افشای مشخصات گوشی پرچمدار جدید موتورولا

[ad_1]

-رارو- گ گوشی هوشمند جدید از برند موتورولا موفق به دریافت گواهینامه از 3C شن شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی از سری موتورولا اج X30 باشد و با نام موتورولا اج X30 اولترا ارائه شود.
به گزارش فرارو ، شرکت لنو اولین تولیدکننده گوشی های هوشمند بود که آخرین و بهترین چیپست شرکت کوالکام، یعنی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را در دسامبر 2021 بر روی گوشی پرچمدار موتورولا اج X30 عرضه کرد. یا این حال وا ورود رقیبانی سرسخت . . . . .
درست است که به نظر می رسد نسخه استاندارد گوشی موتورولا اج X30 تنها پرچمدار شرکت لنوو در سال 2022 خواهد بود، اطلاعاتی که در وب سایت چینی گواهی گواهی 3C منتشر شده است، بیان می کند که یک گوشی هوشمند جدید موتورولا گواهینامه ایمنی الکترونیک را دریافت کرده است. بی اینی می‌شود که اگن گوشی هوشمند در واقع عضو خانواده Motorola Edge X30 باشد.
منبع اصلی این خبر وب سایت ITHome است. دریافت شده است که گواهینامه گواهینامه 3C اخیراً یک گوشی هوشمند موتورولا شا شماره مدل XT2201-6 را فهرست کرده است. در لیست مشخصات آمده است که موتورولا XT2201-6 از شارژ سریع سیمی ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. کهنان که می‌دانیم، این شارژ در حال حاضر به طور انحصاری فقط در Motorola Edge X30 موجود است. Ge اطن اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی جدید موتورولا نیز از سری Edge X30 باشد.

افشای مشخصات گوشی پرچمدار جدید موتورولا
یکی دیگر از شاخص‌هایی که نشان می‌دهد گوشی موتورولا XT2201-6 ممکن است از سری موتورولا اج X30 باشد، شماره مدل آن است. جوشی پرچمدار موتورولا اج X30 در دسامبر ۲۰۲۱ عرضه شد. یا این حال از اوایل نوامبر ۲۰۲۱ اطلاعات آن فاش شده بود. جمله مشخص شد که شماره مدل این دستگاه XT2201-2 است. با توجه به اینکه هر دو شیوشی دارای شماره مدلی هستند که دارای کد یکسان XT2201 می‌باشد، به نظر می‌رسد که شیوشی MotorolaT. Gemechin پیش بینی می‌شود که این نسخه جدید سری Edge X30 با نام تجاری موتورولا Edge X30 Ultra عرضه می‌شود.
یا این که ط اطلاعات شا شایعه دیگری به رور مستقیم در مورد گوشی آینده Motorola Edge X30 Ultra حتاااار مارود که این گوشی جدید با نام تجاری Motorola Edge X30 Ultra در بازار عرضه می شود.
Van از این یکی از افشاگران دنیای فناوری، Evan Blass، رندرهایی از Motorola Frontier را به نمایش گذاشته بود که دلیلی بر ورود موتورولا به. تص ی ی ش ه ه ی ی ی ی ر ر………………. در نن للویی نیز یک نمایشگر دارای حاشیه های بسیار باریک در چهار ر دیده می شود. در سمت چپ و راست این نمایشگر انحنای بسیاری وجود دارد که باعث می‌شود صفحه نمایش نتایج برای کاربر فراهم شود.
ی پرچمدار در پایین قاب دارای یک درگاه USB Type-C نشان یاری موتورولا نیز در نن پشتی نقش بسته است.
در نن پشتی دوربین دوربین سه‌گانه دیده می‌شود. پیش از این می‌شود که دوربین اصلی این گوشی به سنسور چشمگیر ۱۹۴ مگاپیکسلی S5KHP1 ساخت شرکت سامسونگ با قابلیت OIS در مورد دو دوربین دیگر که در پایین دوربین اصلی قرار دارند، شایعه شده است که دوربین دوم یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی SKJN1SQ03 سامسونگ و دوربین سوم یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 برای زوم عکس ها باشد. . . . .
یی دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD + AMOLED خمیده با پشتیبانی از HDR 10+ و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز است. اوالوشی‌ولا فرانتیر از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 plus با موتور ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ بابایت حافظه UFS 3.1 یانی می‌کند. . . . . .
گن گوشی برنامه سفارشی MyUX بر اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. Toromet و تاریخ عرضه Motorola Frontier هنوز یک راز است، اما شایعات نشان می‌دهند که ممکن است در ژوئیه ۲۰۲۲ عرضه شود.

از: gizmochina

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما