آپدیت زنده اسپیس ایکس: ماموریت 3 خدمه ناسا برای پرتاب به ایستگاه فضایی آماده می شود

[ad_1]

تصاویرموشک فالکون 9 اسپیس ایکس روز چهارشنبه به موقعیتی در سکوی پرتاب منتقل شد.
اعتبار …جوئل کووسکی / ناسا / EPA، از طریق Shutterstock

پرتاب موشک فالکون 9 اسپیس ایکس، با فضانورد Crew Dragon که در بالای آن نشسته است، برای ساعت 9:03 صبح چهارشنبه برنامه ریزی شده است. ناسا پخش زنده پرتاب را از تلویزیون ناسا و کانال یوتیوب آن از ساعت 4:45 بعد از ظهر میزبانی خواهد کرد.

این ویدئو بیش از 24 ساعت بعد از طریق فرود Crew Dragon در ایستگاه کانال که در ساعت 7:10 بعد از ظهر پنجشنبه انتظار می رود، ادامه خواهد داشت. فضانوردان به زودی سوار ایستگاه خواهند شد و در یک پخش زنده در ساعت 9:20 صبح برای خوشامدگویی به سرنشینان فعلی ایستگاه فضایی شرکت خواهند کرد.

به گفته مقامات هواشناسی نیروی فضایی، هوای اطراف مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا، جایی که فالکون 9 از آنجا پرتاب خواهد شد، انتظار می‌رود برای این بالابر راحت باشد و تنها 30 درصد از آب و هوای بد احتمالاً باعث تأخیر می‌شود.

ویل اولریچ، افسر هواشناسی سفینه فضایی چهل و پنجمین نیروی فضایی در کیپ کاناورال، فلوریدا، گفت: «این فقط آن چیزی نیست که در سکوی پرتاب اتفاق می افتد.

مقامات همچنین در حال نظارت بر آب و هوا در امتداد Falcon 9 برای رفتن به فضا هستند، مسیری که به آن کریدور صعود در امتداد ساحل شرقی می گویند. اگر Crew Dragon بخواهد سیستم سقط جنین اضطراری خود را فعال کند تا فضانوردان را از مشکل با موشک در هنگام پرتاب نجات دهد، کپسول باید در هوای خوب در همه جای راهرو فرود بیاید.

اولریش پیش بینی کرد: «متاسفانه این شرایط مساعدتر است. “این راهرو چیزی است که شریک زندگی من قرار است دنبال کند.”

در صورت بدتر شدن شرایط جوی در مسیر سربالایی، پرتاب موشک Crew-3 تحویل داده می شود.پنجشنبه یا جمعه شب.

اعتبار …جوئل کووسکی / ناسا / EPA، از طریق Shutterstock

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ناسا، سه نفر از چهار فضانورد Crew-3 برای اولین بار به فضا پرواز می‌کنند و تعداد کل افرادی که تاکنون به فضا رفته‌اند به بیش از ۶۰۰ نفر می‌رسد.

راجا چاری، فرمانده 44 ساله ماموریت، پنجمین فضانورد هندی خواهد بود که به فضا می رود – و رسماً 599مین مرد.

ماتیاس مورر، کارشناس ماموریت خدمه-3، یک فضانورد آلمانی است که نماینده آژانس فضایی اروپا است. مورر 51 ساله پس از کار به عنوان پزشک، دانشمند مواد و مهندس در سال 2015 به فضانوردان اروپایی پیوست. در سال 2016، او 16 روز را با گروهی از فضانوردان و دانشمندان دیگر در کشتی Aquarius گذراند، یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی آینده برای ماموریت‌های فضایی آینده در زیر کف اقیانوس 62 فوتی نزدیک فلوریدا کیز.

مورر که به عنوان اولین کارشناس ماموریت Crew-3 منصوب شد، 600 امین فردی خواهد بود که رسماً به فضا می رود.

کایلا بارون 34 ساله نیز در سال 2017 به سپاه فضانوردان ناسا پیوست. او در سال 2010 با مدرک لیسانس مهندسی سیستم از نیروی دریایی ایالات متحده فارغ التحصیل شد و یک سال بعد مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی هسته ای از دانشگاه کمبریج گرفت. او یکی از اولین زنانی بود که در نیروی دریایی خدمت کرد و کاپیتان بود.در داخل زیردریایی قایق گشتی عبور موشک بالستیک موشک.

او به عنوان یک کارشناس ماموریت، شصت و یکمین فردی است که به فضا می رسد.

بارون و چاری همچنین اعضای سازمان فضانوردی آرتمیس ناسا هستند که یک فضانورد 18 نفره است. رسیدن به ماه یا چرخش به دور ماه بخشی از پروژه چند میلیارد دلاری این سازمان برای ساخت پایگاه ماه است. چان و آزمایش فناوری سازمان. ماموریت آینده به مریخ

چهارمین فضانورد Crew-3 تام مارشبرن 61 ساله است که برای سومین بار از زمان پیوستن به خدمه فضایی ناسا در سال 2004 در مدار خواهد بود. شاتل اندیور در سال 2009 و سوار بر فضاپیمای روسی سایوز در سال 2013.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما