افشای عکس ها و مشخصات Huawei Watch D

[ad_1]

روآرو- شایعه شده است که غول فناوری چینی هوآوی در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی به نام Huawei Watch D است. اکنون، به نظر می رسد که رونمایی از این دستگاه قریب الوقوع است، زیرا تصاویری از قاب Watch D به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

به قول آقای فرارو. این ساعت هوشمند جدید قابلیت اندازه گیری فشار خون را دارد. ItHome گزارش می دهد که کاربران weibo اخیراً تصویری از بسته بندی Huawei Watch D را در یک سایت میکروبلاگینگ چینی منتشر کرده اند. با توجه به عکس های فاش شده، طراحی این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد و دارای صفحه نمایش مربع با دو دکمه در کناره آن است.

افشای مشخصات ساعت هوشمند Huawei Watch D با قابلیت کنترل فشار خون
اما ویژگی های جدیدی به این گوشی اضافه شده است که آن را جذاب تر می کند. Huawei Watch D توانایی کنترل فشار خون را دارد.

به گزارش فرارو، در حال حاضر این قابلیت تنها در چند ساعت هوشمند در سراسر جهان قابل استفاده است. انتظار می رود این ساعت هوشمند بتواند فشار خون را به طور دقیق و بدون خطا محاسبه کند، زیرا گواهی ثبت تجهیزات پزشکی کلاس 2 را از «دفتر ملی محصولات پزشکی چین» دریافت کرده است. همچنین دارای یک فشارسنج دستی است که به کاربران کمک می کند فشار خون خود را در طول روز کنترل کنند.

در سال های اخیر فناوری های جدید سلامت افراد جامعه را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به ویژه سالمندان با آن مواجه هستند اختلالات فشار خون است. امروزه دستگاه‌های جدید، از جمله ساعت‌های پیشرفته، امکان اندازه‌گیری فشار خون را در تمام ساعات روز برای افراد فراهم کرده‌اند. این دستگاه ها حتی در صورت نیاز هشدارهای لازم را به کاربر می دهند.

افشای مشخصات ساعت هوشمند Huawei Watch D با قابلیت کنترل فشار خون
یکی دیگر از ویژگی های Huawei Watch D که از تصویر بسته بندی قابل مشاهده است، استفاده از سیستم عامل Huawei Harmony است که به راحتی با اکوسیستم هواوی ادغام می شود.

قابل ذکر است که این ساعت هوشمند ممکن است از برنامه Huawei Health پشتیبانی کند. این اپلیکیشن انواع ورزش و ویژگی‌های مرتبط با سلامتی مانند روش‌های ردیابی، کل زمان ورزش، کالری سوزانده شده، ردیابی چرخه خواب، ردیابی غلاف و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شایعات اخیر همچنین حاکی از آن است که غول فناوری چینی قصد دارد لوازم جانبی جدیدی را در اواخر این ماه در رویداد 23 دسامبر عرضه کند، احتمالاً Huawei Watch D.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما