اخبار خودرو، اخبار روز خودرو را در car ir بخوانید مرجع اخبار تحلیلی خودرو خودرو

اخبار خودرو

مصوبه شورای رقابت در مورد قیمت خودروهای مونتاژی لازم‌الاجراست اما خودروسازان خصوصی هنوز از موقعیت قیمتی خود کوتاه نیامده اند. بنابراین، در صورتی که شرکت‌ها وجه اضافه را از مردم طلب کنند، آنها می‌توانند شکایت خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها گزارش… اخبار خودرو بخش مهمی از بازدیدهای خبر را به خود اختصاص می دهد. در سایت car.ir میتوانید جدیدترین اخبارروز خودرو، خبرهای مربوط به اطلاعیه فروش خودرو های سایپا ، ایران خودرو، مدیران خودرو، قیمت خودرو و سایر خودروسازان داخلی و خارجی را مشاهده نمایید. سایت خودرو با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه اتومبیل اکنون به یکی از کارشناسان و تاثیرگذاران این حوزه تبدیل شده است.

  • بر اساس آمارهای منتشر شده توسط سازمان امور مالیاتی، کل مالیات تشخیصی برای خودروهای لوکس در سال 1401 به مبلغ 2 هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.
  • بنابراین، در صورتی که شرکت‌ها وجه اضافه را از مردم طلب کنند، آنها می‌توانند شکایت خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها گزارش…
  • تمامی حقوق محتوای منتشر شده در این سایت متعلق به car.ir است.
  • همچنین امکان برداشت ۱۰۰ میلیون تومانِ مسدود شده فراهم خواهد شد.
  • همانطور که انتظار می‌رفت، به دلیل هفته نیمه‌تعطیل پیش رو، قیمت خودرو امروز نیز همانند روزهای گذشته نوسان عجیب و غریبی نداشت.

بهمن موتور به تازگی با بازیابی لوازم یدکی این خودرو، آن را به خط تولید بازگردانده. با این حال مشخص نیست که تولید B30 ادامه دار خواهد بود و یا صرفا تعداد محدودی از آن با موجودی… اجاره خودرو خدماتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تفاوت دیدگاه در خودروسازی و صنایع موشکی از نگاه رئیس مجلس

بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. گروه بهمن قیمت کارخانه‌ای سدان اقتصادی خود، یعنی Besturn B30 را برای عرضه به بازار اعلام کرد.

اخبار خودرو

از این مقدار، فقط 20 میلیارد تومان موفق به وصول شدن بوده‌اند. با توجه به گفته سید هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی، در سال 1400، 177 هزار خودرو لوکس شناسایی شده…

جزئیات عرضه اولین خودروهای وارداتی چانگان CS35 پلاس توسط سایپا

آیتول، امکان پرداخت خودکار عوارض آزادراهی را بدون لحظه‌ای توقف در مسیر ایجاد کرده است تا کاربران به صورت آنی عوارض خود را تسویه کنند. مالکان خودرو که قصد تردد در جاده‌ها و آزادراه‌های بین شهری را دارند، می‌توانند با خیالی آسوده از طریق نشانی اینترنتی itoll.com  علاوه بر پرداخت سریع و بی‌وقفه عوارض آزادراهی خودروی خود، از خدمات جامع… کینگ لینگ تاگا H، پیکاپ چینی از کمپانی کینگ لینگ بوده که با همکاری شرکت ایسوزو ژاپنی، طراحی و تولید شده است.

شما در این سرویس خودرویی را با مدت زمان مشخص در اختیار می‌گیرید و بابت آن مبلغی پرداخت می‌کنید و به راحتی به امور خود رسیدگی می‌کنید. اجاره خودرو در سال ۱۹۱۶ در آمریکا توسط فردی به نام جو ساندرز آغاز شد.

سعی ما در بخش خبر خودرو سایت car.ir همواره بر این بوده که اخبار جدید خودرو و اطلاعات درست و دقیق را بی طرفانه برای بالابردن سطح آگاهی افراد علاقمند به اطلاعات و اخبار خودرویی منتشر کنیم. از این جهت از پذیرش هرگونه رپرتاژ آگهی در سایت خودداری نموده ایم. همچنین در قسمت مقالات سایت خودرو اطلاعات جذاب و جالبی در خصوص خودروهای داخلی و خارجی و قسمت های مختلف آنها میتوانید بخوانید. در سایت خودرو یک قسمت به عنوان مقایسه خودروها تعبیه شده است که میتوانید از این طریق خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و بخش های مختلف فنی آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. این قسمت برای کسانی که قصد خرید خودرو داشته و با چند گزینه برای انتخاب مواجه هستند بسیا مفید است. آغاز داستان

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما