آیا میزبانی یک مسابقه بازی مختلط در دنیای واقعی غیراخلاقی است؟

[ad_1]

امروزه کمتر کسی نام سری بازی های هیبریدی را شنیده است. محبوب ترین سریال نتفلیکس که اکثر ضبط های این سرویس پخش را شکست، به پربیننده ترین سریال نتفلیکس تبدیل شده است و ممکن است برای فصل جدید نیز بازگردد. اگرچه کت و شلوار کره ای امروز مانند یک بمب منفجر شد، اما در جاده سخت این کار را انجام داد. هوانگ دونگ هیوک، کارگردان سری بازی های ترکیبی، سال ها درگیر ارائه داستان این مجموعه به کمپانی ها بود.

مفهوم اصلی سری بازی های ترکیبی در سال 2008 با روح هوانگ دونگ هیوک پایه گذاری شد. در همان سال فیلمنامه سریال را تکمیل کرد و آماده ارسال آن به استودیوهای مختلف شد. با این حال، هیچ استودیویی حاضر به سرمایه گذاری روی فیلمنامه سری بازی های موجود نیست. سرانجام در سپتامبر 2019، نتفلیکس با ضبط داستان هوانگ دونگ هیوک در مقابل دوربین خود موافقت کرد.

مطالب پیشنهادی:سریال I Want to Live – Happy Love را تماشا کنیدبه بخش های 1 تا 7 مراجعه کنید
سریال I Want to Live - Happy Love را ببینید

بازی ماهی مرکب بسته آنلاین


به عنوان کارگردان و تهیه کننده، هوانگ دونگ هیوک وظیفه ساخت پروژه سریال از فیلم Its a را بر عهده گرفت. در نتیجه، فیلمبرداری دنباله، همانطور که در ابتدا نام داشت، با پایان مرحله استریم در ژوئن 2020 آغاز شد. این سریال توسط نتفلیکس در 17 سپتامبر 2021 منتشر شد و به سرعت تبدیل به محبوب ترین سریال در سرویس های استریم شد. . بیش از 120 میلیون بیننده این سریال را در ماه اول عرضه تماشا کردند و آمار غیر رسمی حاکی از 500 میلیون دانلود غیرقانونی سریال ترکیبی است.

دلیل اصلی محبوبیت سری بازی های ترکیبی را باید داستان متمایز و خیره کننده آن دانست. داستان بسیار نمادین به نظر می رسد و به همین دلیل میلیون ها بیننده را به خود جذب می کند. شباهت داستان سری بازی با دنیای واقعی اطراف ما نیز باعث جذابیت بیشتر این سری می شود و به نظر می رسد نابرابری به تصویر کشیده شده در آنجا برای بسیاری مشهود است.

بازی ترکیبی چیست؟

مطالب پیشنهادی:نگاه اول به فصل پنجم Money Heist; عالی مثل همیشهنفس گیر شروع به پایان خوبی می کند
نگاه اول به فصل پنجم Money Heist;  عالی مثل همیشه

داستان سریال معروف کره ای نتفلیکس در مورد یک بازی جذاب و ترسناک به نام Mixed Game می باشد که از شش مسابقه ساده و هیجان انگیز تشکیل شده است. اگرچه این 6 مسابقه در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما واقعیت این است که بازنده های هر کدام از این 6 مسابقه جان خود را از دست می دهند. بدین ترتیب مسابقه بازی مختلط مسابقه مرگ و زندگی است و در پایان چالش شش بازی ترکیبی تنها یک نفر برنده می شود.

اولین بازی هیبریدی به نام Red Fire بسیار خطرناک بود. اگرچه این مسابقه ساده به نظر می رسد، اما می تواند قربانیان زیادی داشته باشد. قوانین این مسابقه بسیار ساده است. شما فقط زمانی حق دارید که به خط پایان حرکت کنید که داور غول پیکر به شما نگاه کند و زمانی که داور پشت شما را برگرداند باید متوقف شوید. کسی با وضوح این دستور [به هر دلیلی] در صورت عدم رعایت از دور مسابقات حذف خواهند شد.

دور دوم مسابقه واقعی بازی مختلط آزمونی برای آزمایش میزان استقامت و دقت یک فرد است. در این مسابقه به هر شرکت کننده یک کیک عسلی با شکل خاصی در وسط داده می شود. شرکت کنندگان باید قسمت خاصی از این کیک عسلی را بشکنند تا تصویر مشخصی از آن شکل خاص نشان دهند. اگر شیرینی به گونه ای از بین برود که شکل داخلی آن آسیب ببیند، شرکت کننده حذف می شود. ضمناً اگر بیش از 10 دقیقه طول بکشد، شرکت کنندگان از مسابقه حذف خواهند شد.

مطالب پیشنهادی:نقد سریال خانه شیرین – جهان در چنگال هیولاهااکتشاف انسان
نقد سریال خانه شیرین - جهان در چنگال هیولاها

بازی کیت ماهی مرکب آنلاین

مسابقه طناب زنی سومین مسابقه است که در مسابقات ترکیبی بازی گروهی است. شرکت کنندگان به ده گروه تقسیم می شوند و هر گروه در این مسابقه با طرف مقابل به رقابت می پردازند. تمام اعضای گروهی که در مسابقه جذب شکست خوردند کشته شدند.

مسابقه چهارم در بازی مختلط با وجود سادگی، پر از جذابیت است. شرکت کنندگان به گروه های دو نفری تقسیم شدند و به هر یک از آنها ده تیله داده شد. هر شرکت کننده باید ده سنگ دیگر را بدون خشونت برمی داشت. در نتیجه شرکت کنندگانی که تیله های خود را از دست می دهند جان خود را از دست می دهند.

مسابقه پنجم شرکت کننده را بر روی پل شیشه مرده قرار می دهد. شرکت کنندگان باید این عینک ها را جابجا می کردند، اما برخی از این عینک ها به شدت ضعیف بودند و می توانستند باعث سقوط و برداشتن شرکت کنندگان شوند. بنابراین، شرکت کنندگان باید با آرامش و با احتیاط حرکت کنند.

مطالب پیشنهادی:کدام یک از اعضای جوخه انتحار برنده بازی مونتاژ می شود؟رقابت خطرناک برای اعضای گروه مرگ
کدام یک از اعضای جوخه انتحار برنده بازی مونتاژ می شود؟

ششمین و آخرین مسابقه ای که ثابت کرد برنده بازی مختلط ترسناک ترین بازی بود. بقیه شرکت کنندگان باید به گروه های دفاعی و حمله تقسیم شوند. سپس، هر مهاجم باید تا خط پایان پیشروی کند و هر مدافع باید از رسیدن حریف به نقطه پایانی جلوگیری کند. بازی ترکیبی واقعا هیجان انگیز و فوق العاده رقابتی است. اما برای بسیاری از بینندگان سری بازی های گنجانده شده، این سوال اساسی پیش می آید. آیا میزبانی یک مسابقه بازی مختلط در دنیای واقعی غیراخلاقی است؟ با ویجیاتو همراه باشید تا پاسخ این سوال را بدانید.

پیامدهای تصمیم

در مجموع 456 شرکت کننده در این بازی مختلط در گروهی از افرادی بودند که به مدیریت زندگی خود معتاد بودند. این افراد میلیون ها وون (واحد پول کره جنوبی) هستند و اساساً راهی برای خروج وجود ندارد. آنها با شرکت در بازی های مختلط، در واقع بزرگترین قمار زندگی خود را پذیرفته اند. رقابت بین هستی و نیستی که مرز باریکی بین زندگی و مرگ ایجاد می کند.تلخ.

مطالب پیشنهادی:معرفی 20 فیلم از کیانو ریوزاو فقط جان ویک نیست
معرفی 20 فیلم از کیانو ریوز

اگر شرکت کنندگان بازی از عواقب تصمیماتی که در طول زندگی خود گرفتند آگاه بودند، مطمئناً مسیر بهتری را انتخاب می کردند. اما آنها قبول می کنند در شرایطی که اساساً راهی را علیه خود نمی بینند در بازی های ترکیبی شرکت کنند. چنین مجموعه ای یادآور خوبی است که مردم باید از عواقب تصمیمات خود آگاه باشند. اما امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن افراد بیشتری از هر زمان دیگری این فرصت را دارند که خودشان تصمیم بگیرند.

اگر در دنیای امروزی به انسان ها حق مرگ ارادی داده می شود پس باید فرصت شرکت در مسابقه ای مشابه بازی مختلط را داشته باشند. نیازی به گفتن نیست که انسان ها می توانند مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرند. بنابراین اگر بخواهند در مسابقه ای مشابه مسابقه بقا در یک سری بازی های یکپارچه شرکت کنند، نباید محدودیتی برای آنها وجود داشته باشد.

با این حال، کسانی که در هنرهای رزمی مختلط در دنیای واقعی شرکت می کنند باید بپذیرند که هر نتیجه ای از شرکت در این مسابقه به آنها مربوط می شود. بنابراین، اگر شرکت کننده اول به عنوان تنها برنده بازی که شاهد مرگ تمامی 455 شرکت کننده قبلی بوده، با مشکلات روحی و روانی مواجه شود، باید اعتراف کند که به دلیل تصمیمات و بودن خود با چنین شرایطی مواجه شده است. فقط یک نفر مسئول وضعیت روحی اوست.

مطالب پیشنهادی:تجزیه و تحلیل شخصیت مالک – زخم در محل کارمکبث مجروح شد!
تجزیه و تحلیل شخصیت مالک - زخم در محل کار

اثرات اقتصادی

همه شرکت کنندگان در بازی مختلط بدهکار و ورشکسته هستند. دلایل مختلفی برای رسیدن آنها به مرکز مالی وجود دارد، اما در نهایت همه آنها از نظر اقتصادی ضعیف هستند. اما مرگ این بدهکاران به معنای حذف بدهی آنها از چرخه اقتصادی نیست. تا زمانی که این افراد زنده هستند، طلبکاران می توانند به هر طریقی به بازیابی سرمایه خود امیدوار باشند. اما مرگ آنها به معنای از بین رفتن حداقل 456 طلبکار بود. البته بسیاری از آنها به بیش از یک نفر خسارت مالی وارد کرده اند.

در نتیجه برگزاری بازی های مختلط در دنیای واقعی تاثیر منفی اقتصادی دارد. ترتیب واقعی مسابقات بازی مختلط تنها در صورتی موفق خواهد بود که برنده نهایی پس از دریافت جایزه خود با پرداخت بدهی شرکت کننده کشته شده موافقت کند. چیزی که قطعاً قرار نیست اتفاق بیفتد. بنابراین تا آنجا که مردم می توانند داوطلبانه وارد رقابت بازی های مختلط شوند، باید بپذیرند که مرگ آنها می تواند اثرات مخرب اقتصادی داشته باشد.

مطالب پیشنهادی:نگاهی به Mare of Easttown – شکل شگفت انگیزی از درام جنایی بیندازیدماجرای غم انگیز پلیس شوکه شده
نگاهی به Mare of Easttown - شکل شگفت انگیزی از درام جنایی بیندازید

این در حالی است که اگر قرار بود امروز ورزش های رزمی مختلط در دنیا برگزار شود، میلیون ها بدهکار دیگر به بدهکارترین افراد مجموعه رزمی ترکیبی برای شرکت در این مسابقات پذیرفته می شدند. در نتیجه بسیاری از بدهکاران متقاعد شده اند که با وارد شدن به چنین مسابقه مرگباری قبل از اینکه با سرنوشتی تلخ تر از آنچه طلبکاران می خواهند روبرو شوند، می توانند به مرگ جالب و هیجان انگیزی دست یابند.

در چنین شرایطی این احتمال وجود دارد که ثبات اقتصادی از بین برود و میلیون ها پرونده بدهی و کلاهبرداری در دادگاه های سراسر جهان پیگیری شود. زیرا بسیاری از افراد برای مدتی از طریق میلیون ها کلاهبرداری به خواسته خود می رسند و سپس شانس خود را برای ثروتمند شدن و پرداخت بدهی های خود با شرکت در بازی های ترکیبی امتحان می کنند. حتی اگر بدهکار کشته شود، زیانکار خوانده نمی شوند. در واقع، طلبکاران غیربازی بازنده واقعی بازی های ترکیبی دنیای واقعی هستند.

مرگ هایی که عادی می شوند

مطالب پیشنهادی:نگاهی به سری Engineer Kid 4 – تاریک ترین دستور غذا بیاندازیدچگونه یک فیلمنامه را برای چهار فصل متوالی کپی کنیم؟
نگاهی به سری Engineer Kid 4 - تاریک ترین دستور غذا بیاندازید

خانواده ها و نزدیکان شرکت کنندگان در بازی مختلط هیچ اطلاعی از وجود این بازی مرگبار ندارند. بنابراین انجام بازی‌های دنیای واقعی به میلیون‌ها نفری که می‌خواهند بمیرند این فرصت را می‌دهد تا برای همیشه جمعیت را ترک کنند. کسانی که می خواهند خودکشی کنند اما جرات تلاش را ندارند می توانند در بازی مختلط شرکت کنند. افرادی که توانایی تغییر محیط اطراف خود را ندارند می توانند با شرکت در بازی های مختلط شانس خود را برای ثروتمند شدن و یا حتی کشته شدن امتحان کنند.

جمعیت نشان داده شده در بازی مختلط تنها در صورتی قانونی می شود که برگزارکنندگان وضعیت شرکت کنندگان را به دقت بررسی کنند. به عنوان مثال افرادی که دارای سابقه کیفری هستند یا نیاز دارند نباید در مسابقات بازی های مختلط شرکت کنند. به عبارت دیگر، برگزاری یک بازی مختلط در دنیای واقعی به معنای تبدیل یک مرگ احمقانه به یک روال است. پس اصلا غیر اخلاقی به نظر می رسد.



تحلیل روانشناختی سری بازی های ماهی مرکب

با این حال، افرادی که زندگی خود را بی ارزش می دانند، فکر می کنند که می توانند با قمار مادام العمر، اما فراتر از حد، ثروت به دست آورند، باید فرصت شرکت در یک مسابقه احمقانه را داشته باشند. برگزاری یک بازی مسابقه ای مختلط در دنیای واقعی ممکن است به مردم در سراسر جهان کمک کند تا بیشتر از هر زمان دیگری در مورد زندگی خود بدانند و البته سواد مالی به آنها کمک کرده است که هرگز به اندازه کافی شکست نخورند.

مطالب پیشنهادی:معرفی پنج سری نوروز 1400 – از پایتخت تا خیابان ظهرجای کلاه قرمزی هنوز خالی است
معرفی پنج سری نوروز 1400 - از پایتخت تا خیابان ظهر

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما