آزمایش کووید-19 ملکه الیزابت دوم مثبت شد

[ad_1]


کاخ باکینگهام یکشنبه، فوریه اعلام کرد. 20 سال 2022 که آزمایش کووید-19 ملکه الیزابت دوم مثبت شد، علائم خفیفی دارد و به وظایف خود ادامه خواهد داد.

استیو پارسونز / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

استیو پارسونز / AP


کاخ باکینگهام یکشنبه، فوریه اعلام کرد. 20 سال 2022 که آزمایش کووید-19 ملکه الیزابت دوم مثبت شد، علائم خفیفی دارد و به وظایف خود ادامه خواهد داد.

استیو پارسونز / AP

لندن – کاخ باکینگهام اعلام کرد که تست کووید-19 ملکه الیزابت دوم در روز یکشنبه مثبت بوده و علائم خفیف و شبیه سرماخوردگی را تجربه می کند.

کاخ گفت که پادشاه 95 ساله بریتانیا در هفته آینده به انجام وظایف سبک در قلعه ویندزور ادامه خواهد داد.

کاخ در بیانیه ای گفت: “او به مراقبت های پزشکی ادامه خواهد داد و تمام دستورالعمل های مناسب را دنبال خواهد کرد.”

افرادی که آزمایش کووید-19 آنها مثبت است، باید حداقل به مدت پنج روز خود را قرنطینه کنند، اگرچه دولت بریتانیا می‌گوید قصد دارد این الزام را برای انگلیس در هفته آینده لغو کند.

ملکه سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده است.

هر دو پسر بزرگ او پرنس چارلز و عروس کامیلا، دوشس کورنوال نیز اخیراً به COVID-19 مبتلا شده اند. چارلز از آن زمان به سر کار بازگشته است.

ملکه که طولانی ترین سلطنت بریتانیا را برعهده داشت، در فوریه به نقطه عطف 70 سال بر تخت سلطنت رسید. 6، سالگرد مرگ پدرش، پادشاه جورج ششم در سال 1952.

او اخیراً پس از چند ماه مرخصی پس از اینکه پزشکانش پس از گذراندن یک شب در بیمارستان برای آزمایشات در ماه اکتبر به او گفتند استراحت کند، به وظایف عمومی بازگشت. او مجبور شد حضور در چندین رویداد کلیدی، از جمله خدمات یکشنبه یادبود در کنفرانس آب و هوا COP26 در گلاسکو، اسکاتلند را لغو کند.

او در هفته گذشته مخاطبان خود را به صورت مجازی و حضوری نگه داشته است.

همچنین قرار است ملکه در هفته‌های آتی در مجموعه‌ای از جلسات عمومی حضوری، از جمله مخاطبان با سیاستمداران و دیپلمات‌ها، یک پذیرایی دیپلماتیک در ویندزور در 2 مارس و خدمات مشترک المنافع در کلیسای وست‌مینستر در 14 مارس شرکت کند.

جشن‌های عمومی جشن پلاتینیوم برای ژوئن برنامه‌ریزی شده است، جشن‌هایی از جمله رژه نظامی، روز اسب‌دوانی و مهمانی‌های محله در آخر هفته طولانی ۲ تا ۵ ژوئن.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما