آهنگ جدید ادل به نام “Easy On Me” از آخرین آلبوم او “30” منتشر شد.

[ad_1]

موسیقی دوره ای ادل که چندین سال منتظر رسیدن به مشهورترین خواننده انگلیسی بود ، اولین آهنگ خود را در 6 سال پیش منتشر کرد و جمعه آخرین آهنگ را در ترانه جدید به نام Easy On Me یا “Not hold on tight” منتشر کرد. آهنگ ، اولین آهنگ در آلبوم در آدل جدید یا غیر منتظره ، که توسط ادل شروع شد ، به Edit وعده داد “تنش های درون” در نتیجه تغییرات گسترده در زندگی شخصی او ، از جمله طلاق او از سیمون کاونکی ، که آنها در ازدواج خود به عنوان در متن این آهنگ ، ادل از تماشاگران می خواهد که به او سخت نگیرند.

سرانجام لحظه ای که سالها طرفداران ادل منتظر آن بودند فرا رسید

در این قسمت از آهنگ می شنویم: “وقتی بچه بودم ، هیچ فرصتی نداشتم که دنیای اطرافم را احساس کنم ، وقتی چاره ای نداشتم ، وقتی چاره ای نداشتم آنچه را که می خواستم انجام دهم ، بنابراین مزاحم نشوید. من. ” آدل می گوید: “احساس می کردم می خواهم هنگامی که او در دهه سوم یا چهارم زندگی اش بود از طریق این آهنگ به او توضیح دهم که من کیستم و چرا تصمیم گرفتم زندگی او را از این طریق انتخاب کنم.” با پیدا کردن خوشبختی خودم ، سرم را چرخاندم. “گاهی اوقات او را ناراضی می کند و این یک زخم واقعی برای من است. نمی دانم آیا این زخم در یک روز خوب می شود یا خیر.”

سرانجام لحظه ای که سالها طرفداران ادل منتظر آن بودند فرا رسید

ادل در سال 2019 درخواست طلاق از کونکی را داد. او و کانکی ، که اکنون در ساختمانهای روبرو در لس آنجلس زندگی می کنند ، یک پسر 9 ساله به نام آنجلو دارند. آدل در مورد ازدواجش گفت: “من فقط حقوق گرفتم و خوشحال نیستم. هیچکدام از ما اشتباه نکرده ایم.” ما به کسی و چنین چیزی توهین نمی کنیم. تنها چیزی که من می خواهم این است که پسرم ببیند که من واقعاً خوشبختم و دوست دارم. این برای من بسیار مهم است. “من از آن زمان سعی کردم شادی واقعی را پیدا کنم.” آهنگ “Easy On Me” که صبح جمعه منتشر شد ، در ساعت اول بیش از 24 میلیون بار در یوتیوب مشاهده شد و در اولین روز خود رکورد Spotify را شکست. جدیدترین تک آهنگ ادل نیز با نظرات مثبت منتقدان و شنوندگان موسیقی روبرو شده است.

سرانجام لحظه ای که سالها طرفداران ادل منتظر آن بودند فرا رسید

سرانجام لحظه ای که سالها طرفداران ادل منتظر آن بودند فرا رسید

گاردین آهنگ آدل را نوشت: “صدای او مثل همیشه قوی است ، در ابتدا به نظر می رسد دردناک است و سپس به اوج خود می رسد.” ادل چهارشنبه گذشته در شبکه های اجتماعی اعلام کرد جدیدترین آلبوم او با عنوان “30” در 19 نوامبر منتشر می شود که موضوع اصلی آن طلاق از همسرش است.


[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما