اعضای کمیسیون ملی ایمن سازی کرونا وعده می دهند: “امکان بازگشت به زندگی عادی با قرنطینه هوشمند

[ad_1]

اعضای کمیسیون ملی ایمن سازی کرونا می گویند قرنطینه هوشمند وعده داده است که اقتصاد را احیا کرده و عفونت های کرونا را مهار کرده و آنها دچار ترافیک خواهند شد.

در روزهای اخیر ، وزیر بهداشت و اعضای ستاد ملی کرونا از اجرای تعطیلی هوشمند به دلیل افزایش آمار واکسیناسیون در کشور خبر داده اند. مصطفی غنی ، عضو کمیسیون ملی ایمن سازی کرونا ، اکنون در مصاحبه با صداوسیما جزئیات این طرح را توضیح می دهد:

“بر اساس دو سال تلاش این شرکت با آگاهی از زیرساخت های فناوری اطلاعات ، اطلاعات و مدیریت خوب وزارت کشور ، این سیستم به طرز هوشمندانه ای طراحی شده است تا هم به پایگاه داده ورودی-خروجی و هم به کل سیستم متصل شود. . “

او به کسانی که واکسینه نشده اند و ارائه دهندگان کرونا نیستند وعده می دهد که با کمک این سیستم ، می توانند تجارت خود را شروع کرده ، سفر کنند و به زندگی عادی بازگردند. مشارکت کنید. “

به گفته غنی ، قرنطینه هوشمند به صورت آزمایشی در یکی دو هفته آینده در استان قزوین اجرا می شود و مشاغل بازگشایی می شوند. نتایج این پروژه ظرف سه ماه آینده به مقر ملی کرونا ارائه می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج ، به مرحله ملی می رود.

وی در ادامه به ماهیت طرح قرنطینه هوشمند اشاره کرد و گفت:

“سیستم قرنطینه هوشمند بر ترافیک ، باشگاه ، تجارت و ترافیک جاده ای و غیره نظارت می کند و به افرادی که واکسینه نشده اند و ارائه دهندگان غیر کرونا اجازه می دهند تجارت خود را ادامه دهند.”

به گفته غنی ، نیازی به ثبت نام در این سیستم نیست و هیچکس کارت دریافت نمی کند. فقط آزمایشگاه و اطلاعات شخصی هر فرد در سیستم ثبت می شود و مجوز صادر می شود. اما در صورت ممنوعیت ، مجوز تردد صادر نمی شود.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما