افشاگری جنجالی درباره خروج لیونل مسی از بارسلونا

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، هیچ گاه رابطه خوبی بین فلورنتینو پرز ، رئیس رئال مادرید و خاویر تباس ، رئیس لالیگا وجود نداشت و در ماه های اخیر ، پس از ایده برگزاری سوپرلیگ ، اختلافات بین این دو به اوج خود رسیده است. مشکلی که باعث شد بارها یکدیگر را مورد انتقاد قرار دهند.

خاویر تباس در آخرین مصاحبه خود گفت: “من مدتها در فوتبال بودم. فلورنتینو من را به هر بازی در برنابئو دعوت می کند. آنها دوست دارند در مواقع ضروری کنجکاوی ایجاد کنند. آیا با فلورنتینو صلح وجود دارد؟ من نمی دانم.

فلورنتینو پرز تنها فردی است که به برنامه سوپرلیگ اعتماد دارد. نه آنلی و نه لاپورتا اینطور نیستند. شکی ندارم که اگر پرز بتواند من را از ریاست لالیگا کنار بگذارد. نه در ملاء عام ، اما می دانم فلورنتینو پرز پشت سرم می گوید من فاسد هستم. فلورنتینو پرز نمی خواهد لیگ رشد کند ، زیرا در این صورت برنامه سوپرلیگ او خراب می شود.

خاویر تباس همچنین درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا صحبت کرد. “ من در ماه ژوئیه در خانه لاپورتا شام خوردم و توافق شد که CVC امضا شود. حتی در آن زمان ، لاپورتا با من تماس گرفت و پرسید آیا جایی برای امضای قرارداد زودتر وجود دارد زیرا مسی نگران و عصبانی است. توافقی وجود داشت که بارسلونا می تواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند ، اما ناگهان توسط لاپورتا رد شد و من شک ندارم که فلورنتینو پرز پشت آن بود. لاپورتا از سوی دیگر با بازیکنانی مانند آگوئرو و دیپای قرارداد امضا کرده است و اگر این کار را نکند ، می تواند قرارداد خود را با مسی تمدید کند.

از طرف دیگر ، من فکر می کنم وضعیت اقتصادی بارسلونا مبالغه آمیز است و باشگاه بسیار بهتر از تیم فرانسوی است. “

نگرانی در مورد انتقال ستاره ها از لالیگا: “در حال حاضر ستاره این لیگ کریم بنزما است. او به همراه ارلینگ هلند بهترین بازیکن جهان محسوب می شود. این واقعیت که لیگ ما به خوبی شناخته شده است به رئال مادرید نیز کمک می کند. جهان و از نظر” از نظر اقتصادی برجسته تر “.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما