۵فرند برای داشتن موهای سالم


اگر ننز باور داشته باشید که یک رژیم غذایی ی‌تالم می‌توانی شما را ترمیم و سالم‌تر نند، این مطلب را بخوانید.

لاین شارش سلامت، احتمالاٌ همیشه به اینکه جنس بدنمان چگونه فکر کرده‌ایم. خیلی از ما گفته‌ایم که ژنتیک ما را تعیین می‌کند که چطور مویی داریم!

این در حالی است که رژیم غذایی، هوای هوایی که در نندگی می‌کنیم، که در معرض خطر قرار می‌گیرد و مراقبت از مو بسیا است. اگر مطمئن باشید بهتر است بدانید که یک رژیم غذایی سالم می توانید شما را ترمیم و سالم تر نند.

.روتین

یک رژیم غذایی مناسب، عامل مهمی در سلامت مو و پوست سر است. موها در درجه اول از پرورش تشکیل شده‌اند. بنابراین به ازای هر کیلو وزنتان حتما یک رر مصرف کنید.

صداقل مصرف روزانه شما باید ۴۵ گرم باشد. . . .. .

رژیم‌های غذایی که کافی نیست، می‌توانند به ضعف، نندگی موها، از رنگ مو و همچنین ریزش مو می‌شوند.

روی

۵فرند برای داشتن موهای سالم

مبود روی می‌تواند باعث ریزش مو شود. یرای مقابله با ریختن ریختن از اجیل هایی مانند گردو، پنیر و بادام استفاده کنید. به وفور از سبزیجات، میوه ها و سالادهای برگدار استفاده کنید.

آب یزمیز و تصفیه شده را جدی بگیرید و بدن خود را از آب محروم کنید. در صورتی که بدن شما از نظر فلز روی ضعیف شاشد، می‌توانید از مکمل مولتی ویتامین استفاده کنید.

امگا ۳

۵فرند برای داشتن موهای سالم

افزایش میزان دریافت اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است باعث حرکت فولیکول‌های مو و غدد صبح شود. اگر این کار باعث رشد مو‌های شما نمی‌شود، اما نمی‌توانید سلامت پوست سر را بسیار بالا ببرید.

امگا ۳ در ماهیان آب سرد مانند سالمو، راردین و شاه ماهی وجود دارد. منابع دیگر امگا ۳، دانه کتان، ماست، لالاد و غلات است.

سنس موی شما را بشناسید

۵فرند برای داشتن موهای سالم

در مورد بهتر بودن موی خود را نن بار پامپو ننم نظرات متناقضی وجود دارد. . . . . .

به ونوان مثال فردی که موی درمان ممکن است روز نیاز داشته باشد

جهوجه داشته باشید که از شامپوی مناسب خود استفاده کنید. . . . . .

هنگام توجه کنید

هر چه مو‌های شما کمتر باشد، سه برابر بیشتر از حالت عادی آسیب پذیر است. موهای حول را بیش از حد با مالش نده. برای جدا کردن موها از یک شانه استفاده کنید و از حد هم موی خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که به اندازه کافی از محصولات برای موی خود استفاده کنید و از آن استفاده کنید

نند نکته نهایی

· هنگام خشک کردن مو، از کم‌ترین حرارت شروع کنید و به جدریج گرما بدهید.

· اجاره بدهيد كمكم خشك دود و صبور باش.

· اگر موهای خود را رنگ می‌کنید بهتر است تا سه گروه دورتر از موهای خودتان باشید.

· برای جلوگیری از خرد شدن خشکتان، هر ۱۰ الی ۱۲ هفته یک رار، کرستان را انجام دهید.

· برای رشد مو و افزایش ررش پ استو ر خود را خون دهید.

· ءوء مصرف الکل را ترک کنید.

· رژیم‌های بسیار کم برای مو‌های شما بسیار مضر نند.

· رورمون تیروئید خود را بررسی کنید که در سلامت موهای شما بسیار قوی است.

· استرس از حد برای سلامت مو خطرناک است.

· رقیق‌کننده‌های خون و برخی از داروها، درمان‌های خونلبی، استرس، فشار و آرتریت روماتید نیز به الامت مو صدمه می‌زنند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم