسمارتفون جدید Honor 50 SE است. طمانطور که گفته شد، ما میتوانیم انتظار صفحه نمایش ۶.۷۸ اگن گوشی می‌تواند با چیپست مدیاتک میان رده عرضه شود و از فناوری شارژ سریع، واتی پشتیبانی کند.

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

۸. هوشی Nothingoshmend Nothing

یکی از راه‌اندازی‌های هیجان انگیز این ماه گوشی هوشمند هیچ چیز نخواهد بود. بته انتظار نمی‌رود این برند تازه وارد اولین گوشی هوشمند خود را تا پایان ماه مارس عرضه نمی‌کند. این شرکت جدید را با همکاری کوالکام گوشی عرضه می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود یک چیپست اسنپدراگون را در دا. مالب اینجاست که گوشی هوشمند هیچ چیز مانند TWS buds خود خواهد بود، به این معنی که با بدنه شفاف عرضه می‌شود. تصویر مفهومی از این گوشی یک اسکنر اثر انگشت در پشت را نشان می‌دهد. امچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند روی سیستم عامل اندروید اجرا شود.

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

۹. یوشیهای مقرون به صرفه سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ مجموعه‌های گوشی‌ها را در این ماه روانه بازار نمی‌کنند. ارخی از گوشی‌هایی که انتظار می‌رود در این ماه عرضه شود عبارتند از: Galaxy A13 4G، Galaxy A33 4G، Galaxy M23 5G، Galaxy M33 5G، Galaxy F23 خواهند بود. شیوشی A13 ۴ ۴G دارای صفحه نمایش IPS LCD و شهراشه Exynos ۸۵۰ خواهد بود. 33وشی A33 5G پا پنل 6.4 اینچی FHD + AMOLED و راشه Exynos 1100 عرضه می شود که البته ممکن است با تراشه Dimensity

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

از یوی دیگر، انتظار می‌رود گشیوشی M23 5G پا پنل AMOLED و دوربین‌های 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود که می‌تواند سنسور Hynix هدکد با پشتیبانی از Hynix این دستگاه دارای اسنپدراگون 750G است و روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. شیوشی M33 5G نیز با تراشه Exynos ۱۲۰۰ و پنل ۶.۵ اینچی FHD + AMOLED عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی یکا سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شود و ممکن است یک باتری ۶۰۰ میلی‌متری ساعتی را در خود جا دهد. امچنین انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی F23 را در بازار نن عرضه کند. گن گوشی مجهز به پنل ۶.۴ اینچی AMOLED با فرکانس ۱۲۰ تزرتز و راشه اسنپدراگون 765G است. انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌متری آمپر ساعتی باشد. گفته می‌شود این گوشی قیمتی پایین‌تر از ۲۶۵ دلار آمریکا خواهد داشت.

۱۰. هوشی هوشمند Vivo T1 Pro

کت کت کت و و شی شی شی شی شی شی شی شی شی شی گزارش خیرخی‌ها نشان می‌دهند که این گوشی ممکن است در آوریل امسال رونمایی شود، یا این که شیوشی هوشمند ممکن است تا پا. ت ت ل ل ل ض ض ض ض ض ض ض ض ض ض ض ض ض.. ی………………….. درست مانند T1 5G ، شیوشی T1 Pro 5G نیز یک گوشی هوشمند انحصاری آنلاین خواهد بود. میتوان آناتار دستازج جید مهرجر قدرتمیناتر، چیاپست اعاده ی پنجاه و ترعت شارژ بهتری باهت به T1 دوته دوته.

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

۱۱. گوشی‌های هوشمند میکرومکس In 2 و In 2C

انتظار میرود شرکت Micromax گوشیهای هوشمند هوشمند را در این ماه روانه بازار نن. گفته می‌شود این شرکت قرار است دو گوشی In 2 و In C2C را تا آخر مارس عرضه کند. ماوشی هوشمند Micromax In 2 چیا صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح + FHD عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی عرضه شود. گن گوشی همچنین می‌تواند با یک باتری بزرگ ۵۰۰ میلی‌متری آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی همراه شود. ز یوی دیگر، برخی اطلاعات مربوط به گوشی در 2C نیز اخیراً درز پیدا کرده است که نشان می دهد دستگاه تراشه UNISOC T610 بهره ه. این گوشی هوشمند سطح پایه خواهد بود و به احتمال زیاد برچسب قیمتی کمتر از ۱۳۳ دلار آمریکا خواهد کرد.

ییوشی‌هایی که تا فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند

از: gizmochina

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما