از دولت بخواهید که تهران را دو روز تعطیل کند

[ad_1]

تسنیم: شهردار تهران از تشکیل جلسه کمیته کاری کمیسیون آلودگی هوا درباره حصر تهران خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد، احزاب عمومی و خصوصی به مدت دو روز تعطیل خواهند بود. اما این پیشنهاد به معاون اول رئیس جمهور داده خواهد شد.»

انوشیروان محسنی بندپی گفت: در دو هفته گذشته تمامی اقدامات برای کاهش عوامل خطر اندیشیده شده است. انحلال گازوئیل در تمامی ابعاد نیروگاه های استان اعلام شده و به این مشکل رسیدگی شده است.اقدام.

وی افزود: در گزارش بازرسی محیط زیست استان نیز تاکید شده که تمامی نیروگاه ها و صنایع فعال در تهران از گاز یا گازوئیل استفاده می کنند. پلیس راهور همچنین با ممانعت از تردد خودروها و کامیون‌های دودزا در سطح شهر تهران، خودروها را با معاینه فنی متوقف کرد.

بندپی گفت: با موافقت ستاد ملی کرونا و ستاد اورژانس استان، فعالیت‌های عمرانی تا اطلاع ثانوی متوقف و فعالیت‌های رهاسازی ذرات معلق در هوا بر اساس این مصوبه متوقف می‌شود. شرکت گاز استان باید به نظارت بر تجهیزات اداری و نحوه سوخت گیری در روزهای سرد ادامه دهد و سیستم گرمایشی را در حد لازم تنظیم کند. متأسفانه چون پدیده های جوی فرار این دوره را که در انتقال آلاینده ها مؤثر باشد نداریم، آلاینده هایی را در جو انباشته کرده ایم.

وی افزود: سازمان هواشناسی و هیدرولوژی از وزش باد شدید طی چند روز آینده در استان خبر داده است. با توجه به آلودگی هوا که بیش از 48 ساعت از آن می گذرد، پیش از این در هیئت دولت تصویب شده است که در این زمینه تدابیر سخت گیرانه تری اندیشیده شود.

شهردار تهران گفت: باید برای کاهش عوامل خطر تصمیم گیری شود و پیشنهاد این جلسه برای تصمیم گیری در هیئت دولت منعکس می شود. پیشنهاد ما در این جلسه کاهش عوامل خطر و نظارت بر انطباق تا زمان اتخاذ تصمیم جدید است. در راستای محدودیت های قبلی، برای حفظ جامعه، باید قوانین، مقررات را ابلاغ کنیم و جلسه دو روزه عمومی را به ادارات ملکی و خصوصی تعطیل کنیم.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما