استارت آپ ها به مبارزه برای حقوق قانونی ادامه می دهند

[ad_1]

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص حکم حبس صادر شده برای مدیرعامل پلتفرم «دیوار» گفت: مبارزه مبتدیان برای رسیدن به حقوق قانونی خود ادامه دارد.

به گزارش فارس، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از 22 نمایشگاه پژوهش، فناوری و دستاوردهای بازار (که از روز سه شنبه 23 آذرماه آغاز به کار کرد) با اشاره به مسائل حقوقی در مسیر اکوسیستم استارتاپی کشور، افزود: “همه ما.

وی افزود: برای رسیدن به حق خود در این مبارزه همه باید در یک جبهه بایستیم چرا که قوانین و مقررات کشور مطابق با اکوسیستم جدیدی است که هنوز ایجاد نشده است.

ستاری مشکلات پیش آمده برای دیوارها و سایر سکوهای طبیعی را تشریح کرد و افزود: این مشکلات همچنان باعث فرسایش اکوسیستم اولیه کشور می شود. واقعاً از زمانی که تاکسی های اینترنتی در کشور راه اندازی شد، این نوع مسائل قانونی وجود داشته و این مسائل بوده است.

ستاری تاکید می کند: آرام آرام با اقدام و مبارزه می توان کار و مشکلات استارت آپ ها را در کشور حل و پیش برد؛ بنابراین در مورد پلتفرم دیوار هم همینطور است و انشالله مشکلات این پلتفرم حل خواهد شد. .

پرویز کرمی، مدیرکل روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با بیان دیدگاه های دولت در خصوص حکم قطعی حبس سکوی دیوار گفت: در درجه اول قوه قضاییه از سکوی دیوار حمایت می کند. اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه وارد این موضوع شده و دستور ویژه ای برای تجدید نظر در این حکم صادر کرده است.

کرمی افزود: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز حکم صادره را به مدیرعامل وال پلتفرم ابلاغ و اقدامات لازم را انجام داد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی معاونت علمی و فناوری معاونت علمی و فناوری، اقدامات رئیس کل قوه قضائیه برای جلوگیری از آسیب به بنگاه ها و قشر کارگری، گفت: وی در حال آماده سازی زمینه برای طبقه کارگر و به دنبال. همکاری با آن حتی منجر به بازگشت ایرانیان به خارج از کشور شده است، بنابراین حرکت خوبی در این راستا آغاز شد.

وی در پایان افزود: به نظر من کاری که صحبت های محسنی روی سکوی امداد و مسائل حقوقی آنها آغاز شد، کاری آرام، منطقی و قابل تامل است. به این ترتیب به گسترش فضای کسب و کار در کشور و رفع سروصدای همراه با این معضل کمک می کند و از سوی دیگر به ایجاد فضایی آرام و کسب و کار کمک می کند. حتی بازگشت ایرانیان خارج از کشور هم می تواند به رشد و توسعه کشور هم از نظر مالی و هم از نظر فناوری کمک کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما