۸ رار برای مبارزه با چربی



سوءمصرف الکل تنها موردی نیست که شما را چرب می‌کند. .اری از عادات غلط در زندگی ما هستند که ما را در معرض خطر قرار می‌دهند. در مقابل بسیاری از عادات خوب نیز هستند که ما را از بیماری، حفظ می‌کنند.

. . . . یرای مثال سوءمصرف سنگین الکل، شما را در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری‌های خطرناک، تیتاتیت سی، سرطان بیماری و … قرار می‌دهد. موارد دیگری نیز هستند که سلامت بدن را می‌کند. مانند سیگار، نوشابه و دیگر عاداب بد سبک زندگی. در ادامه شما را با مواردی که بهتر است جایگزینی کنید، همراهی می‌کنیم.

۱. نوشیدنی قهوه

دکتر راکفورد یاپ، او انجمن تخصصی سلامت در آمریکا، تحقیقات زیادی روی فواید قهوه انجام شده است، که یکی از آنها از من است. قهمچنین قهوه از ایجاد فایبروسیس‌ها (دگرگشتی، نوعی اختلال در سوخت و ساز سلول) نیز می‌کند. در تحقیقات نشان داده شده، افرادی که از نوع سی رنج می‌برند با نوشیدن قهوه

۲. دوری از غذاهای چرب و شیرین

جاید جالب باشد که بدانیم چربی با چاقی شکمی رابطه مستقیم دارد. چمنین افرادی که در رژیم غذایی خود از مصرف زیاد آن استفاده می کنند، می توانند به خود آسیب بزنند. شکرا شکر گرسنگی را محدود کرده و ترت انسولین خود را کاهش می دهد. در یک سلول‌های دیگر برای مقابله با سوختن، اقدام به ذخیره کردن بیماری در خود می‌کنند که باعث ایجاد انواع بیماری‌ها می‌شود.

۳. رژیم مدیترانه‌ای امتحان کنید

سلامت غذا در گرو خوراک سالم است. رژيم سالم ر كيفيت زندگي و سلامت ما اثرگذار است پس براي بالا بردن سطح كيفيت زندگي خود، از رژيم سالم مديترانه‌اي استقبا. در اینجا می‌توانید درباره رژیم غذایی دیترانه‌ای کامل بخوانید.
۴. استفاده از مواد غذایی آنتی اکسیدان دار

اد اولین خط دفاعی بدن در برابر دنیای بیرون است. ما می‌توانیم این خط دفاعی را با استفاده از مواد ضداکسیدان قوی‌تر کنیم. . . . . .

۵. ایتالیت بدنی بیشتر

بیش از 15 دقیقه فعالیت بدنی در هفته ایرای سلامت توصیه می شود. بالا بردن متابولیسم (ختوخت و ساز) بدن یکی دیگر از راه‌های بدنی سالم است.

۶. دوری از قرصهای مکمل

استفاده از قرص‌های مکمل که به بدن شما مواد اضافی می‌دهد به آسیب مستقیم می‌رساند. بهتر است ابتدا آزمایش‌های مربوطه را انجام دهید و از این دسته از قرص‌ها استفاده کنید.
۷. ارتباط بین سلامت دندان‌ها و سلامت سلامت

بته این موضوع هنوز کاملا اثبات نشده است . . . . . از این رو به سلامت دهان و دندان‌ها برای سلامتی بدن نیز بسیار مهم است.

۸. چک آپ ندن

ز ملاقات با پزشک خود فرار کنید. . . . . .


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم