themicbanner

۶ تغییر چشمی فاجعه‌بار

[ad_1]

یک زندگی عادی بدون قدرت بینایی تصور است. یا این حال علائمی مانند قرمزی چشم ، آبریزش چشم ، تاری دید و خشکی م موارد به عنوان مشکلات جزئی در نظر گرفته شده و به طور جدی

به گزارش ایسنا، در حالی که بیشتر این علائم به خودی خود می‌شوند، در موارد نادر و در صورتی که برا درمان رفتار کنند.

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد در حالی که بیشترهای چشمی خوش‌خیم هستند، سایر اثرات چشمی می‌توانند با پیام‌های مخربی همرا باشند. بیشترین مشکلات با چشمی، علائم بینایی یا قرمز و درد چشم به پزشک مراجعه می کنند.

تحقیقات بر این باورند که برخی از بیماریها و یک بیماری ممکن است ابتدا به عنوان علامت چشمی ظاهر شوند، زیرا چشمها تنها اندامی در بدن هستند که عصبها و رگهای خونی را می توان در مستقیما مشاهده کرد و از این رو اولین عضوی است که در آن شناسایی می شود. ایمار و همچنین تایید تشخیص کن کمک کند. پیشا پیشرفت علم پزشکی، این ایده که چشم‌ها فقط برای بینایی هستند، تغییر کرده است. از بیماری‌های چشم می‌تواند باعث شود که بینایی‌ها را به دست بیاورند و در برخی موارد نادر در صورت بی‌توجهی یا تشخیص در مراحل پیشرفته نم.

روزنامه هندوستان تایمز، در ادامه برخی از عوامل چشمی اشاره کرده است که در صورت ددمان می تواند عواقب مخربی داشته باشد.

چارچ هاه: . . . . این بیماری بیشتر در مواردی که سیستم ایمنی مانند بیماران را کنترل نمی کند، سرطان، پیوند عضو، افرادی که تحت درمان استروئیدها قرار دارند و در بیماران مبتلا به بیماری های شدیدی که می بینند، بیشتر می شود. قارچ از طریق حفره بینی به رگ های خونی نفوذ کرده و پس از گسترش به سینوس‌ها و در نهایت مغز ممن ست.

زیسرژیلوزیس: یک نوع بیماری نیز در مواردی که دچار نقص ایمنی می‌شود و از حفره بینی وارد بدن می‌شود و به دنبال آن مغز به پیدا کردن می‌کند. عرش عامل بیماری به جمجمه می‌تواند منجر به آبسه مغزی، واسکولیت، ترومبوز و در نهایت ایسکمی مغزی شود که می‌تواند کشنده باشد.

ورم ملتحمه: للتحم لایه نازکی از بافتی است که سفیدی چشم و داخل پلک‌ها را می‌پوشاند. ورم ملتحمه را می‌توانم به عنوان یک گروه از ملتحمه توصیف کرد. علائم این بیماری خارش و از چشم است. ممکن است یک یا هر دو فرد دچار این مشکل شود و اگر در زمان مناسب درمان شود، می‌توان ادامه داد.

یتلفاریت: . . . . . . . . . . بلفاریت به نابینایی نمی‌شود، اما نمی‌تواند عارضه دیگری مانند ریزش مژه‌ها را ایجاد کند.

ئیتوئیت: ته ب لایه میانی چشم است. این بیماری با عارضه های مشابه پسوریازیس و آرتریت روماتوئید مرتبط است. ممکن است فرد علائمی مانند تاری دید و قرمزی چشم‌ها شود.

تهاب یا قرنیه: استفاده از نادرست از لنزهای تماسی می‌تواند عامل مقابله باشد. ستف ه ه یز یز ی ی ی ی ع ع ل ل ل ل ل ل………………….. بی‌توجهی به این بحران و عدم درمان فوری می‌تواند منجر به قرنیه شدن و دست دادن دائمی بینایی شود.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما