اخبار خودرو، اخبار روز خودرو را در car ir بخوانید مرجع اخبار تحلیلی خودرو خودرو

اخبار خودرو

​انجمن خودروسازان با ارسال نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عدم اجرای ۷ استاندارد تعلیقی تا پایان تیرماه تاکید کرد. در حالی پایان تیرماه 1402 آخرین مهلت خودروسازان برای اجرای 7 استاندارد تعلیقی است که انجمن خودروسازان در نامه ای به منوچهر منطقی معاون وزیر صمت بار دیگر خواستار تاخیر در اجرای این استانداردها شدند و ادعا… تقریبا یک ماه از تصویب لایحه دوفوریتی خودروهای وارداتی گذشته و اجازه واردات خودروهای کارکرده به دولت داده شده است. در این زمینه، رئیس مجلس به تازگی اعام کرده است که در آیین‌نامه مربوطه، هیچ مشکلی برای واردات خودروهای کارکرده با شرایط خاصی وجود ندارد. همچنین، جهرمی در آخرین بیانیه خود اعلام کرده است که لایحه دوفوریتی واردات خودرو پس… واردات خودروهای کارکرده پس از فراز و نشیب بسیار در انتظار تایید رئیس مجلس شورای اسلامی است.

  • اما اکنون این سدان به عنوان اولین خودروی برقی در ایران، موفق به دریافت پلاک ملی شده است.
  • همچنین در قسمت مقالات سایت خودرو اطلاعات جذاب و جالبی در خصوص خودروهای داخلی و خارجی و قسمت های مختلف آنها میتوانید بخوانید.
  • سایپا برای اولین بار شرایط فروش خودروی جدید چانگان سی اس ۳۵ را با مدل ۲۰۲۳ ویژه خردادماه ۱۴۰۲ منتشر کرد.
  • اجاره خودرو در سال ۱۹۱۶ در آمریکا توسط فردی به نام جو ساندرز آغاز شد.

مصوبه شورای رقابت در مورد قیمت خودروهای مونتاژی لازم‌الاجراست اما خودروسازان خصوصی هنوز از موقعیت قیمتی خود کوتاه نیامده اند. بنابراین، در صورتی که شرکت‌ها وجه اضافه را از مردم طلب کنند، آنها می‌توانند شکایت خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها گزارش… اخبار خودرو بخش مهمی از بازدیدهای خبر را به خود اختصاص می دهد.

رشد قیمت سهام شرکت‌ های بیمه‌ ای در بازار سرمایه

وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از مدت‌ها، اعلام آمار مربوط به تولید خودرو را از سر گرفت، آماری که نشان از رشد تیراژ غول‌های جاده‌مخصوص در دو ماه ابتدایی امسال دارد. اعلام آمار تولید خودروسازان کشور به عنوان روالی عادی سال‌ها ادامه داشت، اما در مقطعی از دوران تحریم به بعد، وزارت صمت تصمیم به حبس آمار مربوطه به… گرچه به زودی طلسم پنج‌ساله شکسته می‌شود و عرضه اولین خودروهای وارداتی در بازار آغاز می‌گردد، اما فرآیند تحویل این خودروها به کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند هنوز به‌طور کندی در حال پیش‌روی است. همان‌طور که حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا اعلام کرده است، شرایط تحویل خودروی چینی وارداتی چانگان CS35 پلاس برای متقاضیان منتخب و بر…

شرکت سایپا، ثبت‌نام تیپ 2 و 3 خودروی چانگان CS35 پلاس را برای تحویل 90 روزه از فردا آغاز می‌کند. در این بخش ما سعی میکنیم جدیدترین اخبار ایران خودرو و سایپارا به صورت کاملا موثق پوشش داده و اطلاعات درست و صحیحی به مخاطبان ارائه کنیم. بهمن موتور که به تازگی مقدمات تولید بسترن B30 را با تاخیری چند ساله فراهم کرده، قیمت جدید این خودرو را اعلام کرد. بهمن موتور به تازگی با بازیابی لوازم یدکی این خودرو، آن را به خط تولید بازگردانده. با این حال مشخص نیست که تولید B30 ادامه دار خواهد بود و یا صرفا تعداد محدودی از آن با موجودی… اجاره خودرو خدماتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارتباط با خودروبانک

سعی ما در بخش خبر خودرو سایت car.ir همواره بر این بوده که اخبار جدید خودرو و اطلاعات درست و دقیق را بی طرفانه برای بالابردن سطح آگاهی افراد علاقمند به اطلاعات و اخبار خودرویی منتشر کنیم. از این جهت از پذیرش هرگونه رپرتاژ آگهی در سایت خودداری نموده ایم. همچنین در قسمت مقالات سایت خودرو اطلاعات جذاب و جالبی در خصوص خودروهای داخلی و خارجی و قسمت های مختلف آنها میتوانید بخوانید. در سایت خودرو یک قسمت به عنوان مقایسه خودروها تعبیه شده است که میتوانید از این طریق خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و بخش های مختلف فنی آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. این قسمت برای کسانی که قصد خرید خودرو داشته و با چند گزینه برای انتخاب مواجه هستند بسیا مفید است. آغاز داستان

  • سایت خودرو با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه اتومبیل اکنون به یکی از کارشناسان و تاثیرگذاران این حوزه تبدیل شده است.
  • با این تفاوت که در هیچ محصولی افزایش قیمت به‌ چشم نمی‌خورد.
  • ​انجمن خودروسازان با ارسال نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عدم اجرای ۷ استاندارد تعلیقی تا پایان تیرماه تاکید کرد.
  • سعی ما در بخش خبر خودرو سایت car.ir همواره بر این بوده که اخبار جدید خودرو و اطلاعات درست و دقیق را بی طرفانه برای بالابردن سطح آگاهی افراد علاقمند به اطلاعات و اخبار خودرویی منتشر کنیم.
  • از این مقدار، فقط 20 میلیارد تومان موفق به وصول شدن بوده‌اند.

آیتول، امکان پرداخت خودکار عوارض آزادراهی را بدون لحظه‌ای توقف در مسیر ایجاد کرده است تا کاربران به صورت آنی عوارض خود را تسویه کنند. مالکان خودرو که قصد تردد در جاده‌ها و آزادراه‌های بین شهری را دارند، می‌توانند با خیالی آسوده از طریق نشانی اینترنتی itoll.com  علاوه بر پرداخت سریع و بی‌وقفه عوارض آزادراهی خودروی خود، از خدمات جامع… کینگ لینگ تاگا H، پیکاپ چینی از کمپانی کینگ لینگ بوده که با همکاری شرکت ایسوزو ژاپنی، طراحی و تولید شده است.

آیا تا بحال به اجاره خودرو فکر کرده اید؟

واردات کالا نیازمند اخذ مجوز از «دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» است. قیمت خودرو در آخرین روز کاری این هفته نیز روند خود را تغییر نداد و در اکثر محصولات، ثبات نسبی را حفظ کرد. تمامی حقوق محتوای منتشر شده در این سایت متعلق به car.ir است. بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. گروه بهمن قیمت کارخانه‌ای سدان اقتصادی خود، یعنی Besturn B30 را برای عرضه به بازار اعلام کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت خودرو امروز نیز تغییراتی تجربه نکرده و وارد یک رکود عمیق شده است. یکی از عمده دلایل رکود می‌تواند تعطیلی پشت سر هم بازار باشد. سامانه جامع تجارت در اطلاعیه جدید خود واردات کالا به مناطق آزاد را در صورت عدم انتقال ارز تایید کرد.

سخنگوی دولت اعلام کرده است که پس از تایید مجلس واردات خودروهای کارکرده آغاز می‌شود. سایپا برای اولین بار شرایط فروش خودروی جدید چانگان سی اس ۳۵ را با مدل ۲۰۲۳ ویژه خردادماه ۱۴۰۲ منتشر کرد.

اخبار خودرو

سال‌هاست که در ایران مسئله افزایش قیمت خودرو و تفاوت… ۲۴ خرداد فهرست اولویت متقاضیان خرید خودرو در مرحله دوم عرضه از طریق سامانه یکپارچه اعلام و موعد تحویل خودروها مشخص می شود.

اخبار خودرو

شما در این سرویس خودرویی را با مدت زمان مشخص در اختیار می‌گیرید و بابت آن مبلغی پرداخت می‌کنید و به راحتی به امور خود رسیدگی می‌کنید. اجاره خودرو در سال ۱۹۱۶ در آمریکا توسط فردی به نام جو ساندرز آغاز شد. شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو سال 1401 برای اولین بار از خودروی آریزو 5 برقی رونمایی کرد. اما اکنون این سدان به عنوان اولین خودروی برقی در ایران، موفق به دریافت پلاک ملی شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، به دلیل هفته نیمه‌تعطیل پیش رو، قیمت خودرو امروز نیز همانند روزهای گذشته نوسان عجیب و غریبی نداشت. با این تفاوت که در هیچ محصولی افزایش قیمت به‌ چشم نمی‌خورد.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما