۱۱ توصیه برای داشتن خوابی بهتر



-رارو- شارشناسان معتقدند که خواب خوب از مسیر داشتن عادات خوب می‌گذرد.

. . . . . هفت ا نه ساعت خواب برای افراد بزرگسال سالم کیفیت طلایی است.

در ادامه به توصیه‌هایی برای داشتن خوابی خوب می‌پردازیم:

۱-به موقع از خواب بیدار شوید

بیوابی مناسب در طول بعثاعث می‌شود به موقع از خواب بیدار شوید. . . . . . یا این وجود، هر چیزی بیش از نتواند باعث ایجاد اختلال در ریتم فعالیت‌های ذهنی و ذهنی مم شود. تبدیل شدن با نور خورشید در ساعات ابتدایی صبح ب بدن شما این پیام را می‌دهد ب یاید از خواب بیدار شد ه رر و مو

۲-ضرورت حرکات فیزیکی روزانه

بسیاری از افراد به گروهی خاص که از خانه کار می کنند در طول روز به اندازه کافی تحرک ندارند. . . . . در وورتی که چهار تا شش ساعت پیش از خواب ورزش کنید بدنتان را ورزش کنید

۳-بر روی هشاهش استرس‌تان کنید

در انزوا بودن و رنطینه به دلیل شناسنامه ورونا به نفع خواب ما نیست. در طول روز با کسانی که آنها را دوست دارند افرادی هستند که می توانند از ارتباط با آنها مطمئن باشند و از میزان مصرف آنها راحت تر از خواب بیدار شده و هوشیار باشید.

۴-از چرت زدن خودداری ورزیده و ما مدت زمان ن را کاهش دهید

اگر در شب به سختی خوابتان می‌برد در طول روز چرت نزنید حتی اگر خوابتان می‌آید. یا این وجود، اگر نمی‌توان در طول روز چرت نزنید این میزان باید ۲۰ دقیقه و یا کم‌تر باشد.

۵-آ چهن چه می‌نوشید توجه داشته باشید

از نوشیدنی‌های کافئین دار نناام بعدازظهر و ر خودداری ورزید. افراد معمول میزان کافئین موجود در نوشیدنی ها را دست کم میگیرند. ر ۴ا ۴ اعتاعت پس از نوشیدن باعث ایجا.

۶-هارهای متداول پیش از خواب را طبق برنامه منظم هر شب انجام دهید

۳۵ا ۵ کار از جمله مسواک زدن دندانها، کتاب برای فرزندانتان و عوض کردن پیژام. . . . .

۷-دودداری از تماشای تلویزیون و یا کار با هر وسیله‌ای با صفحه نمایشگر

توصیه‌های خواب توصیه می‌شود که در ساعات پیش از خواب در مقابل صفحه نمایشگر قرار نگیرید چرا نور س طعاک شده از آن سن. صیهوسیه می‌شود یک ساعت پیش از خواب تلویزیون و صفحه نمایشگر رایانه را تماشا کنید. چم چنین، لپ تاپ و گوشی تلفن همراهتان را در حالت شب قرار دهید تا نور آبی ساطع شود از آن به حداقل برسد. هر چه بفهمد با صفحات نمایشگر کم‌تر باشد بهتر است خواب را تجربه کنید.

۸-رار کردن از اتاق خواب به ضرر خواب شماست

. . . . م م م ب ب ب ا ب ب ب ا ب ا ب…………………….. ر ر

۹-س ساعت نگاه نکنید

اگر در میانه شب از خوب بیدار شدید به عتاعت نگاه نکنید. نگاه کردن به ساعت می‌توان شما را در این مورد که ممکن است

اگر دچار این مشکل شدید و پس از بیدار شدن احساس کردید دیگر نمی توانید از شدت نور خانه و اتاق خواب بخوابید و یا به موسیقیای ملایم گوش دهید و اما هیچ چیز نخورید چرا که به عادت شبانه تبدیل می شود. اگر با کار‌هایی که می‌گویند دوباره احساس می‌کنم خواب‌تان را به بواب می‌برد.

۱۰-اعتماد بدنتان را تقویت کنید

. . . . . ودن و مغز نیازمند تفکیک و تمایز قائل شدن فعالیت های روزانه و عود وجود فعالیت در شب برای بهترین خواب نمی باشد.

۱۱- این دستورالعمل را دو هفته اجرا کنید

اگر بی‌خوابی و کم خوابی دارید، گفته‌های گفته شده را دو هفته امتحان کنید از جمله آن که ننا ساعت پیش است.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم